Nyt puhuu oikea mies
En asu vuokralla.
En ole ikinä käyttänyt huumeita.
En ole ikinä lyönyt naista.
En ikinä vähättelisi naista jota rakastan.
En käy salilla, käyn vain metsätöissä.
En haaveille V8 autosta ja tiedän nykyautojen korjaamisesta.
En juo kossu maun tai minkään takia.
Enkä ikinä tyytyisi tyhmään naiseen.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Miksi maisteri kelpuuttaisi AMK-insinöörin?
Miksi kukaan rakastaisi maisteria tai korkeakoulun käynyttä. Dildo korvaa teidät kun olette aina pois kotoa ja töissä? Mainitkaa yksi maisteri joka on tunnettu rakastelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et käytä huumeita mutta kelpuutat kossun. Ok
En juo kossua tai muita väkeviä koskaan ja en tiedä miksi kuvittelet että joisin.
Kaljaa kittaava usein pahempi juoppo kuin absolutilla kesäänsä piristävä tosimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tylsä ukko.
Niin taidan olla, en ole "jännämies". Minun kanssa tietää aina etten lyö tai vähättele.
Kunnollinen mies ei pidä lyömistä edes mahdollisuutena. Sinä toistat sitä, joten jotenkin se sinua nyt kiehtoo. Tai kuvittelet oikeasti, että se on jotenkin hienoa, ettet lyö. Eikö se nyt ole lähtökohta.
En oikein tajua mitä haluat sanoa? Ajatus oli että olen oikea mies ja en lyö tai vähättele naisia. En sanonut etteikö huonoja naisia ole olemassa, silti se ei oikeuta väkivaltaan. Se on hienoa etten ikinä löisi ja haluaisin vain jonkun kainaloon elämääni jakamaan.
Yleensä ihmiset esittelevät itsensä sitä kautta, mitä he ovat ja tekevät, eivät sitä kautta, että mitä he eivät ole ja eivät tee.
Ap on ottanut selvää jonkun kriteereistä ja sopeutunut niihin.
Ootko se jättiroikku-utareista haaveileva neitsyt, joka larppaa tuollaista vähän miehisempää identiteettiä tällä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et käytä huumeita mutta kelpuutat kossun. Ok
En juo kossua tai muita väkeviä koskaan ja en tiedä miksi kuvittelet että joisin.
Kaljaa kittaava usein pahempi juoppo kuin absolutilla kesäänsä piristävä tosimies.
Juon kyllä oulutta välillä ja en tajua mitä yrität sanoa.
Milloin äitisi on viimeksi vetänyt ns. löysät taakse varrestasi 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tylsä ukko.
Niin taidan olla, en ole "jännämies". Minun kanssa tietää aina etten lyö tai vähättele.
Kunnollinen mies ei pidä lyömistä edes mahdollisuutena. Sinä toistat sitä, joten jotenkin se sinua nyt kiehtoo. Tai kuvittelet oikeasti, että se on jotenkin hienoa, ettet lyö. Eikö se nyt ole lähtökohta.
En oikein tajua mitä haluat sanoa? Ajatus oli että olen oikea mies ja en lyö tai vähättele naisia. En sanonut etteikö huonoja naisia ole olemassa, silti se ei oikeuta väkivaltaan. Se on hienoa etten ikinä löisi ja haluaisin vain jonkun kainaloon elämääni jakamaan.
Joo. Lyöminen on jostain syystä jotain hurjan jännää, jota toistat koko ajan.
Olen ollut 30 v naimisissa hyvän miehen kanssa, joka ei ole koskaan maininnut, ketä löisi ja ketä ei. Eikä tietenkään lyö ketään. Eikä pidä sitä jonain mainetekona, ettei lyö.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset esittelevät itsensä sitä kautta, mitä he ovat ja tekevät, eivät sitä kautta, että mitä he eivät ole ja eivät tee.
Kun se mies sinua lyö ja hakkaa sinua. Minä olen se joka välittää ja en tekisi mitään sinun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tylsä ukko.
Määrittele huono nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se mies sinua lyö ja hakkaa sinua. Minä olen se joka välittää ja en tekisi mitään sinun puolesta.
Ei taida Suomi olla aloittajan äidinkieli.
Vierailija kirjoitti:
Voittaisin ap:n tappelussa helposti.
T: Mees36
En usko ja kaikille sinun fantasia naisille minä pystyn antamaan tyydytystä tai jopa orgasmin. Itse jatkan tutkimusta kuinka löytää hyvä nainen ja kuinka pitää hänet tyydytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miestä voisit lyödä?
Kyllä voin ja lujaa. Kusipää mies joka väheksyy ja hakkaa naisia. Totta helvetissä lyön alistavaa miestä.
Pahoittelut kaikille naisille jotka saatte pataan ja en oikeasti välitä jos kommentit on tuota luokkaa.
Millon haet sen oikean miehen? Ketään ei kiinnosta sun tyhmät juttus.
Onko oikealla miehellä ollut kysyntää? Minkä ikäinen olet?
- Ukkomies 45