Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja kolmivuorotyö

Vierailija
09.09.2008 |

Miten teillä on sujunut yltyöt raskaana olessanne? Olen itse raskaana (rv 10) ja teen kolmivuorotyötä. Yötyöt tuntuvat kohtuuttioman raskailta nyt. En oikein koe olevani työkykyinen öisin, kun väsymys on kertakaikkisen hallitsematonta. Valvotun yön jälkeen pahoinvointi ja heikkous ovat aina rajumpia kuin hyvin levätyn yön jälkeen. Uskoisin, että jaksaisin ihan hyvin esim. kaksivuorotyötä, mutta ne yöt...Miten te muut olette selvinneet ja onko työnantaja tullut työaika suunnitelmissa vastaan? Tuntuu tylsältä jää sairaslomalle, kun toisaalta jaksaisin ihan hyvin päivätyötä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat työnantajat suostuvat tällaiseen jos työntekijä on raskaana.

Vierailija
2/4 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sama tilanne itsellä, kerroin työnantajalla raskaudesta ja yövuorojen teko loppui siihen. Meillä työ tosin sen verran fyysistä että harkitsen edelleen sairaslomalle jäämistä. Pitäisi jaksaa seisoa se kahdeksan tuntia päivässä, ja jos kiireinen päivä sattuu tauolle pääsee korkeintaan kerran..:( Jaksamisia sinulle, toivottavasti esimiehesi on ymmärtäväinen!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointiakin esiintyi vain yövuoroviikoilla. Jälkeenpäin mietin, että olisi pitänyt aktiivisesti vaatia pois yövuoroista, niin olisin jaksanut töissä pidempään. Olin pari kuukautta sairauslomalla ennen äitiysloman alkua.

Vierailija
4/4 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnantaja ei suostu, menet neuvolaan ja sanot tilanteen. SULTA LOPETETAAN YÖVUOROT JOS ET JAKSA!

Ihan oikeesti naiset. Kyse on raskaudesta, ei mistään "olotilasta" ettei jaksa.

Pahimmillaan sulla alkaa meneen verenpaine tai sokerit päin v*ttua TAI nukahdat rattiin ja tapat ittes tai jonkun ulkopuolisen.

Todellakaan ei kuulu vaan sinnitellä yössä.

Terkuin 3- vuorolainen joka lopetti yöt raskaana sokereitten heittelyyn ja pahoinvointiin.

Pidä huolta raskaudestasi -siis ensisijasesti omasta jaksamisestasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä