Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLEn salaiset woke-koulutukset tulivat julki! Tähän palaa miljoonia euroja veronmaksajien rahaa!

Kommentit (538)

Vierailija
61/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi persut perkaa tämän homman! 👍

Vierailija
62/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa siis lisää sisältöjä tyyliin renat ja papanat, joissa omitaan huolella ilmiöitä Amerikasta ymmärtämättä omaa ympäristöä Helsinkiä tai 2010-luvua kauemmas. Suomen suurin etn. vähemmistö on virolaiset, eikä näy Ylellä koskaan. Erikoista ajatella, ettei heistä löydyy ketään tai mitään kiinnostavaa tähän päivään mennessä. Onko syynä väärä väri vai mikä?

Ei siellä näy ketään muuta kuin somaleita ja lähi-idästä tulleita.

Eurooppalaiset ja Itä-aasialaiset aivan näkymättömiä siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen mukaan etnisyyksiä maailmassa on kolme:

- kantasuomalaiset

- suomenruotsalaiset

- muut

Mielenkiintoinen maailmankuva.

Vierailija
64/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä kovin kunniakkaana tai onnekkaana sitä, että populistipuolue yrittää rajoittaa vapaata mediaa leikkaamalla Ylen rahoitusta. Se heikentää demokratiaa ja lopulta meidän kaikkien turvallisuutta. Kamala hanke.

Vierailija
65/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarien terroritoimintaan ei tulisi käyttää yhteisiä varoja.

Vierailija
66/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna vaan kirjoittelee entisestä työnantajastaan, josta hän ihan itse päätti irtisanoutua. Mutta outoa on se, ettei Sanna Ukkola ole kiinnostanut neljä vuotta sitten aloitetusta Helsingin Sanomain ja Sanoma Oyn monimuotoisuus- ja osallisuuspolitiikasta?

https://www.sanoma.com/fi/news/2021/sanoman-paivitetty-monimuotoisuus--…

Vierailija
67/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan se menee niin että kun leikitään ettei syrjitä ketään ja ollaan monimuotoisia ja inklusiivisia niin syrjitään valkoista heteromiestä aivan täysillä.

Valkoinen heteromies on kärsinyt kautta vuosituhansien. Afrikassa, Australiassa, Keski-Amerikassa, Euroopassa, Yhdysvalloissa... Joka paikassa se on ollut valkoinen mies, jota on syrjitty, ruoskittu, pidetty orjana...

Ja entä viime vuosisata? Ikinä sitä ei ole päästetty esim. leffojen pääosaan, vaan aina ne mustat tai keltaiset on menneet ohi. Itkettää 😭😭😭😭😭😭

Vierailija
68/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä kovin kunniakkaana tai onnekkaana sitä, että populistipuolue yrittää rajoittaa vapaata mediaa leikkaamalla Ylen rahoitusta. Se heikentää demokratiaa ja lopulta meidän kaikkien turvallisuutta. Kamala hanke.

"Kamala hanke" on liberaalifasismia ihmisten kurkusta tunkeva valtamedia. Tässä erittäin hyvä tiivistys aiheesta

https://sarastuslehti.com/2024/07/01/hyokkays-demokratiaa-vastaan/

Vierailija
69/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useinhan se menee niin että kun leikitään ettei syrjitä ketään ja ollaan monimuotoisia ja inklusiivisia niin syrjitään valkoista heteromiestä aivan täysillä.

Valkoinen heteromies on kärsinyt kautta vuosituhansien. Afrikassa, Australiassa, Keski-Amerikassa, Euroopassa, Yhdysvalloissa... Joka paikassa se on ollut valkoinen mies, jota on syrjitty, ruoskittu, pidetty orjana...

Ja entä viime vuosisata? Ikinä sitä ei ole päästetty esim. leffojen pääosaan, vaan aina ne mustat tai keltaiset on menneet ohi. Itkettää 😭😭😭😭😭😭

Niin, että nyt se kosto on paikallaan nykypäivänä? Valkonaamat toisen luokan kansalaisiksi omissa maissaan hyyssäämään elinikäinen loma sopeutumishaluttomille kehitysmaalaislle.

