Miksi jotkut täällä jauhaa "persu sitä, persu tätä" päivästä toiseen?
Joillaan tuntuu olevan pakkomielle syyttää persuja joka asiasta ja vetää ne mukaan ketjuun kun ketjuun. Rasittavaa
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuista anonyymipalstoista on tullut poliittisen vaikuttamisen kanavia. Siksi ne täyttyvät riidanhaastamisesta.
Kiiva. Läppärin näppäimstöstä näköjään hajonnut iiii-kirjain. Tulee joko kaksi tai ei yhtään ii-krjanta. Vaihtoon.
Kokeile ensin poistaa törky näppäimen alta vaikka paineilmasprayllä. Ei pitäisi näpsytellä voileivänjämät sormissa.
Oliskohan reaktio siihen, että Ylilaudan ylivuotopersut möyhäävät täällä joka päivä aamusta iltaan. Persut nyt kuitenkin ovat pienenpieni vähemmistö suomalaisista. Viime vaaleissa heitä vaivautui äänestämään vain kolme prosenttia äänioikeutetuista.
Lisäksi useimpia suomalaisia ällöttää persujen tapa suojella raiskaajia, rasisteja ja känniammuskelijoita keskuudessaan.
Persu-parat saavat olla tyytyväisiä, jos kannatus on jouluna enää tuon 0,5%
Meille muille se on joululahja.
-winner-
Minä hyppäsin persuleiristä takas sdp-leiriin. Enkä ole ainoa.
Nimim. Raskas työ raskaat huvit
Ps. persut on kokoomuspedaripuolue
Vierailija kirjoitti:
Mennyt ihon alle kun persut on hallituksessa, ei siihen sen kummempaa syytä tarvita.
Meneehän se ihon alle, kun idiootit ovat päättämässä maan asioista. M50
"Eli siis kannatat palstasensuuria argumentoinnin sijaan. Sinussa on kuules nyt rikki muutakin kuin näppis."
Se mitä sinä kutsut palstasensuuriksi minä kutsun toimivaksi moderoinniksi. Tällä hetkellä palstalta poistuu massiivinen määrä viestejä ilman että se näkyisi palstan keskustelun tason paranemisena. Asiattomat viestit poistuvat niin hitaasti että niiden laatiminen kannattaa. Moderoinnin tehtävänä olisi poistaa asiattomuudet niin nopeasti että niiden laatiminen ei kannattaisi eikä niillä saisi näkyvyyttä. Eli pitäisi siirtyä jälkimoderoinnista siihen että moderaattorit aktiivisesti seuraisivat keskustelua ja karsisivat sieltä roskan pois pikemminkin minuutissa kuin puolessa tunnissa. Mutta kun se ei toimi automaattimoderoinnin avulla niin jää toteuttamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, te persut jauhatte vihervassareista kokoajan. Me vaan vittuillaan teille.
Just tämä. Ja koko tuo persujen älämölö on jostain ulkomailta apinoitua kun Suomessa ei edes ole yhtään vihervasemmisto-puoluetta.
Tuolla logiikalla ei ole myöskään "persut" -puoluetta olemassa. Mene takaisin kouluun ja opiskele oikeinkirjoitusta.
Persut tulee puolueen nimestä, kai edes senverran tajuat. Vihervasemmisto taas ei tule mistään, kun ei semmosta puoluetta ole olemassa, ei kaikki vasurit esim ole mitään sateenkaariliputtajia, kun niitö sinä ny vissiin noilla jutuillais ajat takaa. Vasemmistopuolueita äänestää enimmäkseen aivan tavalliset pulliaiset, jotka ei edusta mitään erikoisväkeä, vaikka ehkä se siltä vaikuttaa jossain Li anderssonin voitonjuhlissa, jossa näkyy niitä nuoria wokettajia. Vihreät taas ei ole edes vasemmistoa, ja niitä taas äänestää juuri enimmäkseen ne yliopistonuoret ja wokettavat helsinkiläiset, sateenkaariväki. Ihmettelen miksei Vihreät muuta nimeöön Sateenkaareksi, kun enemmän se ajaa sitä agendaa ja edustaa pridetystä, kuin suojelee luontoa. Vihreille marginaalifriikit menee Saimaannorpan edelle.
Näitä jankkaajia tällä palstalla riittää.
Jotkut jankkaa jatkuvasti persu sitä ja tätä mutta on myös jankkaajia jotka jankkaa vassari sitä ja tätä. Muita jankkauksia on venäjä,ukraina,iikori tai joku venäjään liittyvä sana.
Nämä jankkaajat taitaa olla lähinnä elämämkalluja joiden elämän sisältö perustuu internettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä. Ja koko tuo persujen älämölö on jostain ulkomailta apinoitua kun Suomessa ei edes ole yhtään vihervasemmisto-puoluetta.
Tuolla logiikalla ei ole myöskään "persut" -puoluetta olemassa. Mene takaisin kouluun ja opiskele oikeinkirjoitusta.
Vaikea mennä kun persut haluaa kieltää koulutuksen köyhiltä.
Eri
Kantasuomalaiset selviää kyllä lukioon asti ilman vaikeuksia. Eikä ne ulkomaan köyhiltä mitään kiellä. Sinäkin voit iltalukioon mennä, jos et vielä ole ollut.
Eipä selviä enää kuin hyvätuloisten lapset, hallitus teki lukiosta taas niin kalliin, ettei sinne ole pienipalkkaisen tai työttömien lapsilla varaa mennä. Iltalukion hintoja en viitti edes miettiä.
Suomi nousuun?
Vierailija kirjoitti:
Persuthan ite jauhaa tällä palstalla enimmäkseen.
Minua on täällä haukuttu millon persuksi, millon vihercassuksi. En ole persu, enkä ole "wojepridemikälie", osaan ajatella, asioista ihan itsenäisesti enkä ajattele kaikesta kuin persut, jos ajattelen yhdestä asiasta kuin persut, tai jos ajattelen jostain täysin erilailla kuin persut, en ajattele kaikestä kuin joku pridehörhö.
Voin sanoa nyt vaikka esimerkin, mikä tekee minust näille mustavalkoihmisille mysteerin. Minä vastustan esim trans"hoitoja" ja turkistarhausta. Minä kannatan aborttia ja vastustan islamia. Minä en kannata ukrainaa, enkä boikotoi venäjää, eikä lähi-idän konfliktit kiinnosta pätkääkään, vihaan yhtä paljon israelia kuin muslimimaitakin. Olen aina naisten oikeuksien puolella, mutta vastustan stringiperseitä julkisilla paikoilla.
Tossa nyt muutama oma mielipiteeni, ihan osoituksena siitä, että meillä taviksilla on hyvin monenlaisia mielipiteitä, eikä voi niin selvästi jakaa ihmisiä vain kahteen leiriin.
Sanottakoon sekin, etten koskaan äänestäisi oikeistopuoluetta, koska ne eivät tajua yhteiskunnan pyörittämisestä, taloudesta ja ihmisten arjesta mitään. Mutta se että äänestän vasemmalta puolelta, se ei tee minusta ransua joka pukeutuu koiraksi ja polttaa hassista perce ja tissit paljaana. Olen aika maalaisjärkinen ihminen, jalat maassa ja kunnioitan hierarkioita, käytöstapoja jne, ilmeisesti joku on täälläkin. päättänyt että näitä kunnioittaa vain joku kokoomuslainen eliitti.
Voi aikoja, voi tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Samaten ärsyttää kun ei voi ilmaista mielipidettään ilman että heti leimataan jonkin tietyn puolueen kannattajaksi. Ihan kuin ei voisi olla ihan omia henkilökohtaisia mielipiteitä ilman minkäänlaista poliittista kantaa. Minä voin olla jossain asiassa yhden puolueen linjoilla ja toisessa asiassa toisen. Ajattelen itse, en noudata mitään tiettyä poliittista agendaa.
Tämän leimaamisen on kyllä persut aloittaneet. Jankkavat täällä wokettajavihervassareista päivästä toiseen ihan kuin oikeasti löytyisi tällainen joukkio, jotka ovat kaikista asioista samaa mieltä. Ei löydy.
Tai jos löytyy, niin niitä on joku 100 henkeä ja kaikki Helsingissä.
Itse olen parissa asiassa samaa mieltä kuin persut, mutta usemmassa samaa mieltä kuin sdp, vaikken kaikessa samaa mieltä kuin sdp. Jossain asiassa olen samaa mieltä kuin vasemmistoliitto ja keskusta, mutta useimmissa asioissa en ole. Kokoomuksen kanssa en usko olevani mistään samaa mieltä, enkä Rkp:n. Niin kaukana minun todellisuudesta molemmat ja vilunkiin ja globaaliin elämänmenoon perustuvia puolueita.
Jne jne. Mutta kun puolueetkin on vaan puolueita, ei niidenkään sisällä kaikki ole kaikesta samaa mieltä.
Jos täällä vihervasuriksi ja persuksu haukutut menisi yhdessö saunaan, ei siellä mitään tappelua syntyisi, suomalaiset on melko yhdestö puusta veistettyjä loppujenlopuksi, ei sitä erottaisi kumpi on kumpi. 😂
Mua ärsyttää, mee töihin huutelijat. Ei ole aina oma syy ettei saa töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea mennä kun persut haluaa kieltää koulutuksen köyhiltä.
Eri
Mahtaa olla kyllä vaikeaa, kun on selvästi enemmänkin haasteita elämässäsi, mt-ongelmien lisäksi.
Koska persujen puoluetoimisto suoltaa spämmää tänne 7 päivää viikossa provokatiivisia propaganda-aloituksia. Samat tyypit jänkkaamssa viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen samaa poliittista skeidaa. Ei voi kuin ihmetellä millainen ihminen on viestien takana, kun päähän mahtuu vain yksi agenda.
Mikset uskaltanut laittaa kannatusprosentteja. 😁
Nuo plussat ja miinukset menee virhemarginaaliin, niillä voi heittää vesilintua.
Ja mites se mantra menikään, että Yle valehtelee. Muistaisin tämmöstä itekin persuleirissä joskus hokeneeni. 😂 😂 😂