Lähin kauppa mun kotoa on 15km päässä, mites teillä?
Kommentit (64)
Useat asuvat näköjään noin lähellä. En vaan tykkäisi jatkuva liikenne kun ihmiset menee ja tulee markettiin. Mulla 12 km isompiin markeitteihin, pieniä kauppoja, apteekki, lääkäri ym. kylällä 300 metrin päässä ja kerran viikossa toripäivä.
Lähin on kadun toisella puolella, pieni k-market. Alepa ja iso S-market molemmat muutaman sadan metrin päässä, mutta niihin jaksan harvemmin mennä. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Kaksi K-Marketia viereisessä korttelissa, ja parin kadunvälin päässä myös Alepa, S-Market ja Citymarket. En voisi kuvitellakaan asuvani jossain hevonkuusessa, kaukana palveluista. Se ei ole ekologista elämää.
Meillä on alle kilometrin säteellä K-citymarket, S-market, Lidl, Yalla-kauppa, pikku K-kauppa, Alko, muutama kioski. Kaikki perustarvikkeet löytyy läheltä.
9 kerrosta alempana useempi kauppa,eli oisko se noin 35 metriä.
450 metriä. Siitä vielä 450 metriä, niin on seuraavassa. Eikä edes asuta missään isossa kaupungissa.
Yli tuhat kilometriä, asun etelämantereella.
Vierailija kirjoitti:
Useat asuvat näköjään noin lähellä. En vaan tykkäisi jatkuva liikenne kun ihmiset menee ja tulee markettiin. Mulla 12 km isompiin markeitteihin, pieniä kauppoja, apteekki, lääkäri ym. kylällä 300 metrin päässä ja kerran viikossa toripäivä.
Mikä jatkuva liikenne? Ei me sentään mitään elokapinalaisia olla.
Alepa parinsadan metrin päässä, K-supermarket kilsan ja Prisma kahden kilsan päässä, mistä toki löytyy myös apteekkki, alko yms. Prisma on meidän pääasiallinen ruokakauppa.
Vierailija kirjoitti:
Yli tuhat kilometriä, asun etelämantereella.
https://www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-12870079/onside-…
N. 300 m. - kaupassa käy myös juoppoja mutta melu ei kuulu meille eikä tule tupakanhaju. -Kauppaa rempataan, joten kauppa ilmeisesti säilyy.
Kolme myymälää on lähtenyt asuinaikanamme kolmessa vuodessa. Asumme n. 120 000 asukkaan paikkakunnalla.
llB
11 km. kylän Sale ja isommat kaupat 20 ja 32 km. päässä.
Saleen on matkaa viitisen kilometriä. Sieltä haemme pakolliset ja kerran pariiin viikkoon Prismasta muutoin. Sinne matkaa noin 40 kilometriä. Teemme molemmat etätöitä joten kauppaostokset suunnitellaan etukäteen.
200 metriä. Kävin juuri sieltä punaviiniä. Tai siis sitä 8 prosenttista leikkiviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä jatkuva liikenne? Ei me sentään mitään elokapinalaisia olla.
Jaa. Ei siis ole mitään liikennettä ja liikettä vaikka ihmisiä menee markettiin ja tulevat sieltä pois? Marketin vieressä olisi järkyttävää asua....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi K-Marketia viereisessä korttelissa, ja parin kadunvälin päässä myös Alepa, S-Market ja Citymarket. En voisi kuvitellakaan asuvani jossain hevonkuusessa, kaukana palveluista. Se ei ole ekologista elämää.
Minä taas en pystyisi asua missään kaupungissa, täällä hevonkuusessa on ihana maaseudun rauha ja naapurit tuntee toisensa. Ap
Ei hevonkuusessa ole naapureita.
1km matkaa. Autolla yleensä niin helpompi kantaa ostokset.