Olen törmännyt tuollaiseen vasuriajatteluun arjessakin, on kohtuullisen synkkää että meillä on tuollainen desanttiaate keskuudessamme ja että siitä ei suuri osa Suomalaisista edes vielä ole tietoinen.

Vierailija
70/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että nyt se kosto on paikallaan nykypäivänä? Valkonaamat toisen luokan kansalaisiksi omissa maissaan hyyssäämään elinikäinen loma sopeutumishaluttomille kehitysmaalaislle.

Olen törmännyt tuollaiseen vasuriajatteluun arjessakin, on kohtuullisen syn

Oletko typerä, vai muuten vain persu?

Tai ei tarvitse vastata. Aivopestyn persun erottaa aina.

Vierailija
71/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt tuollais

Oletko typerä, vai muuten vain persu?

Tai ei tarvitse vastata. Aivopestyn persun erottaa aina.

Intersektionaaliuskovahan se on aivopesty järjettömään kollektiiviseen aatteeseensa ryhmäpaineella, minä kirjoitan yksin omista havainnoista lähtöisin.

Ja argumentaatiosi on muuten todella tyhmää ja epärakentavaa.

Vierailija
72/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta voivat leikata konsulttikoulutukset, mutta muuta ei leikata. 

Vierailija
73/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yle ei ole vapaata mediaa vaan intersektionaalipropagandan vangitsemaa mediaa. Ei tuollaista kuuluisi verorahoin tukea. Ei-verorahoitteisena voisivat toki suoltaa mitä tykkävät.

Vierailija
74/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Ukkola. Vihdoinkin sain selityksen vuosia kestäneelle kuvotuksen tunteelle, se on alkanut heti kun olen yrittänyt kuunnella ylen kanavilta "asiakeskusteluja". Yle saisi korvata kansalaisille heiltä pakkoryöstetyt verorahat.

Niinkö? Orpo ja Purra kun keskustelee A-studiossa niin saat heti kuvotuksen?

Vierailija
75/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yle ei ole vapaata mediaa vaan intersektionaalipropagandan vangitsemaa mediaa. Ei tuollaista kuuluisi verorahoin tukea. Ei-verorahoitteisena voisivat toki suoltaa mitä tykkävät.

Nyt on Pietarissa keksitty hyvä kulma. Uppoaa aivan täysillä. 

Vierailija
76/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljoonia noihin? No, tuskin sentään. 

Aivan varmasti noihin menee miljoonia, olemmehan Suomessa ja koska käytössä on verovarat, niin niitähän tunnetusti tuhlataan tässä maassa aivan huoleti. Myös ns. maan tapa eli korruptio vie ison osan verovaroista kun noita "palveluita" ostellaan hyviltä veljiltä ja siskoilta.

Vierailija
77/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryssäkorttisi heiluu yksin vasurikollektiiville, joka siellä katsomossa hurraa. Mutta ei, ryssssiä ei tarvita tässä asiassa yhtään mihinkään kun vasemmisto on uponnut intersektionaaliaatteen lipunkantajiksi. Siitähän tuossa aloituksen esimerkissäkin on nimenomaisesti kyse.

Vierailija
78/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryssäkorttisi heiluu yksin vasurikollektiiville, joka siellä katsomossa hurraa. Mutta ei, ryssssiä ei tarvita tässä asiassa yhtään mihinkään kun vasemmisto on

Jos sanoo intersektionaalisuus, kertoo jo siinä olevansa Suomen uutisten lukija.

Kai te ressukat tiedätte, että se on mielipidelehti, eikä mikään uutislehti?

Se ei siis levitä totuutta, vaan äärioikeiston mielipiteitä.

Vierailija
79/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylpeä valkoinen, suomalainen heteromies.

Vasemmistolaiset vihaavat minua. Mutta minä en alistu. Yle tulee muuttaa oikeistolaiseksi. Heti. ~Mies26

Vierailija
80/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idi**tti. Suomella ei ole ollut noilla mantereilla siirtomaita. Suomalaiset itse ovat olleet sekä Ruotsin että Venäjän riiston kohteena. Emme ole kehitysmaalaisille mitään velkaa johonkin historiaan nojaten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme