Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasa-arvo on pilannut suomalaiset miehet

Vierailija
04.07.2024 |

Asun ulkomailla. Täällä miehet elättävät pitkälti perheensä. Pääsy avioon, isäksi on kunnia-asia, jota näytetään. Perhettä suojellaan, perheen eteen tehdään kaikki. Isät kulkevat perheensä perässä kantaen laukut. Kotona vaimo hallitsee. Suomessa miehet kohtelevat naisia kuten kavereita. Ei ihme ettei suomalaiset edes pane. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on TVssä joka ikisessä ohjelmassa. Eduskunnassa räksyttävät vasemmisto puolueissa. Naiset painostavat miehiä oikein todella. Miehiä ei näy tvssäkään asiaohjelmissa kuin sattumalta.

Mies raahaa painavat tavarat, nainen lompsii vaan mukana.

Mies rekentaa talon. Nainen mankuu kun mies ei ole tasa-arvoinen lastenvaunuja työntämään. Mutta mies korjaa auton ja tekee puutarhatyöt. Mies laittaa haudat kuntoon, nainen seisoo vierellä.

Nainen haluaa tasa-arvoa eli yli-arvoa.

Vierailija
42/52 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demariharakan epätoivoista ulinaa, kun lokkeilu & gold diggeröinti ei oikein tahdo enää onnistua :D

Sulle tulee lähtö T Ö I H I N!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on väkivaltainen maa naisille, ihan kantasuomalaisten tekemiä, pahoinpitelyjä, tappoja, murhia. Karua lukuja tilastoissa.

Vierailija
44/52 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demariharakan epätoivoista ulinaa, kun lokkeilu & gold diggeröinti ei oikein tahdo enää onnistua :D

Ryönteko on sulle rangaistus.

Olet nuori ja hemmoteltu. Työnteko on kaikkea muuta kuin rangaistus. Se on uskonto ja Jumala suomalaiselle naiselle. Se on itsenäisyyden polku.

Tekee töitä ja elää omaa elämäänsä ilman lokkimiehiä. Lokkimiehet voi kokoontua laiturilleen paskomaan sen valkoiseksi.

Minä pidän enemmän väristä kuin paskan valkoisesta plankista.

Vierailija
45/52 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demariharakka hakkaisi sut vaparihäkissä.

Vierailija
46/52 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä osin samaa mieltä. Asuin jonkun alkaa ulkomailla ja oli ihanaa kun miehet kohtelivat naisena eivätkä tentanneet paljonko tienaan ja käskeneet maksamaan itse oman kahvini. Toki haluan tehdä töitä ja tienata myös omaa rahaa mutta mutta..  

Vierailija
47/52 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä osin samaa mieltä. Asuin jonkun alkaa ulkomailla ja oli ihanaa kun miehet kohtelivat naisena eivätkä tentanneet paljonko tienaan ja käskeneet maksamaan itse oman kahvini. Toki haluan tehdä töitä ja tienata myös omaa rahaa mutta mutta..  

Mitä jos vaatisin sinua kohtelemaan minua miehenä; polvillesi siitä ja alahan IMEMÄÄN!

Vierailija
48/52 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalainen mies ei miellytä niin Suomeen on muuttanut esim. vuonna 2015 niin paljon etnistä värinää, että kyllä sieltä löytyy takuuvarmasti superuros jota tasa-arvo ei ole kuohinnut nöössimäiseksi mekkopojuksi.

Vierailija
49/52 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on väkivaltainen maa naisille, ihan kantasuomalaisten tekemiä, pahoinpitelyjä, tappoja, murhia. Karua lukuja tilastoissa.

Juuri tuolla perusteella suomalaiset feministit vaikenevat kunniamurhista. Ylisukupolvinen murhailu ei eroa mitenkään siitä, jos toistuvan väkivallan kohteena on 1400 henkilöä vuosittain ja heistä yli 80 % on naisia? Näitä tilastoja lukiessa unohtuu se, että varsin suuri osa miehistä selviytyy elämänsä läpi niin, että ei tarvitse lyödä tai murhailla naistaan.

Vierailija
50/52 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä on just tällainen tasa-arvon pilaama mies. Vaimo valittaa jatkuvasti kun ei saa poimia likaisia vaatteitani lattialta tai herätä aamuisin silittämään kauluspaitaani ennen kuin lähden töihin, vaan teen kaikki tällaiset jutut ihan itse. Toisinaan pilaan hänen iltapäivänsä kun käyn kaupassa töiden jälkeen. Iltaisin odottaa malttamattomana, että saa kantaa kaljaa kun makaan sohvalla ja katson futista, mutta turhaan, sillä en katso futista. Vaimo tosin kyllä kostaa kaikki nämä tekemäni vääryydet tienaamalla hyvää palkkaa ja maksamalla puolet kotitalouden kuluista.

Vierailija
51/52 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon kuinka iso prosentti kannattaa demaripiruja, suomi on ihan liian vähän väkivaltainen maa naisille. Naisista olisi syytä kolistella helvettiin se saastainen demarius. Päätä patteriin vain niin kauan että sellaisen demarisyövän haikailu loppuu.

Vierailija
52/52 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsy avioon, panemaan, ovat työtä, ja suomimiehet ovat yksinkertaisesti tajunneet sen. Yksi työ ja surkeapalkkainenkin sellainen on jo ihan kuules riittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan