Olin salilla personal trainerin kanssa joka ohjeisti uuteen ohjelmaan ja joku nainen seurasi meitä
Tehden kaikki samat liikkeet ja kuunnellen kaikki ohjeistukset.
Siirtyi jopa huoneesta/kerroksesta toiseen perässämme.
Sai siis saliohjelmani käytännössä ilmaiseksi.
Kommentit (27)
Sinulle suunniteltu ohjelma ei välttämättä ole toiselle paras mahdollinen. Otettava huomioon haetaaanko voimaa, massaa, laihduttamista ja onko esim. selkävaivoja ym.
En ehkä kehtaisi tehdä noin. Toisaalta:
- et saanut yhtään vähemmän vaikka ympärillä parveili lokkeja
-lokit saavat itselleen sopimattoman ohjelman, ellet nyt sitten pyytänyt jotain "salitreenin alkeet"-tyyppistä opastusta?
Noita rainereita käytetään usein aika spesifi tarpeisiin. Vaimolla onnollut koska töissä on erityistä staattista jännitystä, ja minulla on ollut trauman jälkihoitoa varten. Tervetuloa vaan kuulolle mutta tulee takuulla väärät neuvot :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko sillä oersonaltrainerilla olikin tupladiili. Kaksi asiakasta samaan aikaan.
Oli valinnut niin samantyyliset opastettavat että samat ohjeet sopi molemmille.
Oreotrainer?
Se teernaa kahta yhtä aikaa😨
Vierailija kirjoitti:
Voi netistä kaivaa muutenkin saliohjelmia ilmaiseksi, jos ei halua jäädä kiinni salakuuntelusta.
Jep, itse löysin Redditistä ilmaiseksi just sen treeniohjelman jonka halusinkin. Suunnittelin ostavani kyseisen ohjelman joten googlailin ihmisten kokemuksia siitä. Päädyin tuolle sivustolle ja yllätyksekseni joku oli ladannut sinne koko ohjelman.
Mitä personal trainer maksaa tunnissa 60 tai 70 euroa. Vaimo sitä yritti sen kanssa treenata sen tekemällä ohjelmalla mutta ei laihtunut yhtään. Kun minä puutuin siihen niin vaimolta lähti 15 kg.
Voi netistä kaivaa muutenkin saliohjelmia ilmaiseksi, jos ei halua jäädä kiinni salakuuntelusta.