YLEn salaiset woke-koulutukset tulivat julki! Tähän palaa miljoonia euroja veronmaksajien rahaa!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/808aff2e-86f9-4774-862f-4ffb81028c83
Täysin käsittämätöntä!🤮
Kommentit (538)
Nyt olisi Ylen M.O.T ohjelmalla tutkittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma asema on haasteellinen: olen valkoinen cis-nainen ja teen päätöksiä siitä, kenen ääni tulee kuulluksi. Toivottavasti se muuttuu.
Yle Draaman tuottaja seisoo vakavana mikrofoni kädessä yleläisten edessä: hän on juuri pitänyt luennon sensitiivisyyslukijoiden käytöstä draaman somejulkaisuissa.
Tuottajan mukaan todella tärkeää on, että Yle pystyy toiminnallaan lisäämään vähemmistöjen edustusta sekä Ylessä että yhteiskunnassa.
Yle on palkannut vähemmistöön kuuluvia, marginalisoituja ihmisiä, jotta taloon saadaan mahdollisimman erilaisia työntekijöitä. Nyt heitä nostetaan kameran eteen, taakse ja erilaisiin sisältöihin.
Meidän sisällöissä näkyy, kuuluu ja vaikuttaa yhä useammin erilaiset vähemmistöt. Me ollaan pyritty hyvin monipuolisesti löytämään erilaisia aliedustettuja ihmisryhmiä ja tekemään heidän kanssaan yhteistyötä, nainen kertoo.
Sensitiivisyyslukija on esimerkiksi etni
Konservatiivikristityt ovat vähemmistönä Suomessa. Odotan, että YLE alkaa systemaattisesti suosia heitä rekrytoinnissa. Lisää vanhoillislestadiolaisia, viidesläisiä ja hurskaita roomalaiskatolisia kommentoimaan kaikkea seksuaalisuuteen, perheisiin ja lisääntymisbiologiaan liittyvää! Vähemmistöjen ääni kuuluviin!
YLE = PRAVDA = VALHE = SYÖPÄ
Mitä sille pitää tehdä?
- SE PITÄÄ OTTAA POIS!
Tätä samaa juuri olin kommentoimassa, että vähemmistöön kuuluvana vanhoillislestadiolaisen perheen äitinä menisin mielelläni Ylelle töihin kertomaan ja edustamaan miten kuusilapsisen perheeni kasvatusmetodit ja uskontoni näkyy arjessa ja kuinka näitä voitaisiin esittää sitten vaikka ihan julkisesti. Miten olisi vaikka tällainen Ylen oma BB-tyyppinen formaatti jossa kamerat kuvaa suomalaisen lapsiperheen arkea..
Meitä työssäkäyviä, kotimaisuutta vaalivia, lapsia kasvattavia, maalaisjärkisiä, jotakin uskontoa mahdollisesti edustavia, rehellisiä kansalaisia kun tahtoo tässä maassa kuitenkin olla vielä (toistaiseksi) enemmistönä. Koska meidän ääni saadaan kuuluviin YLE:llä?!
EI minun verovaroillani!
#Yle #Yleisradio #YleLakkautettava #SanoEiYlelle #VerojenTuhlaus #WokeOnSyöpä #VassariWokeLoisetOikeisiinTöihin
Ylen hallintoneuvoston on otettava voimakkaasti kantaa tähän. Vaikka sen tehtävä ei olekaan sanella sisältöä, on tällainen saasta silti siivottava pois julkisilla varoilla kustannettavan ja operoivan toimijan sisältä!
Kuka on tilannut koulutukset?!
Kuka on hyväksynyt ne?!
Vastuuhenkilöt löydettävä.
Tätähän on puuhattu jenkkilässä kohta jo 10 vuotta.
Miljoonia noihin? No, tuskin sentään.
Vierailija kirjoitti:
EI minun verovaroillani!
#Yle #Yleisradio #YleLakkautettava #SanoEiYlelle #VerojenTuhlaus #WokeOnSyöpä #VassariWokeLoisetOikeisiinTöihin
En näe logiikkaa siinä, miksi vaaditte Ylen lakkauttamista, jos haluatte muuttaa sen toimintatapoja.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa juuri olin kommentoimassa, että vähemmistöön kuuluvana vanhoillislestadiolaisen perheen äitinä menisin mielelläni Ylelle töihin kertomaan ja edustamaan miten kuusilapsisen perheeni kasvatusmetodit ja uskontoni näkyy arjessa ja kuinka näitä voitaisiin esittää sitten vaikka ihan julkisesti. Miten olisi vaikka tällainen Ylen oma BB-tyyppinen formaatti jossa kamerat kuvaa suomalaisen lapsiperheen arkea..
