Työpaikalla on pari tyyppiä raskaana ja puhuttiin lapsista ja työkaveri tokaisi minulle..
.. että milloinka aion itse hankkia lapsia. Sanoin etten pidä lapsista, enkä ole koskaan hankkimassa niitä. Sama työkaveri jatkoi että no sittenhän sinusta tulee meidän lapsille hyvä lastenvahti kun tarvitsee vapaa-aikaa. Vastasin, etten oikeasti siis pidä yhtään lapsista, omista tai muiden ja en halua niitä asuntooni. Nyt työkaverit on kylmiä ja joku jopa mainitsi pomolle asiasta, voiko tästä nyt tulla jotain? Oliko kyseessä joku leikkisä heitto tai vitsi ja otin sen liian tosissani? En tosiaan mitenkään huutanut tai koittanut olla töykeä, lähinnä vaan tehdä puoleni selväksi. Kontekstiksi, minulla on lievä autismi.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Koska olen hoikka, hyväkuntoinen ja rypytön nainen, niin minua pidetään lapsettomana.
kerron sitten, että minulla on aikuiset lapset.
papereita kysytään vielä usein. Kasvoni ovat täysin sileät, meidän suvussa ikä näkyy myöhään jos silloinkaan kovin. N47.
Niin lapsia odottavat ja muutaman vuoden äitinä olleet koittavat päteä minulle pudotan heidät maanpinnalle kertomalla, että olit potalle opetteleva taapero vuonna 1995, kun minä opetin esikoistani.
Itekin olen autisminkirjolla ja yleisesti ottaen en pidä Iapsista hirveämmin
Työkaverisi oli idiootti kun uteli sinulta lasten hankinnasta vaikkei se hänelle kuulu, ja tuplaidiootti kun loukkaantui rehellisestä 11vastauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Olit loukkaava, mutta he olivat myös outoja.
Lopputulos: Olette kaikki vinksinvonksin outoja.
Ymmärrän tämän. Ehkä ylireagoin tai luin tilanten väärin. - Ap
Vierailija kirjoitti:
Työkaverisi oli idiootti kun uteli sinulta lasten hankinnasta vaikkei se hänelle kuulu, ja tuplaidiootti kun loukkaantui rehellisestä 11vastauksesta.
Ja triplaidiootti, kun meni pomolle asiata itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Hyvä asia tuo vanhus-vertaus. Sanooko joku niin? Kaikki on joskus lapsia ei sitä ikää voi hypätä yli.
Kyllä minä olen sen iän jo ylittänyt ajat sitten.
Ylittää on eri asia kuin hypätä yli, vai synnyitkö aikuisena?
Ne jotka hankkivat myös itse hoitavat. Kahden lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka hankkivat myös itse hoitavat. Kahden lapsen isä.
Kolmen lapsen isä voi sanoo saman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta todellakaan voi työpaikan suunnalta mitään seurata. Sinun elämä, sinun päätös. Hyvä vaan että teit asian selväksi.
Paitsi jos AP on esim. päiväkodissa tai koulussa töissä.
Olen töissä tilitoimistossa, eli en missään tekemisissä lasten kanssa. -Ap
Ja työkaveri koki että sopisit lapsenvahdiksi. :D Nyt sitten voi pitää hirviönä mutta etteköhän selviä asiasta.
Kysy joskus miten työkaverit voivat raskaana. Jos lapset syntyvät, kysy työkavereilta mitä kuuluu jos palaavat töihin.
Olisit vastannut vaan ettei kuulu sulle.
Koska olen hoikka, hyväkuntoinen ja rypytön nainen, niin minua pidetään lapsettomana.
kerron sitten, että minulla on aikuiset lapset.
papereita kysytään vielä usein. Kasvoni ovat täysin sileät, meidän suvussa ikä näkyy myöhään jos silloinkaan kovin. N47.