Heräsin viiden aikoihin ihan ihmeelliseen hajuun. Tuli mieleen palaneen (lampaan?) villan haju. Kävin ulkonakin haistelemassa, mutta mitään
ihmeellistä ei näkynyt. Osaatteko sanoa mistä tuollainen haju voi johtua?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Sauvoissa on nykyään kestävät ja ladattavat akut, ja jos sellainen vempele jää yöksi surisemaan, se saattaa aamulla savuta....
En ole kuullutkaan että kävelysauvoissa voi olla ladattavat akut. Luulisi niiden toimivan käsivoimin. :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauvoissa on nykyään kestävät ja ladattavat akut, ja jos sellainen vempele jää yöksi surisemaan, se saattaa aamulla savuta....
En ole kuullutkaan että kävelysauvoissa voi olla ladattavat akut. Luulisi niiden toimivan käsivoimin. :o
Taisi tarkoittaa dildoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tarkoittaa dildoa
Kukaanhan ei tätä tajunnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tarkoittaa dildoa
Ei tuo edellinen ainakaan vaikuttanut tajunneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tarkoittaa dildoa
Oletko asperger?
Mä haistoin savua öisin kun olin todella stressaantunut.
Joltain paloi käämit lähistöllä. Tai hihat. Molemmat käryää pitkään.
Onko sulla hiljattain kastroitu koira tai kissa? Niillä ominaishaju muuttuu useinkin kastroinnin jälkeen just palaneen villan hajuksi. Ajan kanssa häviää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tarkoittaa dildoa
Oletko asperger?
En.
Joo tuosta olen myös lukenut että yksi aivosyövän oire on palaneen haju..
Mutta jos näin olisi niin varmasti jo muitakin oireita löytyisi että turha panikoida..
Tutuilla kans oli tuntenut yllä palaneen käryä ja heräsi siihen...mitään selitystä ei löytynyt..
Vuosi myöhemmin paloi talo...piilossa olleet sähköjohdot oli kärynneet jo aiemmin..
Luultavasti joku eläin tai jopa paljon eläimiä käynyt tai majaillut lähistöllä. Esim. supi voi haista. Hirvieläimet haisevat omanlaiseltaan. Voi olla myös jonkun eläimwn virtsaa, eri hajuista kuin ihmisen virtsa
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on aivosyöpä, moni kertoo ensioireinaan tunteneensa palaneen hajua. Olen erikoissairaanhoitajan ja hoidan syöpää sairastavia.
Mä tunsin sinapin hajun nenässä koko ajan muutama viikko ennen kasvaimen löytymistä. Mutta ap on tuntenut yhden kerran, hei, et voi sanoa noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on aivosyöpä, moni kertoo ensioireinaan tunteneensa palaneen hajua. Olen erikoissairaanhoitajan ja hoidan syöpää sairastavia.
Jaahas, tuollaisen diagnoosin kun pelkän aloituksen perusteella teit ( vaikka hoitaja ei edes sitä saa tehdä), niin mikäköhän syöpä minulla on, kun heräsin yöllä kanelipullan tuoksuun🌞
Ehkä leipomisesta innostunut mies joka tykkää aamukahvin kanssa saada kanelipullaa.
Harvoin tuollaista ahkeraa kultakimpaletta syöväksi nimitetään, ehkä vaan pullaasyöväksi.
Rosvopaistan hieman. T. Rakas naapurisi.
Korona varmasti kiertää edelleen. Itselläni oli viime talven tautiaikaan tuollaisia tuoksuharhoja, mutta menivät sitten ohi. Mitään muita oireita ei ollut, mutta veikkaan että lievä korona ollut.
Kyllä tuo on ihan yleistietoa. Eri