Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tesla sähkövatkainmies kertoo murtuneella äänellä kokemuksiaan

Vierailija
05.07.2024 |

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokatonta paskaa nämä Teslat.

Vierailija
2/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. En ole koskaan ymmärtänyt miten jollekin miehelle voi auto olla niin kovin tärkeä. Kaikenlaiset autohifistelijät ovat kyllä todella suuri turn-off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltsikalla tapaamani tuntematon sähköautomies kertoi samaa.

Vierailija
4/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sähkautobuumi on kääntymässä loppuaan kohti.

Vierailija
5/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patterisuristin.

Vierailija
6/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheellista propagandaa,minun Tesla model y performancessa ei ole mennyt kertaakaan lämpöpumppu 80.000km aikana.

Vierailija
7/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotto ja mielenterveys mennyt🤣😂

Hyvää on palvelu teslalla.

Vierailija
8/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää. En ole koskaan ymmärtänyt miten jollekin miehelle voi auto olla niin kovin tärkeä. Kaikenlaiset autohifistelijät ovat kyllä todella suuri turn-off.

Siis mitä!?

Mies ostanut perheelle auton joka hajoilee samaan vikaan toistuvasti. Lapsi itkee kylmyyttä kun autossa sisällä -30 astetta talvella.

Vierailija
9/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin naureskella kaikille niille pikku perheenisi-insinööreille jotka viikonloput Exceliä pyöriteltyään ja youtubevideoita katseltuaan ovat suu vaahdossa perustelleet vaimoilleen kuinka se Tesla on hyvä hankinta ja kuinka se 1000 € kuukausittainen leasingmaksukin melkein nollautuu kun Teslakin ilmoittaa että säästät niin paljon rahaa! 😂

Nyt ovat sitten kusessa järkyttävän arvonaleneman ja teknisten murheiden kanssa.

Vierailija
10/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvostaa yhtään sähköauton omistajaa (tai liisaajaa), ja olen itse autohullu. Sähköauton omistajuus kertoo tänä päivänä siitä, ettei oikeasti ymmärrä tekniikasta ja isosta kuvasta yhtään mitään. Ne vapaamatkustajat vielä jotenkin ymmärrän jotka ratsastivat halvan tai ilmaisen lataamisen ja verottomuuden aallolla hetken, mutta ne ajat ovat nyt lopussa.

Vierailija
11/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski laittaa sen peräaukkoon?

Aina. Perseeseen.

Vierailija
12/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa arvostaa yhtään sähköauton omistajaa (tai liisaajaa), ja olen itse autohullu. Sähköauton omistajuus kertoo tänä päivänä siitä, ettei oikeasti ymmärrä tekniikasta ja isosta kuvasta yhtään mitään. Ne vapaamatkustajat vielä jotenkin ymmärrän jotka ratsastivat halvan tai ilmaisen lataamisen ja verottomuuden aallolla hetken, mutta ne ajat ovat nyt lopussa.

Eli  sinun mielestä pitää ajaa jollain meluavalla hitaallaa savuttavalla polttiksella,ei kyllä e autoilu on tätä päivää,paljon mukavampia ajaa sähköautot ja nopeampia kiihtymään.

Vierailija
13/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli  sinun mielestä pitää ajaa jollain meluavalla hitaallaa savuttavalla polttiksella,ei kyllä e autoilu on tätä päivää,paljon mukavampia ajaa sähköautot ja nopeampia kiihtymään.

Kommenttisi on niin uskomattoman naiivi ja typerä etten viitsi alkaa edes jänkkäämään. Tyypilliseltä sähköautoilijalta kuulostaa.

Vierailija
14/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerien polttiskuskien rinkirunkkaus ketju tämä,fakta vaan on että sähköautot on joka suhteessa parempia kuin fossiiliset halusitte tai ette.

Vierailija
15/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerien polttiskuskien rinkirunkkaus ketju tämä,fakta vaan on että sähköautot on joka suhteessa parempia kuin fossiiliset halusitte tai ette.

Kerro mulle ettet ymmärrä tekniikasta ja autoista mitään ilman että kerrot.

Vierailija
16/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun näkee aikuisia ihmisiä jotka ajavat leikkiautoilla

Vierailija
17/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teslojen juuttuvat ovenkahvat tyhjentävät akut

Vierailija
18/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle ettet ymmärrä tekniikasta ja autoista mitään ilman että kerrot.

Kerro mulle polttis joka maksaa uutena 60.000€ ja kiihtyy 0-100km/t 3.1s eipä ole,mutta sähköautoista löytyy esim uusi tesla 3 performance.Ei kyllä kiinnosta antiikkiset polttikset kun on sähköautoihin päässyt kiinni.

Vierailija
19/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automyyjät eivät edes ota niitä vastaan enää . Kokemusta on .

Vierailija
20/152 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajat koko ajan 60kymppiä jos se sun radio osattava kiihtyy 0-100 kolmessa sekunnissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän