Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletko että voisit rakastua ihmiseen, jonka ulkonäkö ei ole sinusta puoleensavetävä jo ensi näkemältä?

Vierailija
04.07.2024 |

Simppeli kysymys.

Luulen

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Aikoinaan juttelin netissä yhden pojan kanssa vuoden verran, kunnes tapasimme ihan oikeasti. Ihan ok näköinen, mutta jokin siinä olemuksessa mättäsi. 

Tuohan se on. Itse kannatan tapaamista mahdollisimman nopeasti. Ihmiset useimmiten alkavat välittömästi luomaan mielikuvia päässään. Sitten totuus poikkeaa mielikuvista aina. Joskus vähemmän ja joskus enemmän. Mitä vähemmän aikaa kehitellä kuvitelmia sitä parempi.

Juu, no oltiin silloin niin nuoria ettei heti uskallettu tavata.

Ajattelin että hän olisi avoin ja itsevarma. Kehonkieli ja eleet kertoivat sitten jotain ihan muuta. 

No et kai sinä alku-ujouden takia häntä heivannut? Voi luoja sentään.

Sivusta, tälleen ujona voin sanoa että todellakin toivon, että minut heivataan mikäli haussa on todella itsevarma ja avoin ihminen. En ole sitä enkä sellaiseksi muutu vaikka kuinka haluaisin, enkä halua ihmistä joka ei oikeasti halua kaltaistani. Ei kanssani tarvitse väkisin olla jos ei miellytä. Voin sanoa että yllättävänkin monelle se alku-ujous on ongelma, kenties siksi että sellaisen ihmisen eteen joutuu nähdä enemmän vaivaa ja käyttää enemmän aikaa. Moni haluaa asioiden tapahtuvan helposti ja nopeasti. Enkä nyt tarkoita että siinä olisi jotain väärää.

Vierailija
42/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Aikoinaan juttelin netissä yhden pojan kanssa vuoden verran, kunnes tapasimme ihan oikeasti. Ihan ok näköinen, mutta jokin siinä olemuksessa mättäsi. 

Tuohan se on. Itse kannatan tapaamista mahdollisimman nopeasti. Ihmiset useimmiten alkavat välittömästi luomaan mielikuvia päässään. Sitten totuus poikkeaa mielikuvista aina. Joskus vähemmän ja joskus enemmän. Mitä vähemmän aikaa kehitellä kuvitelmia sitä parempi.

Ajattelin että hän olisi avoin ja itsevarma. Kehonkieli ja eleet kertoivat sitten jotain ihan muuta. 

No et kai sinä alku-ujouden takia häntä heivannut? Voi luoja sentään.

En, tapailtiin muutama kuukausi kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kai sinä alku-ujouden takia häntä heivannut? Voi luoja s

Jätin jätkän muutaman kuukauden tapailun jälkeen kun tajusin ettei kyseessä ollut mikään alkujännitys. Sen jälkeen olen luottanut ensivaikutelmaan nopeammin tässä asiassa. Ujo ihminen on liian erilainen kuin minä, tuntuisi siltä että kumpikin joutuu rajoittamaan itseään väärällä tavalla. 

Vierailija
44/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kenenkään ulkonäköä erityisen puoleensa vetävä ensi näkemältä mutta en toisaalta myöskään pidä suurinta osaa niin vastenmielisen näköisenä, että sillä olisi merkitystä. En pysty kiinnostumaan pelkän ulkonäön perusteella.

Joo en minäkään ole koskaan tavannut ihmistä, jonka ulkonäköön olisin ihastunut. Kyllä se tulee aina muista asioista. Harvassa on myöskään ne ihmiset jotka ois ulkonäöltään ihan no-no.

Minä taas tänään katselin Prismassa kuinka voi olla rumia ihmisiä olemassa, mutta niin vain heilläkin kumppani oli. Enkä siis puhu edes tavallisen rumista, vaan ällöttävän rumista.

Omg siis tämä, niin tämä. Tosi rumillakin on pari. Ihan hämmästyttää, päivittäin, kaupoilla.

Vierailija
45/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti koitettu, päädyin katumaan kumpaakin. Kumpikin näistä sammakkoprinsseistä osoittautui ongelmaisiksi, potien alemmuuskompleksia suhteessa minuun. Ja ei ole mitään narsistista fantasiaa tämä, vaan suhteen jo päätyttyä sain tunnustukset, ettei äijien kantti kestänyt "tasoeroa" minuun.  Mua rangaistiin siitä tosi rumalla ja mitätöivällä kohtelulla. Onneksi en jäänyt sellaista katselemaan, mutta ihan viimeinen kerta, että tyydyn mihinkään hiirulaiseen miesrintamalla! Oma aviomies onkin nyt komea ja kiltti, sammakot taas kurnuttelevat jossain itsesäälinsä rapakossa.

Vierailija
46/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kenenkään ulkonäköä erityisen puoleensa vetävä ensi näkemältä mutta en toisaalta myöskään pidä suurinta osaa niin vastenmielisen näköisenä, että sillä olisi merkitystä. En pysty kiinnostumaan pelkän ulkonäön perusteella.

Joo en minäkään ole koskaan tavannut ihmistä, jonka ulkonäköön olisin ihastunut. Kyllä se tulee aina muista asioista. Harvassa on myöskään ne ihmiset jotka ois ulkonäöltään ihan no-no.

Minä taas tänään katselin Prismassa kuinka voi olla rumia ihmisiä olemassa, mutta niin vain heilläkin kumppani oli. Enkä siis puhu edes tavallisen rumista, vaan ällöttävän rumista.

En ole koskaan elämäni aikana nähnyt rumaa saati ällöttävän rumaa miestä.