Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko toivonut jollekin pahaa?

Vierailija
05.07.2024 |

Kyllä olen. Haukkui minua syyttä suotta huoraksi ja laiskaksi aina. Eräs henkilö. Levitteli myös minusta perättömiä juoruja. Vihaan häntä ikuisesti. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittele.

Vierailija
2/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoille koulukiusaajilleni en toivo muuta kuin pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% väestöstä, kyllä

Vierailija
4/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivonut kälylle pahaa. Hän teki kurjan tempun ja sitä on vaikea antaa anteeksi, vaikka kuinka yritän

Vierailija
5/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen , sen kautta että kyllä karma hoitaa ennemmin tai myöhemmin. On myös hoitanut.

Vierailija
6/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaa energiaani pahan toivomiseen kenellekään vaikka joidenkin kohdalla ehkä olisi aihettakin. Ennemmin toivon, että painostus aloille ja työtehtäviin, jotka minua eivät kiinnosta loppuisi ja lopultakin annettaisiin vapaus valita sitä mihin haluan keskittyä sen sijaan, että joudun jatkuvasti vastustamaan ja kieltäytymään. Turhaa ajan ja energian tuhlausta. Ehkä siis heillä, jotka tätä ovat harrastaneet toivoisin saman kokemista, mutta toisaalta keskityn pyrkimään haluamaani suuntaan ajatusenergian tuhlaamisen sijaan.

Vierailija
7/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen joka päivä kuolemaa kaikille punavihreiden edustajille ja äänestäjille.

Vierailija
8/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon pahaa tolle yhdelle johtajalle tuolla itärajan takana, sielläpäin on muitakin joille toivon myös samoin pahaa. Taviksille, joilla ei järki pelaa en sensijaan viitsi toivoa mitään, en hyvää en pahaa, ei niitä mikään auta muuttumaan, tavan jästipäitä kun ovat.