Oletteko pettäneet puolisoanne avioliiton aikana elikkä tehneet syrjähyppyjä.
Olen 40-vuotias nainen ja ollut naimissa 5 vuotta. Sinä aikana puolisoni lisäksi olen neljän eri miehen kanssa pannut satunaisesti.
Kommentit (41)
Olen ollut aviossa yhteensä yli 30 vuotta ja muunkin ajan yleensä jonkinlaisessa parisuhteessa. Näitä olen pettänyt noin 40 naisen kanssa, ja näistä suurin osa on ollut varattuja.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Egoni on kestänyt sen, että olen ollut yhdennaisen mies. Ei ole ollut tarvetta. Jos olisi ollut, vaimo olisi saanut samat valtuudet. Itsekkyys ei kuulu ominaisuusvalikoimiini. Määrätietoisuus kyllä.
Paavali, nyt puhut vain naisista... Mitenkäs se sinun pikku salaisuutesi, eli kiinnostus b- rapun touhuihin miesseurassa...?
Olen ollut koko ikäni vaimon kanssa nuoresta lähien. Jos vaimoni olisi pettänyt, en olisi antanut anteeksi, vaan suhde olisi muuttunut avoimeksi ja olisin itsekin käynyt vieraissa. Tottakai olisin lähtenyt nauttimaan vieraasta pillusta, kun vaimokin oli käynyt nauttimassa vieraasta kullista. Samoin luottamus olisi loppunut kaikkeen muuhunkin, koska jos pystyy pettämään ja valehtelemaan, valehtelee toisissakin asioissa. Siten yhteiset rahat ja tilitkin olisi muuttuneet erilleen. Luottamuksen voi menettää vain kerran, takaisin ei saa. Jos nuo eivät olisi sopineet olisi tullut ero.
Monet pettäjät eivät tule miettineeksi, että pettävät toisen luottamuksen, käyttävät sitä halpamaisesti hyväkseen ja valehtelevat " rakkaalleen", ketä eivät oikeasti edes rakasta. Pilaavat puolisonsa elämän valheillaan.Nilkkejä suomeksi sanottuna. Mulla ollut tällaisia kavereita ja luotanut heihin yhtä paljon kuin taskuvarkaisiin. Halveksin, vaikken sitä heille ole näytänytkään.
En ole ikinnä edes kosskkennut naiseen jännästi, t poika41
Edellisessä elämässä petin kerran ja siitä tuli niin huono omatunto ja paha olo pitkäksi aikaa, että piti erota.
Nykyisessä 18 vuotta kestäneessä avioliitossani en ole kertaakaan pettänyt. Opin läksyni.
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Egoni on kestänyt sen, että olen ollut yhdennaisen mies. Ei ole ollut tarvetta. Jos olisi ollut, vaimo olisi saanut samat valtuudet. Itsekkyys ei kuulu ominaisuusvalikoimiini. Määrätietoisuus kyllä.
Paavali, nyt puhut vain naisista... Mitenkäs se sinun pikku salaisuutesi, eli kiinnostus b- rapun touhuihin miesseurassa...?
Asuu miehessä hyvin vahvana, mutta julkisena salaisuutena. Ei kuitenkaan niin julkisena, että oma vaimo olisi siitä tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuu miehessä hyvin vahvana, mutta julkisena salaisuutena. Ei kuitenkaan niin julkisena, että oma vaimo olisi siitä tietoinen.
Menikö spedelle taas joku ihon alle kun piti vielä kahtena persoonana vinkua samaa. Tuo sama vinkuma taisi alkaa jo silloin kun ekan kerran sanoin että homojen hommat oksettaa tälläista alfaa. Ollut ilmeisesti jollekin homolle liian kova pala. Homot saa toki puuhata keskenään mitä vaan, kunhan eivät sitä tee julkisesti tai tule iholle. Onneksi on niin iso johtajauroksen aura, ettei ole ollut pelkoa. Pitänyt hyvin poissa ja hiljaa kaikki paksuniskat, juopot naisten hakkaaja/pettäjät ja bi- ja homomiehet lääpimästä. Puusilmäkin nähnyt, että että naiset parveillut mielellään lähellä.
En ole pettänyt, enkä petä. Vaimoni on pettänyt minua, ja tiedän miten pahalta se tuntuu. En halua aiheuttaa samaa tunnetta hänelle, minkä olen kokenut. Tai suhteellemme. Mikään ei ole suhteessa ennallaan pettämisen jälkeen. Tapahtumasta on aikaa, ja kaikki hyvin. Ymmärrän myöskin sen, että emme kumpikaan ole samoja ihmisiä, kuin silloin parikymppisinä. Voisi oikeastaan sanoa, että minua petti eri ihminen silloin, ja anteeksi antoi eri ihminen. Vaikka samat ihmiset on kyseessä nyt keski-iässä. Jäljellä on silti pieni trauma, joka saa ajatukset välillä harhailemaan, ja epäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö spedelle taas joku ihon alle kun piti vielä kahtena persoonana vinkua samaa. Tuo sama vinkuma taisi alkaa jo silloin kun ekan kerran sanoin että homojen hommat oksettaa tälläista alfaa. Ollut ilmeisesti j
Älä ruikuta taas. Sulle on kuittaillut kaksi eri henkilöä. Molemmat aistivat halusi B-rapun kokeiluihin. Ei sinne muuten olisi vaimon dildoa soviteltu. Ihan itse olet tämän kaiken meille kaikille julkituonut. Pikku "salaitsuutesi". Ja aina vedät herneen nenään, kun joku siitä vähän kuittailee.