Meitä työssäkäyviä, kotimaisuutta vaalivia, lapsia kasvattavia, maalaisjärkisiä, jotakin uskontoa mahdollisesti edustavia, rehellisiä kansalaisia kun tahtoo tässä maassa kuitenkin olla vielä (toistaiseksi) enemmistönä. Koska meidän ääni saadaan kuuluviin YLE:llä?!
Kyllä mä olen lestadiolaisista kertovia dokkareita ainakin Yleltä nähnyt. Onkin sitten ainoa media, josta noita voi nähdä. Muuthan ei tämmöisiä tee.
Vierailija kirjoitti:
Yle ja kaikki punavihreät edustajat sekä äänestäjät ovat yhteiskunnan syöpä ja tuho. Erittäin likaista ja niljakasta porukkaa ovat kaikki vihervassarit.
Vaikea keskustella asiallisesti aiheesta, kun argumentointi on tätä tasoa.
Ylen rahoitusta on syytäkin leikata, kun tälläiseen sontaan niitä valutetaan.
Kehoittavat ihmisryhmien halventamiseen ja työelämässä syrjintään. Eipä uskoisi ylellä olevan varaa tälläiseen.
Eihän tää voi tulla yllätyksenä kellekään tervejärkiselle? Ironista muuten, että nyt kun tietoa on saatavilla (netin ansiosta) enemmän kuin koskaan, niin monet ihmiset silti tukeutuvat (liki) pelkästään Yleen tai Hesariin ja ajattelevat yhä enemmän konformistisesti ja yksipuolisesti.
Mitkäköhän muutkin asiat mahtaa tulla ihan puskista näille .... Ruotsintietä ei kuulemma ole vieläkään, sanovat myös monet. Eikä ihme. Jos muutat Suomeen jostain muualta ja luet pelkkää YleHesaria niin sellainen käsitys toki tuleekin, sehän se on tarkoituskin. Medialla on aivan valtava vaikutus. Niin oli Neukuissa ja niin on nykyään Kiinassakin.
Vierailija kirjoitti:
Yle ja kaikki punavihreät edustajat sekä äänestäjät ovat yhteiskunnan syöpä ja tuho. Erittäin likaista ja niljakasta porukkaa ovat kaikki vihervassarit.
En minä ainakaan vihervassareita äänestävänä kannata tällaista nyt ilmi tullutta toimintaa ja rahojen tuhlausta. Erittäin hyvä, että Ukkola toi tämän esiin. Joku ylellä valtaa käyttävä on varmaan aivan liikaa kiinni yhdessä ideologiassa, tai on hyvä kaveri jonkun monimuotoisuuskoulutuksia järjestävän kanssa. En kyllä tiedä ylen toiminnasta tai päätöksenteosta tarpeeksi, jotta voisin tähän mitään asiapitoista kommentoida. Joka tapauksessa mielestäni ylen pitäisi antaa kaikki median pyytämät tiedot, ja väärinkäyttäjät tulisi asettaa vastuuseen.
Vihervasemmisto on vapaasti päässyt mellastamaan ja tekemään tuhojaan YLEssä jo monta vuosikymmentä. Nyt sille tulee loppu.
Tarkoittaa siis lisää sisältöjä tyyliin renat ja papanat, joissa omitaan huolella ilmiöitä Amerikasta ymmärtämättä omaa ympäristöä Helsinkiä tai 2010-luvua kauemmas. Suomen suurin etn. vähemmistö on virolaiset, eikä näy Ylellä koskaan. Erikoista ajatella, ettei heistä löydyy ketään tai mitään kiinnostavaa tähän päivään mennessä. Onko syynä väärä väri vai mikä?
IHAN OK!. Yleisradioon pitääkin laittaa tiukat raamit syrjinnälle ja siellä pitää olla vähemmistöjen edustajia vaikka koulutustausta ei riitä mutta kaikkeen saa koulutusta.
Kyllä orginaali suomalainenkin pääsee ylelle hommiin vaikka koulutus tai osaaminen ei riitä.
Kiitos Ukkola. Vihdoinkin sain selityksen vuosia kestäneelle kuvotuksen tunteelle, se on alkanut heti kun olen yrittänyt kuunnella ylen kanavilta "asiakeskusteluja". Yle saisi korvata kansalaisille heiltä pakkoryöstetyt verorahat.
Muistan vielä Ylen "Näin naapurissa ohjelmat" Niille vanhempien kanssa naurettiin aina yhdessä röhönaurua.
Sama linja Ylessä jatkuu.