Mistä tietää jatkaako tapailua
Ollaan nyt yli puoli vuotta tapailtu. Meillä on kovin kivaa. Olen silti alkanut miettiä onko mies kuitenkaan oikea. En osaa päättää lopettaako tapaamista, vai ei. Siksi en ole tehnyt mitään kovin radikaaleja ratkaisuja. Mies on ainakin kiinnostunut minusta, mutta itse en tiedä missä mennään.
Kommentit (26)
Mies on mukava ja kohtelias mutta jotakin puuttuu. En ole lopettanut koska mietin että jos mua harmittaa kun luovuin ns hyvästä miehestä
ap
Antaako se sulle vai pihtaako? Jos antaa niin sen voi pitää mutta jos pihtaa ni vaiha muhun.
Vierailija kirjoitti:
Mies on mukava ja kohtelias mutta jotakin puuttuu. En ole lopettanut koska mietin että jos mua harmittaa kun luovuin ns hyvästä miehestä
ap
Aina voi löytää vielä paremman. Ei kannata tyytyä ihan ok -mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aina voi löytää vielä paremman. Ei kannata tyytyä ihan ok -mieheen.
Ikinä ei voi löytää parempaa. Kannattaa napa se jonka ekana saa kiinni.
Älä tyydy ikinä, se on mun ohje näissä rakkausasioissa!
Kuka h*lvetti tapailee yli puoli vuotta sitoutumatta?!
Vierailija kirjoitti:
Sillon et ikinä voi olla tyydytetty jos et tyydy
Kyllä puolessa vuodessa pitäisi tietää jo. Itse tiesin muutamassa viikossa että nyt on jotain todella ainutlaatuista tapahtumassa.
Luulisin että huomaa jos toinen ei tule sovitulle tapaamispaikalle toistuvasti. Ilmeisesti luultavasti silloin on tapaamiset loppunut. Oliko muita fiksuja kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
ap
Itse olen mies ja olen luopunut viime vuosina muutamastakin tapailunaisesta. Ei vaan ole tuntunut tarpeeksi oikealta. En ole katunut päätöksiäni, vaikka välillä mietin, että entä jos sittenkin olisi vaan jatkanut. Kuitenkin sama on jo toistunut useasti, niin olen tehnyt oikein, enkä enää edes yritä, koska ei se tunnu onnistuvan.
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos et vielä tiedä, älä lopeta , voit katua myöhemmin. Jos tuntuisi ehdoton ei, niin silloin kannattaisi lopettaa, muuten en lopettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillon et ikinä voi olla tyydytetty jos et tyydy
Oma ohjeeni on, että älä koskaan tyydyty. Silloin ei voi koskaan saada tarpeeksi ja vaatii aina vaan lisää. Kyltymättömästi. Näin suhde säilyy pitkään hyvänä.
Itse mietin miltä tuntuisi, jos en olisi enää sen ihmisen kanssa tekemisissä. Miltä se ajatus tuntuisi? Jos on periaatteessa ihan ok vaikka en näkisi tyyppiä enää koskaan, silloin en näe mitään syytä jatkaa. Jos taas ajatus tuntuu pahalta, silloin vielä yrittäisin. Tätä miettiessä pitää muistaa olla rehellinen itselleen.
Jos sanoisin nyt heippa niin harmittaisi tietenkin etten enää tapaisi tyyppiä. Mies on mukava. Silti välillä ahdistaa koko kuvio. Siksi en tahdo tehdä hätiköityjä päätöksiä
Mun neuvoja ei ehkä kannata kuunnella koska oon tällainen ikisinkku, mut mulle pitäis tulla sellainen fiilis että ehdottomasti haluan jatkaa. Mikään kädenlämpöinen ei käy. Tää ei tarkoita et ettisin mitään jännämiestä, ne ei oo ollenkaan mun juttu. Mut pitää tulla vahva fiilis et ei halua päästää toista menemäänkään. Vähän kuin superharvinainen kirppislöytö :D
N32
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoisin nyt heippa niin harmittaisi tietenkin etten enää tapaisi tyyppiä. Mies on mukava. Silti välillä ahdistaa koko kuvio. Siksi en tahdo tehdä hätiköityjä päätöksiä
Joo.Se on muuten ärsyttävää,jos tapailukumppani sitten suhdetta päättäessään alkaa lässyttää,miten haluaa sen toisen pitää elämässään ystävänä tms.
No se jokin on aika iso asia. Ei tuo puoli vuotta ole edes kovin pitkä aika ja kun kuitenkin tökkii jo nyt, niin miksikä se muuttuisi myöhemminkään?
Siinä sitten pahimmillaan vuosia hukkaat suhteessa hyvän miehen kanssa ikään kuin se ei sitten harmittaisi ollenkaan ja voihan se hyvä mieskin päättää suhteenne.
En usko että pidemmän päälle tuntuisi kummastakaan kovin hyvältä olla yhdessä.
Yhdyntä joka tapaamiskerralla mielestäni ihan minimi. Mieluiten välilläkin.
t. mies
Jos olet niin epävarma, älä vie toisen aikaa hukkaan, jos tiedät, että toinen on kiinnostunut ja haluaa jatkaa. En itse ainakaan tykkäisi, että joku tapailisi puoli vuotta tietämättä edes haluaako jatkaa ja oonko tarpeeksi hänelle.
Kyllä minä miettisin siltä kannalta että haluanko jatkaa vai en. Mehän ei voida sitä täällä tietää.