Eikä homoissa ole mitään väärää tai pahaa. Ovat sinut seksuaalisuutensa kanssa. Mutta toisin on niiden piilohomojen kanssa, jotka salaavat asian. Kuten sinä. Salaat asian jopa kaikkein rakkaimmalta ihmiseltäsi. Vaimoltasi. Se on aika vastenmielistä.
Taas spede vinkuu, vaikkei tiedä mistään mitään. Tainnut ottaa pahasti siipeensä kun jatkuvasti jaksaa vinkua keksimäänsä juttua. Otan osaa, koita jatkaa tumputtamista ja ota lääkkeet ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Taas spede vinkuu, vaikkei tiedä mistään mitään. Tainnut ottaa pahasti siipeensä kun jatkuvasti jaksaa vinkua keksimäänsä juttua. Otan osaa, koita jatkaa tumputtamista ja ota lääkkeet ajoissa.
Alfa-uros on itse täällä jakanut kaikille tiedoksi dildon sovittelut ahteriinsa. Ja tietenkin salaa vaimoltaan. Yritätkö nyt väittää, että olen tämän ihan omasta päästäni keksinyt? Lisäksi täydellinen kilahtaminen aina, kun joku mainitsee sanan homo. Klassisia piilohomon käytösmalleja.
Ottaa piilohomolle tosi koville, kun asiasta puhutaan. Kun epäillään uroksen ehkä kuitenkin olevan silleen "pienesti" poikiin päin. Miksi muuten sinne kakkoseen mitään sovitellaan? Joten älä taas ulise asiasta. Mieti mitä julkaiset ennen enterin painamista.
J. Edgar Hoover oli FBI:n johtajana tunnettu h- poikien vainoaja. Julisti suureen ääneen perinteisiä arvoja, ja alfaurosmaisuuttaan. Myöhemmin on käynyt ilmi että pakoputkitouhut poikien kesken eivät olleet ollenkaan tuntemattomia FBI:n herra isoherralle itselleenkään.
Nyt sitten kysymys kuuluu, kuka palstan vakiojankkaaja profiloituu täsmälleen samaan sapluunaan, vaikka Hoover ei tiettävästi julistanut keskustelupalstoilla pakoputkensa ja vaimonsa dildon herkkää kohtaamista...
En kertaakaan, ei ole edes mieleen juolahtanut. Me olemme puolison kanssa kumpikin 100% uskollisia. Näin on hyvä.
Pitkä avioliitto, nykyään onnellisia eläkepäiviä vietämme.<3
Jännä, että, kun miehet pettää, niin ei kommentoida pääsääntöisesti negatiiviseen sävyyn. Kun täällä nainen kertoo pettäneensä, niin hän on heti vi.t..mai.en, lu.t.ka, hor..su jne. Esim. tuo, jolla ei kovetu enää. Ymmärrän kyllä, että menee vieraisiin. Se on elämää. Osa menee ja osa ei. Jokaisella on omat tarpeet ja ollaan yksilöitä. Mitä ei tiedä, ei voi satuttaa. Itse en ole vuosikausiin pettänyt ja en petä. Toisaalta saan seksiä vaimoltani lähes aina, kun haluttaa n. 15-20 x kk...
Tuolle on yksi nimitys ja se alkaa h-kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö spedelle taas joku ihon alle kun piti vielä kahtena persoonana vinkua samaa. Tuo sama vinkuma taisi alkaa jo silloin kun ekan kerran sanoin että homojen hommat oksettaa tälläista alfaa. Ollut ilmeisesti j
Ai jumalauta. Tästä kun jättää omakehun pois, ei jää enää kuin aukioleva suu😂
Ja toi samaa sukupuolta olevien julkinen hellyydenosoitus. Mä olen koko aikuisikäni tykänny molemmista (biologisista) sukupuolista. Tällä hetkellä olen parisuhteessa toisen miehen kanssa. Haluisimpa nähdä mitä sä saatanan nyhverö tekisit, jos näkisit mut suutelemassa mieheni kanssa. Ihan julkisesti! Mä niin mielelläni vääntäisin tollaiset muumiot siltaan. Ja toivottavasti sen sun oravapilluisen vaimon nähden. Näkisi sekin millaisen alfauroksen kanssa on naimisissa. Oikeesti noiden sun puheiden perusteella mun 10 vuotiaalla tyttärellä on enemmän munaa kuin sulla.
En ole, mutta se harmittaa nyt. Vaimoni, oikeastaan nyt ex, näet on, vaikka on koko ajan ollut mustasukkainen minun tekemisistäni.
Vierailija kirjoitti:
J. Edgar Hoover oli FBI:n johtajana tunnettu h- poikien vainoaja. Julisti suureen ääneen perinteisiä arvoja, ja alfaurosmaisuuttaan. Myöhemmin on käynyt ilmi että pakoputkitouhut poikien kesken eivät olleet ollenkaan tuntemattomia FBI:n herra isoherralle itselleenkään.
Nyt sitten kysymys kuuluu, kuka palstan vakiojankkaaja profiloituu täsmälleen samaan sapluunaan, vaikka Hoover ei tiettävästi julistanut keskustelupalstoilla pakoputkensa ja vaimonsa dildon herkkää kohtaamista...
Paavolla pullistelee nyt päässä verisuonet siihen malliin, että kullin ei tänään verta riitä.
Mediasta saa lukea jatkuvasti, mihin pettäminen saattaa johtaa. Avioero on siitä ymmärrettävä seuraamus, mutta on järkyttävää, että ihmisiä murhataan ja tapetaan pettämisen vuoksi.
Olen 54-vuotias, 27-vuotta aviossa ollut. Mieheni kävi panemassa silloin tälloin nuorempaa naista. Annoin anteeksi. Säälin sitä naista, joka antoi ukkomiehelle.