YLEn salaiset woke-koulutukset tulivat julki! Tähän palaa miljoonia euroja veronmaksajien rahaa!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/808aff2e-86f9-4774-862f-4ffb81028c83
Täysin käsittämätöntä!🤮
Kommentit (538)
Vierailija kirjoitti:
Woke?
Woke = intersektionaalinen feminismi, kriittinen rotuteoria, queer-ideologia, BLM, cancel-kulttuuri - nykyvasemmiston uususkonto ja johtotähti, identiteettipolitiikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni yksi ylen monimuotoisuuskoulutuksen tehtävistä on ollut tutustuttaa toimittajat näihin nykyajan ihmisiin ja heidän tempauksiinsa, etteivät vaan pelästy.
Ylen tilaisuudessa puhunut Dakota Robin puhuu ihan fiksuja tässä videossa
https://areena.yle.fi/1-60912368Ei puhu todellakaan fiksuja. Hänen lähtökohtansa on ihmisyyden vastainen.
Tietyllä tavalla hän on vain kopioinut äärikatolisen kristillsen hurmahenkisyyden perusopinkappaleen että tavallinen valtavirtaan kuuluva rahvas on syyllinen (ja syntinen paha).
Ja sillä sitten ratsastaa.
Ihan normitapaus manipulonnista mikä on valitettavan yleistä woke-piireissä.
Joskus funtsinut miten nämä ihmiset pystyvät katsomaan aamuisin itseään peiliin. Hankkivat elantonsa valhellisella toisten tietoisella manipuloinnilla joka työpäivä. Ehkä heissä toisaan ei ole jäljellä enää mitään normaalia inhimillsyyttä. Vain kova itsekeskeisyyden ydin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke?
Woke = intersektionaalinen feminismi, kriittinen rotuteoria, queer-ideologia, BLM, cancel-kulttuuri - nykyvasemmiston uususkonto ja johtotähti, identiteettipolitiikka
Miten nuo arvot jotka perustuvat ihnisten manipulointiin ja rahastamiseen on voitu ottaa osaksi YLEn koulutusohjelmaa?
Tämä on ihan relevantti kysymys mihin YLEn päätoimittajaporukan pitäisi pystyä julkisesti yksityiskohtaisesti vastaamaan.
Kaupallisessa mediassa tai puolueen lehdessä saa olla kallellaan minne vain haluaa. Mutta ylen tehtävä on olla 100% puolueeton eikä ajaa mitään ideologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupallisessa mediassa tai puolueen lehdessä saa olla kallellaan minne vain haluaa. Mutta ylen tehtävä on olla 100% puolueeton eikä ajaa mitään ideologiaa.
Nimenomaan.
On älyllistä epärehellisyyttä pyrkiä laajentamaan 2017 YLE-lain sanamuotoa ja henkeä koskemaan wokea.
Sitä arvoisa YLEn päätoimittajakatras nyt tekee.
Kaikista ala-arvoisinta heiltä oli tuo eilinen ulostulo.
Mihinkään esiin nousseisiin julkisuudessa olleisiin tallennepätkissä YLEn oman henkilöstön ääneen sanomiin asioihin ei ulostulossa otettu mitään kantaa.
Väisteltiin niitä ja verhotusti hyökättiin verbaalisesti viestintuojan, tässä tapauksessa Ukkolan, kimppuun häntä erikseen nimeltä mainitsematta.
Pelkuruutta. Kyvyttömyyttä kantaa asemaansa liittyvää vastuuta.
Kaikki vasemman laidan edustajat ja kannattajat ovat saastaa ja roskaa. Täysiä valehtelijoita kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke?
Miten nuo arvot jotka perustuvat ihnisten manipulointiin ja rahastamiseen on voitu ottaa osaksi YLEn koulutusohjelmaa?
Tämä on ihan relevantti kysymys mihin YLEn päätoimittajaporukan pitäisi pystyä julkisesti yksityiskohtaisesti vastaamaan.
Ylessä ja vasemmistossa on adoptoitu kyseiset em. aatteet täysin kyseenalaistamatta osaksi omaa kollektiivista vasemmistolaisidentiteettiä, syytä siihen en osaa edes kuvitella, koska olen itse ns. kevytvasemmistolainen ja kyseenalaistan aina kaiken.
Woke-vasemmistolaiselta on täysin turha yrittää tiedustella tämän perusteluja - saat vastaasi pelkkää torjuntaa, sumutusta, valehtelua, kiertelyä, syytöksiä, henkilökohtaisia hyökkäyksiä ja kognitiivista dissonanssia. Mikä on mielestäni aika uskomatonta. Koska jos ihminen todella kuvittelee edustavansa oikeudenmukaisuutta niin luulisi ettei sen perusteleminen olisi mitenkään vaikeata, mutta wokeltajalle/intersektionaalille se on käytännössä täysin mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vasemman laidan edustajat ja kannattajat ovat saastaa ja roskaa. Täysiä valehtelijoita kaikki.
Siellä on paljon ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa hyvän asialla, mutta kun kyselee perusteluja niin linnoittaudutaan siihen hyvin epäkypsään vasemmistoretoriikkaan.
Ns. "oikeistolainen" pystyy keskustelemaan ja argumentoimaan loputtomiin - ja se on varsin helppoa niin kauan kuin vain puhuu rehellisesti totta - vasemmistolaiselle kaikki argumentointi aatteen puolesta on epätoivoista uuvutustaistelua ja vyön alle lyömistä. Luulisi että on uuvuttavaa tuo jatkuva itselleen valehteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke?
Ylessä ja vasemmistossa on adoptoitu kyseiset em. aatteet täysin kyseenalaistamatta osaksi omaa kollektiivista vasemmistolaisidentiteettiä, syytä siihen en osaa edes kuvitella, koska olen itse ns. kevytvasemmistolainen ja kyseenalaistan aina kaiken.
Woke-vasemmistolaiselta on täysin turha yrittää tie
Kiitos. Todella osuvia havaintoja olet tehnyt. Alkaa aueta tuo kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on paljon ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa hyvän asialla, mutta kun kyselee perusteluja niin linnoittaudutaan siihen hyvin epäkypsään vasemmistoretoriikkaan.
Ns. "oikeistolainen" pystyy keskustelemaan ja argumentoimaan loputtomiin - ja se on varsin helppoa niin kauan kuin vain puhuu rehellisesti totta - vasemmistolaiselle kaikki argumentointi aatteen puolesta on epätoivoista uuvutustaistelua ja vyön alle lyömistä. Luulisi että on uuvuttavaa tuo jatkuva itselleen valehteleminen.
Nyt osut todella asian ytimeen. Rehellisyyteen. Olen tehnyt itse havaintoja että on woke-aatetta avoimesti kannattavia jotka käyttäytyvät somessa juuri kuvaamallasi tavalla. Ja jopa pahemmin. He siis loppu viimein valehtelevat itselleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke?
Wo
Kiitos. Todella osuvia havaintoja olet tehnyt. Alkaa aueta tuo kuvio.
Pitkä, mutta erittäin informatiivinen keskustelu koskien USA:n kahtiajakoa ja wokelluksen osuutta siihen -suosittelen lämpimästi. Jos näistä ei nimittäin juurikaan tiedä paljoa niin voi sanoa ettei tiedä jenkkipolitiikasta mitään.
Valtamediamme ei halua koskea näihin perustavanlaatuisiin kysymyksiin, koska se tekee ennen kaikkea ja täysin kyseenalaistamatta demokraattien vaalityötä, niin hullulta kuin se saattaa jostakusta kuulostaakin. Se on kuitenkin totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke?
Woke-vasemmistolaiselta on täysin turha yrittää tie
Jordan Peterson, ja kyllä tiedän että on wokejen vihaama figuuri, on luonnehtinut tuota kuvaamasi käytösmallia ns. dark tetrad-käytökseksi. Eli piirteitä narsismista, psykopatiasta ja machiavelliansimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke?
Wo
Voi hyvänen aika. Juuri kun ajattelin, ettei ketju voi sen alemmaksi mennä, niin vedetään Peterson esille. Ottakaa vielä Shapiro ja Puopolo mukaan, niin on ääliöbingo valmis.
Kaikki kolme rahastavat miehiä somessa, ja pikku herrantertut eivät huomaa mitään, kun korvissa soi vain woke ja intersektionaalisuus.
Mikisihän Ylen femceluutisissa ei ollut mitään ilmapillunnuolentakisoista? Luulisi sen kiinnostavan femsseleitä.
Jaahas. Taaskaan. Ei. Pystytä. Argumentteja. Itse. Asiaan. Tuomaan. Vaan. Syytellään. Ja. Sumutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Taaskaan. Ei. Pystytä. Argumentteja. Itse. Asiaan. Tuomaan. Vaan. Syytellään. Ja. Sumutetaan.
Niin. Kun lähestytään totuutta niin alkaa spinnaaminen woken toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke?
Ylessä ja vasemmistossa on adoptoitu kyseiset em. aatteet täysin kyseenalaistamatta osaksi omaa kollektiivista vasemmistolaisidentiteettiä, syytä siihen en osaa edes kuvitella, koska olen itse ns. kevytvasemmis
Taisi osua viittaus Petersoniin nyt sellaiseen joka todella käyttäynyt jo vuosia somessa dark tetrad tyylillä.
Kaikki punavihreät ovat erittäin sairasta porukkaa eikä heidän toimissaan ole mitään järkeä.
Persut taas pyyhki perseensä eikä puhdasta tullu.