Jatkossa Finnairin lentokoneet kulkevat yhtä luotettavasti kuin posti
"Finnair saa uuden toimitusjohtajan Postista"
Kommentit (18)
Jännää. Mitähän säästöjä siellä nyt keksitään?
Postista saa monta hyvää ideaa mukaan. Päivittäisiä lentoja voidaan ryhtyä operoimaan niin, että vuoroviikoin lennetään kaksi tai kolme lentoa seitsemän sijaan. Sitten Finnairin henkilökunta voi ryhtyä leikkaamaan asiakkaiden nurmikoita luppoaikana.
Onneksi en ostanut Finnairin osakkeita! 👏
Näin ne korruptio työpaikat vaihtavat Suomessa paikkaa. Postilta Finnairiin ja tätä rataa. Oksettavaa toimintaa. Hyvävelijärjestö korruptio rehottaa. Mulla olis sulle kiva työpaikka kelpaako, palkka taivaissa ja edut.
Yt:t on siellä sitten seuraava ohjelmanumero.
Toivottavasti koneet ei joudu hukkaan yhtä usein kuin posti.
Finnairin olisi kannattanut ottaa VR johtaja virkaan, Finnairin uusin mainos voisi olla, kävellen olisit jo perillä.
Pari miljoonaa heti nimenvaihtoon.
Jää lentoja välistä ja koneita häviää reitiltä jonnekin tai löytyy aivan toisesta määränpäästä.
Vierailija kirjoitti:
Jännää. Mitähän säästöjä siellä nyt keksitään?
Ehkä näitä Petterin työttömiä aletaan ohjaamaan töihin Finnairille. Halvempaa työvoimaa sisään ja kalliimpi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kai palkkakin nousee ........
Palkka on muuten huippuluokkaa mutta työntekijät sen tuntevat nahoissaan. Kuten aina.
Uusi tj on WEFfiläinen. Niiden tehtävänä on tuhota Suomi pala palalta, ja hyvä niin.
Mistä johtuu että Finnair on ainoa yhtiö maaulmassa jolla ei ole tippunut kone maahan.
Vierailija kirjoitti:
Pari miljoonaa heti nimenvaihtoon.
Fitella.
Voitte lähettää muutaman miljoonan tililleni.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että Finnair on ainoa yhtiö maaulmassa jolla ei ole tippunut kone maahan.
Eipäs ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs ole.
ja:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Maarianhaminan_lentoturma
Olin lentämässä Ouluun, mutta lentokone ohjattiinkin Varsovaan.
Ei huolta... minulla on tasan yksi viikko aikaa hoitaa itseni pois Varsovasta, muuten käy huonosti...