Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos heräät yöllä näläntunteeseen, menetkö ottamaan jääkaapista yöpalaa, jatkatko unia vai mitä teet?

Vierailija
05.07.2024 |

Itse yleensä pystyn jatkamaan unia, vaikka nälkä vatsassa vähän kaivelisikin. Kyllä se ohi menee.

Joskus voin käydä kyllä  juomassa lasillisen vettä suurimpaan nälkään, mutta muuten en syö yöllä mitään ylimääräistä. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan unia jos uni tulee. Se on vähän epäsäännöllistä tuo mun nukkuminen muutenkin, jos ei se tule niin nousen ylös ja saatan laittaa ruokaa. Minulla ei useinkaan ole mitään palatyyppisiä ruokia edes kaapeissa. 

Ei ole mitenkään erityisen harvinaista että alan aamuviideltä esim. tehdä pitsa/leipätaikinaa.

Vierailija
2/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan unia tai juon tosiaan vettä. Ei koskaan ole yöllä tai heti herätessä aamullakaan ruokahalua vaikka olisi nälkä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan herää yöllä näläntunteeseen tai esim. ramppaa vessassa. Yöllä nukutaan.

Vierailija
4/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan syö yöllä. Sängyn vieressä on vesilasi josta hörppään aamulla herättyäni. Yösyöminen ei ole tervettä.

Vierailija
5/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörppään vettä, lähes aina fiilis menee sillä ohi.

Vierailija
6/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeteksen takia en ole varma pitääkö nälän tunteen herättämänä syödä jotakin? Ruoka ei maistu yöllä, enkä halua syödä silloin, mutta kun en ole varma koetan pureksia jotakin hedelmää tai juoda lasin vettä. 

Vierailija
7/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole herännyt nälän tunteeseen, mutta jos yöllä olisi nälkä, jatkaisin nukkumista 

Vierailija
8/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herää nälkään öisin, koska olen aikuinen enkä pikkuvauva.

Vierailija
9/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä en saanut unta. Valvoin viiteen. Keitin kaurapuuron. Söin sen, ja sitten nukahdin.

Vierailija
10/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tule yöllä nälkä vaikka kerran heräänkin aamuyöstä. Syön iltapalaa joten nälkä pysyy sillä kurissa. 

Vierailija
11/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan herännyt yöllä näläntunteeseen. Jos joskus heräisin, jatkaisin unia, kun eihän se pieni nälkä niin kamalaa ole.

Vierailija
12/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanajan sanonta : Nälkäistä ei nukuta.

Pitää täysin  paikkansa.

Jos yöllä herään nälän tunteeseen , käyn syömässä pienen voileivän. Hiilarit väsyttää automaattisesti. 

Vierailija
13/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään usein näläntunteeseen, ja käyn silloin kyllä syömässä, enkä saa loppuyönä nukuttua.

Vierailija
14/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herää koskaan näläntunteeseen, mutta näen kyllä todella usein ruokaan liittyvistä asioista unta. Joko kaupassakäynnistä, ruoanlaittamisesta tai syömisestä. Ravintolassa ruokailemisesta en kylläkään.

Vierailija
15/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen syömisiäni sen verran, että noin ei koskaan käy. Refluksikkona en voi syödä enkä juoda yöllä. Nestettä tankkaan joskus vähän liikaakin, että pystyn olemaan juomatta sen 12 seuraavaa tuntia. 

Vierailija
16/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nousta, juon vettä joka on pullossa pöydällä sängyn vieressä 

Vierailija
17/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitä ongelmaa, kun näläntunne on kateissa kellon ympäri. :( Pitää muistuttaa itseään syömään päivällä, kun muuten voi unohtua ja tulee outo olo.

Vierailija
18/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö yöllä, enkä mielellään kahdeksan jälkeen illalla. Nälkä tulee yöllä vain, jos syö illalla liikaa, tämän olen todennut. Turhaa verensokerin heilahtelua. 

Vierailija
19/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut tai edes ajatellu että joku kävis yöllä syömässä. Ei ihme että lihavia riittää tässä maassa..

Toki jos tekee töitä niin sitte asia erikseen.

Vierailija
20/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä juon vettä ja menee sillä ohi. Mutta jos vähän kovempi nälkä, haen pari palaa makkaraa/juustoa jääkapista, pureskelen ne hitaasti ja hyvin ja juon vettä päälle. Se auttaa. En pysty nukkumaan nälkäisenä, jään muuten valvomaan nälän takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi