Katselu kesällä uimarannoilla yms.
Olisin näin jo varttuneempana noin 40 vuotiaana miehenä kysynyt että onko miten paheksuttavaa jos hiukan salaa katsoo nuorempia vähänpukeisia naisia uimarannalla siis en tietenkään suoraan tuijota vaan tavallisesti luen jotain yms...Tässä kesähelteillä oli vaan niin paljon kaunista katseltavaa niin ajattelin kysyä mielipiteitä asiaan.
M 42
Kommentit (17)
No ehkä ei hyväksyttävää mutta ei kai tuo kiellettyäkään ole näin nuorempana naisena ajattelen. Toki häiritsee jos liian lähelle tullaan tuijottamaan tai tirkistelemään.
No jos pelkästään katselet niin ei häiritse joskus jopa voi vähän tuntua kivalta että joku tykkää katsella minua kun otan aurinkoa.
Aurinkolasit on sitä varten, että voi vaivihkaa sivusilmällä ihailla. Toki on käyttäydyttävä eikä tultava viereen tuijottamaan.
No varmasti aika tapauskohtaista mut tuskin tuota salakatseluksikaan luokitellaan jos julkisella uimarannalla vilkuilet.
Itse ainakin katselen naisia kun rannalla käydään. Vaimo joskus kyselee jälkeenpäin että näkyikö hyviä vartaloita. Itsekin toki kyselen oliko mielenkiintoisia miehiä näkynyt. Eikä siitä kumpikaan suutu vaikka suoraan kertoo että kyllä näkyi... Ikää meillä molemmilla noin 40v
No itse pidän tuollaista katselua todella kiusallisena ja ainakin paheksuttavana. Näin myös nuorempana naisena.
Pitää vilkuilla mutta ei tuijottaa.
Naisilla kuuluu olla omat uimarannat ja miehillä omat uimarannat. Erikseen. Sairas maailma, kun samalla uimarannalla on molemmat sukupuolet!
Jos mies menee rannalle ja ei katsele naisia siellä niin hän on homo.
Onhan niitä tiukkoja perseitä ja pysty tissejä mukavata katsella.....
Ei silmä osaa ota, sanoo sananlasku. Sen kuin katselet.
Muista napata pari kuvaa ja laittaa ylikselle.
Ei minua haittaa jos joku vilkuilee kun otan aurinkoa mutta se haittaa jos selkeästi joku mies tuijottaa.
N 19
Vierailija kirjoitti:
Voi nyhverö sinua! Katsot jos mieli tekee! Ei siihen mitään lupia ja mielipiteitä tarvita!
voikos yujottava katselu olla nukyään sex ahdistelua , onko riskiä?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla kuuluu olla omat uimarannat ja miehillä omat uimarannat. Erikseen. Sairas maailma, kun samalla uimarannalla on molemmat sukupuolet!
älä huolestu. nykymenolla tähän päästäänkin 20v päästä
Ei viattomassa pikku vilkuilussa mitään pahaa ole, mutta ei saa tuijottaa kalu pystyssä ja kieli pihalla läähättäen kuin koira. Melko tekopyhää naistenkaan väittää, etteivät miehiä vilkuilisi.
Voi nyhverö sinua! Katsot jos mieli tekee! Ei siihen mitään lupia ja mielipiteitä tarvita!