Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin salilla personal trainerin kanssa joka ohjeisti uuteen ohjelmaan ja joku nainen seurasi meitä

Vierailija
06.07.2024 |

Tehden kaikki samat liikkeet ja kuunnellen kaikki ohjeistukset.

Siirtyi jopa huoneesta/kerroksesta toiseen perässämme.

Sai siis saliohjelmani käytännössä ilmaiseksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi netistä kaivaa muutenkin saliohjelmia ilmaiseksi, jos ei halua jäädä kiinni salakuuntelusta.

Vierailija
22/27 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle suunniteltu ohjelma ei välttämättä ole toiselle paras mahdollinen. Otettava huomioon haetaaanko voimaa, massaa, laihduttamista ja onko esim. selkävaivoja ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä kehtaisi tehdä noin. Toisaalta:

- et saanut yhtään vähemmän vaikka ympärillä parveili lokkeja

-lokit saavat itselleen sopimattoman ohjelman, ellet nyt sitten pyytänyt jotain "salitreenin alkeet"-tyyppistä opastusta?

Noita rainereita käytetään usein aika spesifi tarpeisiin. Vaimolla onnollut koska töissä on erityistä staattista jännitystä, ja minulla on ollut trauman jälkihoitoa varten. Tervetuloa vaan kuulolle mutta tulee takuulla väärät neuvot :)

Vierailija
24/27 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josko sillä oersonaltrainerilla olikin tupladiili. Kaksi asiakasta samaan aikaan.

Oli valinnut niin samantyyliset opastettavat että samat ohjeet sopi molemmille.

Oreotrainer?

Se teernaa kahta yhtä aikaa😨

Vierailija
25/27 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi netistä kaivaa muutenkin saliohjelmia ilmaiseksi, jos ei halua jäädä kiinni salakuuntelusta.

Jep, itse löysin Redditistä ilmaiseksi just sen treeniohjelman jonka halusinkin. Suunnittelin ostavani kyseisen ohjelman joten googlailin ihmisten kokemuksia siitä. Päädyin tuolle sivustolle ja yllätyksekseni joku oli ladannut sinne koko ohjelman.

Vierailija
26/27 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin sinulta pois?

Vierailija
27/27 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä personal trainer maksaa tunnissa 60 tai 70 euroa. Vaimo sitä yritti sen kanssa treenata  sen tekemällä ohjelmalla mutta ei laihtunut yhtään. Kun minä puutuin siihen niin vaimolta lähti 15 kg.