Raskaana 44 vuotiaana
Tänään plussasin. Kuukautiset ollut viimeksi vuosi sitten. Voiko olla totta ja mitä hittoa mä teen.
Kommentit (46)
Käy lääkärissä, ja pyydä labrakoe asian varmistamiseksi.
Parikymppinen lapsi ennestään ja sekundäärinen lapsettomuus. En ole tarvinnut ehkäisyä koska ajateltiin, että tulee jos tulee, mutta ei enää tässä vaiheessa pitänyt. Kenelläkään kokemusta vastaavasta tilanteesta?
Mies työmatkalla just nyt ja tein testin, kun oli niin erikoisia oireita.
Voi olla. Itse sain lapsen 42-vuotiaana. Oletan, että voisin jollakin todennäköisyydellä saada vielä lapsen nyt 44 vuotiaana. En kuitenkaan ole siihen enää ryhmässä.
Käy heti yksityisellä, jos kestosta ei tietoa ja sitten mietit sen jälkeen, että mitä teet.
Tottakai varaan lääkärin ajan. Tunteet menee laidasta laitaan. En vain ymmärrä kuinka voisi olla mahdollista kun ei ole ollut kuukautisiakaan. Joo, ja koska Google on ystävämme, löysin myös sen syöpä vaihtoehdon. Pelottaa.
Vaikka palstalla huudetaan mitä nelikymppisten mummoutumisesta, niin tuttavapiirissä nelikymppisille syntyy lapsia tämän tästä.
Jos henkilö on käyttänyt e-pillereitä 10 vuotta, niin niitä kypsymättömiä munasoluja on sen 10 vuoden verran varastossa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Itse sain lapsen 42-vuotiaana. Oletan, että voisin jollakin todennäköisyydellä saada vielä lapsen nyt 44 vuotiaana. En kuitenkaan ole siihen enää ryhmässä.
Käy heti yksityisellä, jos kestosta ei tietoa ja sitten mietit sen jälkeen, että mitä teet.
Kiitos ystävällisestä kommentistasi.
Menee kesken, älä innostu. Käyt lääkärissä heti kun antavat ajan. Toivotaan että pysyy tai kaikki menee hyvin, kävi miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka palstalla huudetaan mitä nelikymppisten mummoutumisesta, niin tuttavapiirissä nelikymppisille syntyy lapsia tämän tästä.
Jos henkilö on käyttänyt e-pillereitä 10 vuotta, niin niitä kypsymättömiä munasoluja on sen 10 vuoden verran varastossa.
Ei ne e-pillerit saa kehoa varastoimaan munasoluja tai siirtämään hedelmällisyyttä 😂 kaikkea höpöjä sitä lukee. Näin käy kylläkin, jos on useita raskauksia ja varsinkin pitkä imetys
Olen pahoillani. Pahin painajainen tähän ikään.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne e-pillerit saa kehoa varastoimaan munasoluja tai siirtämään hedelmällisyyttä 😂 kaikkea höpöjä sitä lukee. Näin käy kylläkin, jos on useita raskauksia ja varsinkin pitkä imetys
Lueppa ihan ajatuksella mitä ne e pillerit tekee. "Estää munasolua irtoamasta ja kypsymästä". Kerro mihin se munasolun alkio muka muualle menee, se jää sinne kypsymättä odottelemaan ensi kuuta. Ja seuraavaa.
Vierailija kirjoitti:
Menee kesken, älä innostu. Käyt lääkärissä heti kun antavat ajan. Toivotaan että pysyy tai kaikki menee hyvin, kävi miten kävi.
Tätäkin mietin. Juttelen miehen kanssa kun tulee kotiin. Jos tässä kohtaa ilmoittaa tulostaan ja pysyy matkassa, niin kuuluukin. Kävi miten kävi.
Onnea ! Itse sain kuopukseni 42-vuotiaana. Kaikki mennyt hyvin. Jos vauva tässä iässä saa alkunsa luomusti, niin hyvin sujuu loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Moi, Krista!
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Pahin painajainen tähän ikään.
N43
Tiedän tämänkin. Luovuin ajatuksesta joku vuosi sitten ja menin seuraavaan vaiheeseen elämässä. On työt ja kaikki.
Rauhoittelet ja hengittelet nyt ensin. Käy ensin siellä lääkärissä ja sitten päätöksiä, kun faktat pöydässä. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittelet ja hengittelet nyt ensin. Käy ensin siellä lääkärissä ja sitten päätöksiä, kun faktat pöydässä. Tsemppiä.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueppa ihan ajatuksella mitä ne e pillerit tekee. "Estää munasolua irtoamasta ja kypsymästä". Kerro mihin se munasolun alkio muka muualle menee, se jää sinne kypsymättä odottelemaan ensi kuuta. Ja seuraavaa.
Mutta ei ne e-pillerit hedelmällistä ikää jatka, koska munasolu tarvitsee tiettyjä hormoneja kypsyäkseen. Kun vaihdevuodet tulevat, vähenee juuri niiden hedelmällisyyshormonien tuotanto, ja munasolut eivät enää kypsy, vaikka niitä olisi kuinka paljon jäljellä. Jokaisella normaalilla naisella jää munasoluja kypsymättä, kun vaihdevuodet alkavat.
Kuka onkaan se onnekas, joka on saanu pillua?
Katoavaa kansanperinnettä.
Käy keräämässä lakkoja. Ovat nyt kypsiä.