Huhu miten mauton Sointu Borgin uusi keittiö
Miksi ihmiset tekevät tuollaisia keittiöitä nykyään? Ei mitään tyyliä ja hienostuneisuutta
Kommentit (114)
Nuo mustat keittiöt ovat todella ahdistava trendi. En kuuna päivänä asuisi asunnossa, missä on tuollainen musta möykky
Eipä tuota eukkoa voi tyylikkyydestä muutenkaan kehua. Pumpattu hupakko.
Kivahan toi on. Mammat kateellisina huutaa rumasta 70luvun kaupungin omistamasta kerrostaloasunnostaan missä sisustus 90-luvulta
Jos olisin kateellinen minulla olisi kyllä pokkaa myöntää se. En ole kateellinen rumasta keittiöstä (voi luoja)
ap
Vaikea ottaa kantaa kun ei ole kuvaa. Tosin en ymmärrä miksi yhtään kenenkään tarvitsee esitellä keittiötään jossain julkisuudessa. Loppuiko Soinnulta jo muut esiteltävät kesken vai miksi?
https://www.seiska.fi/kotimaa/uskomaton-muutos-sointu-borg-esitteli-uud…
Siitä näkyy. Minä tykkään, tyylikäs keittiö kerrassaan! Sointu on muutenkin hyvä tyyppi, go Sointu go!
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kateellinen minulla olisi kyllä pokkaa myöntää se. En ole kateellinen rumasta keittiöstä (voi luoja)
ap
Millainen sun oma keittiö on? Vai onko edes oma?
Voi, kun aloittajalla on paha mieli. Tätä se peri suomalainen kateus teettää.
Vierailija kirjoitti:
Nuo mustat keittiöt ovat todella ahdistava trendi. En kuuna päivänä asuisi asunnossa, missä on tuollainen musta möykky
Sointu ei tiedä, että tuo trendi on jo ohi ja näyttää valtaosan silmään vanhanaikaiselta ja rumalta. Tuollaiset kodit ei käy kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Noi lamput on niiiiin mauttomat
Sinullako on hyvä maku? Ja mikä sen edes määrittelee?
Arvostan Sointua siinä että hän tekee asiat omalla tavallaan onan mielensä mukaan eikä välitä muiden mielipiteistä. Ja oikein mukavasti tuntuu pärjäävän omalla alallaan
toisin kuin täällä kelan tuilla yhteiskunnan elättinä pyörivät lapsentekokoneet
Sinun mielipiteesi ei ole yleinen mielipide. Jokainen tietysti laittaa mieleisensä keittiön.