Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka soittaa yksityisestä numerosta?

Vierailija
05.07.2024 |

Oli tullut puhelu ja mietin kuka ihme sellaisesta soittaa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkärit esimerkiksi.

Vierailija
2/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen yksityinen numero? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen yksityinen numero? 

Joissakin puhelimissa se tarkoittaa salattua numeroa, eli ei näy vastaanottajalle.

Vierailija
4/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Meni kiusaaminen niin pahaksi, että vaihdoin puhelinnumeron. Nyt puhelinnumero on vain sellaisilla henkilöillä ja tahoilla, jotka eivät väärinkäytä sitä. Ei esim. terveys- tai sosiaaliviranomaisilla (heitä eivät kosketa samat rajoitukset, kuin esim. poliisia, vaan pommittavat "huoliensa" perusteella kellonajasta riippumatta. jos et lähde mukaan heidän vainoihinsa aj pahaan mieleensä, tulevat ovelle. aivan todella sairasta touhua.)

Myös aika moni ex otti yhteyttä vuosikymmenienkin jälkeen aina kun päähän pälkähti. Eihän tällaista voi tietää nuorena, kun puhelinnumeronsa toisille antaa. Tai että sukulaiset pimahtavat

Enkä anna numeroa enää tuntemattomille. Deittiapeissa miehet ovat heti pyytämässä sitä, vaikka saavat yhteyden ihan yhtä hyvin apin kautta. Sairasta sekin

Vierailija
5/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kyseessä salainen numero.

Vierailija
6/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit, sossut

Vierailija
7/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitava lääkäri. Olen syöpähoidossa, ja tiettyinä päivinä osaan aina odottaa hoitopuhelua. Se tulee joko yksityisestä, tuntemattomasta tai salaisesta numerosta.

Vierailija
8/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk näkee salaisen numeron ja hyvä niin, esim reseptin uusinta tulee viestinä mainiosti.

Vierailija
9/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjät, jotkut lääkärit, poliisi. Todennäköisimmin kyseessä on puhelinmyyjä.

Vierailija
10/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi.

Vierailija
11/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjät, jotkut lääkärit, poliisi. Todennäköisimmin kyseessä on puhelinmyyjä.

Minulle poliisi soitti näkyvästä numerosta 

Vierailija
12/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelin soi hyvin harvoin ja viimeisin vuosien takainen, silloin tuntematon numero oli poliisi. Nyt vaivaa tuo tuntematon, niin siinä luki, ei yksityinen. Oli puhelin yön jäljiltä vielä äänettömällä.

Ap

Vierailija
13/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin Tähdet Tähdet ohjelman yhteydessä Pelastakaa Lapset keräykseen tekstiviestillä. Numeroni on salainen. Tuli kuitenkin kerjuusoitto puhelimeeni ! Laitan tarvittaessa eston.

Vierailija
14/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus puhelinmyyjät. Tosin useimmin noilla näkyy numero kun ne tajuaa ettei ihmiset vastaa salaisiin numeroihin. 

Vierailija
15/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Meni kiusaaminen niin pahaksi, että vaihdoin puhelinnumeron. Nyt puhelinnumero on vain sellaisilla henkilöillä ja tahoilla, jotka eivät väärinkäytä sitä. Ei esim. terveys- tai sosiaaliviranomaisilla (heitä eivät kosketa samat rajoitukset, kuin esim. poliisia, vaan pommittavat "huoliensa" perusteella kellonajasta riippumatta. jos et lähde mukaan heidän vainoihinsa aj pahaan mieleensä, tulevat ovelle. aivan todella sairasta touhua.)

Myös aika moni ex otti yhteyttä vuosikymmenienkin jälkeen aina kun päähän pälkähti. Eihän tällaista voi tietää nuorena, kun puhelinnumeronsa toisille antaa. Tai että sukulaiset pimahtavat

Enkä anna numeroa enää tuntemattomille. Deittiapeissa miehet ovat heti pyytämässä sitä, vaikka saavat yhteyden ihan yhtä hyvin apin kautta. Sairasta sekin

Nykyään puhelimissa on asetus, että soittaja näkee numerosi, vaikka sitä ei numerotiedustelusta jaetakaan, jos kytket asetukset itseltäsi näin. Minulle et ainakaan voi soittaa, jos numerosi ei näy. Laitoin puhelimesta asetuksen, että puhelu hylätään, jos soittajan numero ei näy.

Vierailija
16/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään puhelimissa on asetus, että soittaja näkee numerosi, vaikka sitä ei

Kuinka se tehdään?

Vierailija
17/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen mukaan puhelinmyyjät ei saa soittaa tuntemattomasta, mutta eikö ole näin?

Soittais nyt uudestaan, kun pelottaa jos se olikin poliisi tms. En siis ole mitään tehnyt, mutta olen mahdollisesti yhteyshenkilöksi merkitty exälleni.

Vierailija
18/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla virallinen taho mutta voi olla myös puhelinmyyjä. Mulle soitti juuri Loisteelta puhelinhäirikkö XD

Vierailija
19/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönkkösen Sannihan se soittaa. Vastaa puheluun, niin se soittaja kyllä kertoo kuka on. Täältä kysely ei paljon auta.

Vierailija
20/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi itse valita puhelimen asetuksista että haluaako numeronsa näkyvän sille kenelle soitetaan. 

En ole koskaan nähnyt tuolle tarvetta, varsinkin kun moni ei vastaa ellei tunnista numeroa. Paitsi kerran kun eräs asiakas ei maksanut laskujaan ja lopetti puheluihini vastaamisen kun karhusin rahoja. Vastasi kuitenkin kun soitin niin että numero ei näy.. 

Ehkä jos joutuisi vaikka jonkun harrastuksen tai luottamustoimen johdosta soittelemaan sellaisia puheluja ettei halua mahdollisten takaisinsoittojen tulevan omaan numeroonsa, tai jos lainaa puhelinta tilapäisesti toiselle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi