Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt puhuu oikea mies

Vierailija
05.07.2024 |

En asu vuokralla.

En ole ikinä käyttänyt huumeita.

En ole ikinä lyönyt naista.

En ikinä vähättelisi naista jota rakastan.

En käy salilla, käyn vain metsätöissä.

En haaveille V8 autosta ja tiedän nykyautojen korjaamisesta.

En juo kossu maun tai minkään takia.

Enkä ikinä tyytyisi tyhmään naiseen.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikealla miehellä ollut kysyntää? Minkä ikäinen olet?

- Ukkomies 45

Vierailija
22/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maisteri kelpuuttaisi AMK-insinöörin?

Miksi kukaan rakastaisi maisteria tai korkeakoulun käynyttä. Dildo korvaa teidät kun olette aina pois kotoa ja töissä? Mainitkaa yksi maisteri joka on tunnettu rakastelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et käytä huumeita mutta kelpuutat kossun. Ok

En juo kossua tai muita väkeviä koskaan ja en tiedä miksi kuvittelet että joisin.

Kaljaa kittaava usein pahempi juoppo kuin absolutilla kesäänsä piristävä tosimies.

Vierailija
24/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tylsä ukko.

Niin taidan olla, en ole "jännämies". Minun kanssa tietää aina etten lyö tai vähättele.

Kunnollinen mies ei pidä lyömistä edes mahdollisuutena. Sinä toistat sitä, joten jotenkin se sinua nyt kiehtoo. Tai kuvittelet oikeasti, että se on jotenkin hienoa, ettet lyö. Eikö se nyt ole lähtökohta. 

En oikein tajua mitä haluat sanoa? Ajatus oli että olen oikea mies ja en lyö tai vähättele naisia. En sanonut etteikö huonoja naisia ole olemassa, silti se ei oikeuta väkivaltaan. Se on hienoa etten ikinä löisi ja haluaisin vain jonkun kainaloon elämääni jakamaan.

Vierailija
25/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset esittelevät itsensä sitä kautta, mitä he ovat ja tekevät, eivät sitä kautta, että mitä he eivät ole ja eivät tee.

Vierailija
26/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ottanut selvää jonkun kriteereistä ja sopeutunut niihin.

Vierailija
27/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se jättiroikku-utareista haaveileva neitsyt, joka larppaa tuollaista vähän miehisempää identiteettiä tällä kertaa?

Vierailija
28/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et käytä huumeita mutta kelpuutat kossun. Ok

En juo kossua tai muita väkeviä koskaan ja en tiedä miksi kuvittelet että joisin.

Kaljaa kittaava usein pahempi juoppo kuin absolutilla kesäänsä piristävä tosimies.

Juon kyllä oulutta välillä ja en tajua mitä yrität sanoa.

Vierailija
29/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miestä voisit lyödä?

Vierailija
30/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin äitisi on viimeksi vetänyt ns. löysät taakse varrestasi 🥰

Vierailija
31/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tylsä ukko.

Niin taidan olla, en ole "jännämies". Minun kanssa tietää aina etten lyö tai vähättele.

Kunnollinen mies ei pidä lyömistä edes mahdollisuutena. Sinä toistat sitä, joten jotenkin se sinua nyt kiehtoo. Tai kuvittelet oikeasti, että se on jotenkin hienoa, ettet lyö. Eikö se nyt ole lähtökohta. 

En oikein tajua mitä haluat sanoa? Ajatus oli että olen oikea mies ja en lyö tai vähättele naisia. En sanonut etteikö huonoja naisia ole olemassa, silti se ei oikeuta väkivaltaan. Se on hienoa etten ikinä löisi ja haluaisin vain jonkun kainaloon elämääni jakamaan.

Joo. Lyöminen on jostain syystä jotain hurjan jännää, jota toistat koko ajan. 

Olen ollut 30 v naimisissa hyvän miehen kanssa, joka ei ole koskaan maininnut, ketä löisi ja ketä ei. Eikä tietenkään lyö ketään. Eikä pidä sitä jonain mainetekona, ettei lyö. 

Vierailija
32/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmiset esittelevät itsensä sitä kautta, mitä he ovat ja tekevät, eivät sitä kautta, että mitä he eivät ole ja eivät tee.

Kun se mies sinua lyö ja hakkaa sinua. Minä olen se joka välittää ja en tekisi mitään sinun puolesta.

Vierailija
33/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tylsä ukko.

Määrittele huono nainen? 

Vierailija
34/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se mies sinua lyö ja hakkaa sinua. Minä olen se joka välittää ja en tekisi mitään sinun puolesta.

Ei taida Suomi olla aloittajan äidinkieli. 

Vierailija
35/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittaisin ap:n tappelussa helposti.

T: Mees36

En usko ja kaikille sinun fantasia naisille minä pystyn antamaan tyydytystä tai jopa orgasmin. Itse jatkan tutkimusta kuinka löytää hyvä nainen ja kuinka pitää hänet tyydytettynä.

Vierailija
36/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miestä voisit lyödä?

Kyllä voin ja lujaa. Kusipää mies joka väheksyy ja hakkaa naisia. Totta helvetissä lyön alistavaa miestä.

Vierailija
37/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille naisille jotka saatte pataan ja en oikeasti välitä jos kommentit on tuota luokkaa.

Vierailija
38/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman oloo piisaa, ap.

Vierailija
40/58 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon haet sen oikean miehen? Ketään ei kiinnosta sun tyhmät juttus.