Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko yrititte tulla raskaaksi?

Vierailija
04.07.2024 |

Meillä yritystä takana nyt 7kk tuloksetta. Joka kuukausi sama toivo herää ja sitten menee pois. Onko 7kk teistä pitkä aika yrittämiseen? Kauanko teillä meni, että tulitte raskaaksi?

Olen 29-v.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isossa endoleikkauksessa, jonka jälkeen kirurgi kertoi minulle, että pääsen 6kk yrittämisen jälkeen lapsettomuushoitoihin. Ja kivutkin on minulla edelleen niin kovat. Mutta mieheni ei halua lapsettomuushoitoihin eli luomusti on ainut vaihtoehto. Siksi tässä alkaa masentaa. 

Ap

Vierailija
22/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 seksikertaa. Ekalla mies ei lauennut, tokalla laukesi. Raskaus maaliin

Pitkä suhde laskee hedelmällisyyttä koska naisen keho vastustaa spermaa. Pitäkää puolen vuoden selibaatti niin varmasti tärppää

Selibaatti on myös hyvä testi onko miehestä perustamaan perhettä. Lasten jälkeen tulet menettämään kiinnostuksesi turhaan paritteluun ja mies joko kestää selibaatin, alkaa pettämään tai jättää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla lasti sisään ja se oli siinä

Vierailija
24/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Nauttikaa nyt seksistä ilman ehkäisyä. Mikäli et ole tullut syksyyn mennessä raskaaksi, mene sitten lääkäriin. Minulle aikoinaan lääkäri sanoi, että puolesta vuodesta vuoteen voi kestää ennen kuin raskaudun. Meitä on niin erilaisia.  Olen saanut kaksi lasta.  

Vierailija
25/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vuosi. Tulin raskaaksi, kun luovutettiin ja lakattiin yrittämästä. 25 v. 

Vierailija
26/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää lomalle.

-ei se alkio tartu stressaavan elimistöön- se karttaa.

Tiedän vaikka kuinka monta tapausta, kun on annetta vaan mennä rennosti, niin on vauva ollut lopputulos-Useita juurikin lomalla.

Otatte pari drinksua ja annatte palaa.

Vierailija
27/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua lapsettomuushoitoihin miksi? Anteeks vaan mutta miehen osuus siinä on ihan olematon purkkiin runkkaaminen, jos miehessä ei oo "vikaa" . Sen purkin voi jopa kotona täyttää ja viedä sairaalalle jos asuu tarpeeksi lähellä. 

Vierailija
28/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä suhde laskee hedelmällisyyttä koska naisen keho vastustaa spermaa. Pitäkää puolen vuoden selibaatti niin varmasti tärppää

Selibaatti on myös hyvä testi onko miehestä perustamaan perhettä. Lasten jälkeen tulet menettämään kiinnostuksesi turhaan paritteluun ja mies joko kestää selibaatin, alkaa pettämään tai jättää

Ai, selibaatin avulla vauva?

Outoa.

Vierailija
29/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää lomalle.

Tiedän vaikka kuinka monta tapausta, kun on annetta vaan mennä rennosti, niin on vauva ollut lopputulos-Useita juurikin lomalla.

Niin kävi ittelle. Lomalla tarttui. Ja se alkoholi sopivassa määrin on sopiva rentouttava myös.

Alkiovaiheessa ei ole vaaraa.

Vierailija
30/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi kannattaa yrittää luomusti, ellei sinulla ole ikää, sanotaanko yli 35-38 v. Toki kilpirauhasarvot voi jo yrityksen alkuvaiheessa tarkistuttaa, TSH oltava alle 2 (mieluusti 1-2) ...  tätä ei moni lääkärikään tiedä. Foolihappoa kannattaa ruveta syömään myös.

Foolihappo on osalle naisista haitallista ja aiheuttaa jopa keskenmenoja, mutta tämä tietohan ei tänne lääkemyyjien paratiisiin ole vielä kantautunut

Vierailija
31/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää lomalle.

Niin ajattelitko että jos kehoa huijaa pari päivää niin ei mene kesken 9kk aikana? Tai että tulee hyvä elämä lapselle, jos pitää aina lähteä lomalle ja pämpätä, että vanhemmat rentoutuvat? Jos ympäristö on liian stressaava, niin ympäristö on liian stressaava

Vierailija
32/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua lapsettomuushoitoihin miksi? Anteeks vaan mutta miehen osuus siinä on ihan olematon purkkiin runkkaaminen, jos miehessä ei oo "vikaa" . Sen purkin voi jopa kotona täyttää ja viedä sairaalalle jos asuu tarpeeksi lähellä. 

Kyllä se luomu on paras, jos lapsi saadaan alulle vain keinotekoisesti niin samaa lääkärirumbaa tulee olemaan sen koko elämäkin sitten

Vierailija
33/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin olisi hyvä olla kivaa. Jos menee suorittamiseksi, niin keho ja kalvot on ihan jännityksessä ja stressissä -ja ei se ota mitään vastaan.

Vierailija
34/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, selibaatin avulla vauva?

Outoa.

Näin on. Vielä parempi jos voi muuttaa eroon miehestä, sillä miehen läsnäolo aiheuttaa naisille (ja lapsille) kroonista stressiä. Joka yleensä vaan pahenee ajan kuluessa, varsinkin jos miestä alkaa turhauttaa seksin loppuminen

Vierailija
35/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin isossa endoleikkauksessa, jonka jälkeen kirurgi kertoi minulle, että pääsen 6kk yrittämisen jälkeen lapsettomuushoitoihin. Ja kivutkin on minulla edelleen niin kovat. Mutta mieheni ei halua lapsettomuushoitoihin eli luomusti on ainut vaihtoehto. Siksi tässä alkaa masentaa. 

Ap

Anteeksi, minä olen se joka ei saanut enää toista lasta. Jos olet ollut jo leikkauksessa ja silti on kipuja, niin kiire olisi. Hoitoihin saman tien tai sitten voi unohtaa koko jutun ja syödä hormonilääkkeitä endon kurissa pitämiseksi. Älä jää kärvistelemään kivuissa ja anna endon levitä! Miehelle on nyt tehtävä selväksi että se on joko tai, mitään "luomuraskautta" ei ole eikä tule.  

Vierailija
36/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi 2 vuotta. 

Toka lapsi kerran ilman ehkäisyä. 

Eri mies

Vierailija
37/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6kk, kunnes mentiin lapsettomuushoitoihin, koska mullakin on endometrioosi. Siellä todettiin ettei olisikaan ollut mahdollista raskautua luomusti, endo on tukkinut munanjohtimet. Ivf- hoidolla saatiin sit lapsi suht nopeasti.

Menisin sinuna hoitoihin, tai vähintään aukiolotutkimukseen jos kerta teille on sitä jo 6kk jälkeen suositeltukin. 

Kiitos kommentistasi ja tsemppiä. Lääkäreiden mukaan munanjohtimet näyttävät ultrassa avoimilta, mutta itse pelkään juuri tuota, että tulossa ovat. Tuntuisi oudolta, jos eivät olisi. Minulla on endoa munasarjoissa, kohdussa, rakossa, palleassa, syvällä takana..

Ap

Vierailija
38/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk ja jo tuossa viidennen kuukauden kohdalla käytiin varalta yksityisellä tarkastamassa mun ja miehen hedelmällisyystilanne ja onko mitään ongelmia. No, ei ollut mutta ei haluttu odotella pidempää kun molemmat kuitenkin 30+ ikäisiä ja toiveissa useampi lapsi. 

Vierailija
39/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tulee raskaaksi suojaamattomasta yhdynnästä.

Tulisikin. 20 vuotta ilman ehkäisyä, 2 lasta. 

Vierailija
40/77 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli vuosi ensimmäisellä, 4 kk toisella.