Raskaana 44 vuotiaana
Tänään plussasin. Kuukautiset ollut viimeksi vuosi sitten. Voiko olla totta ja mitä hittoa mä teen.
Kommentit (46)
Itse olen toivonut lasta tuossa iässä ja tulinkin raskaaksi 45v mutta meni kesken. Aika vähän luomuna nämä raskaudet etenevät loppuun asti. En sitten tiedä saisiko lääkäristä jotain lääkettä mikä pitäisi hedelmöittyneen munasolun kiinni paremmin. Sinulla on vaihtoehtoja tai luonto tekee päätöksen puolestasi. Ota ihan rauhallisesti.
Sain lapsen 44-vuotiaana. Kävin vuosia hedelmöityshoidoissa.
Nyt vauva nukkuu vieressä. Ihanaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen toivonut lasta tuossa iässä ja tulinkin raskaaksi 45v mutta meni kesken. Aika vähän luomuna nämä raskaudet etenevät loppuun asti. En sitten tiedä saisiko lääkäristä jotain lääkettä mikä pitäisi hedelmöittyneen munasolun kiinni paremmin. Sinulla on vaihtoehtoja tai luonto tekee päätöksen puolestasi. Ota ihan rauhallisesti.
Saa lääkkeitä ainakin hedelmöityshoidon jälkeen. Uskon että myös omega-rasvahapot auttoivat mulla, koska tekevät verestä juoksevampaa. Raskausajan omegoissa ei saa olla lainkaan A-vitamiinia.
Lapsi ei pilaa kenenkään elämää, vaan on elämän suurin ilo. Joten rohkaise mielesi. Alku pelottaa aina. Minulla on viisi lasta, ja joka ikinen kerta olen ollut paniikissa, kun olen huomannut olevani raskaana. Se tunne on kamala, sellainen "mitä olen tehnyt, elämäni on pilalla byääh"
Kai hormonit tekee sen, ja se, että kyse on kuitenkin isosta asiasta. Ja se tunne menee pian ohi. Siitä ei vain puhuta paljon,vaan enemmän on niitä juttuja, kuinka plussan jälkeen haljettiin onnesta.
Minun neuvoni on, että jos olet raskaana, anna raskauden jatkua. Elämä kantaa kyllä