Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneeköhän joku hsl:n tai muun alueen bussi joskus koko reitin ihan tyhjänä?

Vierailija
04.07.2024 |

Yleistäkin? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jossain syrjässä ainakin, missä muutenkaan ei busseja mene kuin joskus joten niiden varaan ei kulkemisia voi laittaa. Tavallinen matkustajahan ei tietysti näistä voi tietää, jos kerran ketään ei siellä kyydissä ole.

Itse menin vuosi sitten mökille julkisilla, ja viimeinen osuus oli minibussi mökkikaupungin keskustasta saaristoon. Meitä nousi kyytiin kaksi, mutta toinen jäi heti muutaman kilometrin päässä pois. Itse ajoin linjan päästä päähän (reilu 20 km). Takaisin tulin sunnuntain viimeisellä bussilla ja siinä olin ainoa matkustaja koko matkan.Ilman minun satunnaista bussikyytiäni olisi siis ollut tyhjä minibussi.

Sinällään hyvä, suora reitti, mutta epäkäytännöllinen, koska itsellä pitäisi olla jatkokyyti sitten perille asti, kun mitään takseja tai muuta ei ole (kävelin puolitoista tuntia itse suuntaansa).

Vierailija
2/2 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran mennyt lauantaina alkuillasta Tampereella bussi 18, koko matkan ihan yksin. Todella poikkeuksellinen tapaus. Yleensä muutama matkustaja minimissään. Ruuhka-aikoina saa jopa seisoa käytävällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla