Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLEn salaiset woke-koulutukset tulivat julki! Tähän palaa miljoonia euroja veronmaksajien rahaa!

Kommentit (538)

Vierailija
81/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ylpeä valkoinen, suomalainen heteromies.

Vasemmistolaiset vihaavat minua. Mutta minä en alistu. Yle tulee muuttaa oikeistolaiseksi. Heti. ~Mies26

😂

Kukaan ei vihaa sinua. Kukaan ei kiinnitä sinuun mitään huomiota, koska olet tyhmä persu. Se taitaa kiukuttaa vielä enemmän.

Vierailija
82/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ylpeä valkoinen, suomalainen heteromies.

Vasemmistolaiset vihaavat minua. Mutta minä en alistu. Yle tulee muuttaa oikeistolaiseksi. Heti. ~Mies26

😂

Kukaan ei vihaa sinua. Kukaan ei kiinnitä sinuun mitään huomiota, koska olet tyhmä persu. Se taitaa kiukuttaa vielä enemmän.

Ystävällinen kommentti. Kiitos. ~Mies26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sanoo intersektionaalisuus, kertoo jo siinä olevansa Suomen uutisten lukija.

Kai te ressukat tiedätte, että se on mielipidelehti, eikä mikään uutislehti?

Se ei siis levitä totuutta, vaan äärioikeiston mielipiteitä."

Itse asiassa luen Suomen Uutisia aniharvoin, vaikkei siinä mitään vikaa olekaan, ja "äärioikeistoa" sinulla on jälleen kerran omissa housuissasi. Vaikea sanoa ymmärrätkö tätä asiaa itse vai elätkö kenties todeksi kuvitelmiasi, etkä ehkä edes tajua olevasi intersektionaalitotalitarismin airut ja näkeväsi olematonta oikeistoa kaikkialla. Ns. silakkamaailmankaikkeudessahan kaikki, jotka vastustavat intersektionaalimädätystä ovat "äärioikealla".

Vierailija
84/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos sanoo intersektionaalisuus, kertoo jo siinä olevansa Suomen uutisten lukija.

Itse asiassa luen Suomen Uutisia aniharvoin, vaikkei siinä mitään vikaa olekaan, ja "äärioikeistoa" sinulla on jälleen kerran omissa housuissasi. Vaikea sanoa ymmärrätkö tätä asiaa itse vai elätkö kenties todeksi kuvitelmiasi, etkä ehkä edes tajua olevasi intersektionaalitotalitarismin airut ja näkeväsi olematonta oikeistoa kaikkialla. Ns. silakkamaailmankaikkeudessahan kaikki, jotka vastustavat intersektionaalimädätystä ovat "äärioikealla".

Luet kuitenkin, eikä siinä mielestäsi ole mitään vikaa?

Vain persu voi olla sitä mieltä, että propagandaa syöttävä lehti voi olla ok, joten älä esitä muuta kuin olet.

Vierailija
85/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pom mi noihin paikkoihin.

Vierailija
86/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pom mi noihin paikkoihin.

Poliisille ilmoitus tästä persuterosta.

Vierailija
87/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain persu voi olla sitä mieltä, että propagandaa syöttävä lehti voi o

Vain persu voi olla sitä mieltä, että propagandaa syöttävä lehti voi olla ok, joten älä esitä muuta kuin olet.

Sinähän et osaa sanoa mitä minä olen, sinulla ei ole siitä pienintä hajuakaan. Paitsi nuo mielivaltaiset äärioikeisto/persu-solvauksesi mustavalkoisessa maailmankaikkeudessasi.

Yle on enemmän vääristävä uutisjulkaisu kuin joku Suomen Uutiset, jolla toki on omat painotuksensa, mutta on sentään uutisoimisessaan totuudellisempi kuin Yle.

Vierailija
88/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen tarkoitus on hienovaraisesti ohjailla suomalaisia. Suomalaisia koulutetaan antamaan omistaan, ja suvaitsemaan pakollista muuttovirtaa Suomeen. 

Vierailija
89/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
90/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yle on luvannut tämän palstan modelle 5.3-24 töitä 3000e/kk palkalla ilman työ velvoitetta kunhan poistaa täältä kaikki negatiivisen arvostelun.

Vierailija
91/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olenkin ihmetellyt miksi Ylestä on tullut niin vastenmielisten juttujen ja ohjelmien tuottaja. En pysty hyvillä mielin lukemaan enkä katsomaan enää juuri mitään. Siinähän se syy nyt sitten olikin.

Vierailija
92/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rekrytointi Ylessä perustuu aina osaamiseen", kertoo Ylen toimitusjohtajana työskentelevä ylioppilas Merja Ylä-Anttila.

Vierailija
93/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran persu-Ukkolan satuja.

Vierailija
94/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rekrytointi Ylessä perustuu aina osaamiseen", kertoo Ylen toimitusjohtajana työskentelevä ylioppilas Merja Ylä-Anttila.

Sanna Ukkola myös pelkkä yo.

Vierailija
95/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo aikakin saada tänne divergenssiä ja pöyhiä vanhoja ummehtuneita, metsäläisiä asenteita. Suomi on nykyisin osa globaalia yhteisöä ja hyvä niin.

Vierailija
96/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLE pitää lakkauttaa. Täysin läpeensä turvonnut ja sairaita wokehörhöjä hyysäävä pelleorganisaatio

Ei verovaroja tällaiseen!!!💩💩💩🤮🤮🤮

Budjetti salataan varmaan ihan vain siksi, että suuri osa käytetään ainoastaan vihervassarien agendan ajamiseen. 

Sikäli kankkulan kaivoon heitettyä rahaa kun vaalit hävisivät kunnolla 

Vierailija
97/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akapeukusita päätelleen wokettajat ovat taas liikekannalla. 

Vierailija
98/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit ovat TAAS toimineet Suomen valtiota vastaan. Eikö näitä pummeja saada kuriin.. 

Vierailija
99/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkola myös pelkkä yo.

Ylä-Anttilahan kuuluu siihen toimittajasukupolveen, jolle oli enemmän sääntö kuin poikkeus, että opinnot jäivät kesken. Se ei toki ole estänyt urakehitystä. Ylioppilaankin papereilla pääsee pitkälle, kun tuntee sopivia ihmisiä ja tunnustaa sopivaa aatetta.

Vierailija
100/538 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme vaikeita aikoja, joten järkeä siihen miten verorahojamme käytetään. 

Suututtaa niin perkeleesti miten pellet käyttää rahojamme. Enkä puhu niistä punanenäisistä, ettei aleta taas tyhjänpäiväisesti wokettaa. Woke ajatusmaailmakin on jostain niin syvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi