Nämä jotka valittaa huonoa suhdettaan, mutta eivät eroa
Onko kyse silloin siitä, että ei sisimässään halua kuitenkaan erota? Itse olen eronnut aikuisiällä 4 kertaa, joista pisin suhde kesti 16 vuotta ja lyhin 4 vuotta. Olisin varmaan voinut jäädä kaikkiin näihin roikkumaan, jos olisin ajatellut vaikka hyötyä. Viimeisimmällä miehellä oli maksettu omakotitalokin, eli elämä olisi ollut rahahuoletonta. Mutta mielummin olen varaton, itsensä yksin elättävä, kuin kynnysmatto tai tavan ja turvallisuuden vuoksi suhteessa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt noita tyyppejä. Mulla on hyvä parisuhde ja kuuntelen kun osa vinkuu ja vinkuu miehestään jatkuvasti. Kumppani on oma valinta. En ymmärrä mitä siitä kitisemään. Joko pitää muuttaa itseään (mikä yleensä muuttaa myös kumppania) tai jatkaa matkaa.
Aina se itsensä muuttaminen ei riitä. Minä kieltäydyin muuttumasta enempää, sietämästä enempää. Oli miehenkin vuoro muuttua. Ja lopulta sen tajusi, mutta kauan siihen meni.
Loppui. Tai joskus sitä pieni ripaus voi olla, mutta se ei ole paha asia jos ärsyttää kun joku flirttailee puolisolle, kun siitä pääsee kuitenkin samantien yli.