Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä jotka valittaa huonoa suhdettaan, mutta eivät eroa

Vierailija
05.07.2024 |

Onko kyse silloin siitä, että ei sisimässään halua kuitenkaan erota?  Itse olen eronnut aikuisiällä 4 kertaa, joista pisin suhde kesti 16 vuotta ja lyhin 4 vuotta. Olisin varmaan voinut jäädä kaikkiin näihin roikkumaan, jos olisin ajatellut vaikka hyötyä. Viimeisimmällä miehellä oli maksettu omakotitalokin, eli elämä olisi ollut rahahuoletonta. Mutta mielummin olen varaton, itsensä yksin elättävä, kuin kynnysmatto tai tavan ja turvallisuuden vuoksi suhteessa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut hyvin paljon tosi paska suhde. Mutta kun aina on ollut hyviäkin aikoja, niin ei, en ole sisimmässäni halunnut erota. Mua on lyöty, huoriteltu, on ollut sairaalloista mustasukkaisuutta. Ja silti en ole halunnut sisimmässäni erota, vaikka pari kertaa muutinkin jo omaan kämppään.

Juuri tässä yhtenä päivänä istuin miettimässä, miten onnellinen mä olen nyt. Edelleen siis saman miehen kanssa, mut+ta ollaan päästy kaikista ongelmista yli ja meillä menee aivan todella hyvin. 

En voi suositella, mutta olen tosi onnellinen ettei kuitenkaan erottu.

loppuiko mustasukkaisuus

Loppui. Tai joskus sitä pieni ripaus voi olla, mutta se ei ole paha asia jos ärsyttää kun joku flirttailee puolisolle, kun siitä pääsee kuitenkin samantien yli.

Vierailija
22/23 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ihmetellyt noita tyyppejä. Mulla on hyvä parisuhde ja kuuntelen kun osa vinkuu ja vinkuu miehestään jatkuvasti. Kumppani on oma valinta. En ymmärrä mitä siitä kitisemään. Joko pitää muuttaa itseään (mikä yleensä muuttaa myös kumppania) tai jatkaa matkaa. 

Aina se itsensä muuttaminen ei riitä. Minä kieltäydyin muuttumasta enempää, sietämästä enempää. Oli miehenkin vuoro muuttua. Ja lopulta sen tajusi, mutta kauan siihen meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalleta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi