Miksi jotkut täällä jauhaa "persu sitä, persu tätä" päivästä toiseen?
Joillaan tuntuu olevan pakkomielle syyttää persuja joka asiasta ja vetää ne mukaan ketjuun kun ketjuun. Rasittavaa
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus tippuu koko ajan. Ihme jankkaajapuolue. Liekö hätätila nyt.
Kannatus tippuu, vaikka se tutkimuksessa nousee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, te persut jauhatte vihervassareista kokoajan. Me vaan vittuillaan teille.
Just tämä. Ja koko tuo persujen älämölö on jostain ulkomailta apinoitua kun Suomessa ei edes ole yhtään vihervasemmisto-puoluetta.
Et selvästi ole yhtään seurannut Suomen politiikkaa vuosikymmeniin.
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielelteeltä vaikuttaa tuollainen.
Nyt menee jo muutkin kirjaimet sekaisin kuin i-näppäin...
-winner-
Minua huvittaa tämä, että persut toivat suomalaiseen politiikkaan härskin kielenkäytön, toisten vähättelyn (kassatyttö, huulipuikkohallitus, vihervassari (kun he puhuvat maltillisen oikeiston eli kokkareiden ja vihreiden tekemisiä)), maalittamisen, halveksunnan, uhkailun ymv
Ja nyt he itkevät, kun jengi sai tarpeekseen ja käyttää samoja keinoja persuja vastaan. Ehehheh. Itse eivät kestä omaa lääkettään. Mutta tämä oli arvattavissa, tyhjät tynnyrit kolisee eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuista anonyymipalstoista on tullut poliittisen vaikuttamisen kanavia. Siksi ne täyttyvät riidanhaastamisesta.
Kiiva. Läppärin näppäimstöstä näköjään hajonnut iiii-kirjain. Tulee joko kaksi tai ei yhtään ii-krjanta. Vaihtoon.
Älä hätiköi. Voithan edelleen kirjoittaa persu ;D
-winner-
Minulla olisi useammin tarvetta kirjoittaa vihervassari ja siinä sanassa on kaksi iitä. Erillisellä näppiksellä tämä kone näyttää toimivan ilman ongelmia.
Mutta siis. Kun näette persutsitä venäjätätä vassaritsitä äärioikeistotätä - viestejä niin ilmoittakaa ne asiattomiksi ilman minkäänlaista kommenttia tai vastausta itse viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä. Ja koko tuo persujen älämölö on jostain ulkomailta apinoitua kun Suomessa ei edes ole yhtään vihervasemmisto-puoluetta.
Kerro mikä se vihervasemmisto-puolue sitten on? Sellaisia nimittäin on muissa maissa mutta ei ainuttakaan Suomessa.
Persujen ulinaa on kiva kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa tämä, että persut toivat suomalaiseen politiikkaan härskin kielenkäytön, toisten vähättelyn (kassatyttö, huulipuikkohallitus, vihervassari (kun he puhuvat maltillisen oikeiston eli kokkareiden ja vihreiden tekemisiä)), maalittamisen, halveksunnan, uhkailun ymv
Ja nyt he itkevät, kun jengi sai tarpeekseen ja käyttää samoja keinoja persuja vastaan. Ehehheh. Itse eivät kestä omaa lääkettään. Mutta tämä oli arvattavissa, tyhjät tynnyrit kolisee eniten.
Kyllä politiikka on ollut likaista aina.
Terroristi Viljam Nymankin persuja.
Nimimerkki Kahen kilon Siege on vuonna 1994 syntynyt Viljam Nyman, joka lokakuun lopussa tuomittiin muun muassa terroristisessa tarkoituksessa tehdystä törkeästä ampuma-aserikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Terroristi Viljam Nymankin persuja.
Nimimerkki Kahen kilon Siege on vuonna 1994 syntynyt Viljam Nyman, joka lokakuun lopussa tuomittiin muun muassa terroristisessa tarkoituksessa tehdystä törkeästä ampuma-aserikoksesta.
Lapin piirin perussuomalaisten nuorten Matti Haapala (oik.) ja Viljam Nyman Härmälän leirintäalueen mökin edessä Tampereella lauantaina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mikä se vihervasemmisto-puolue sitten on? Sellaisia nimittäin on muissa maissa mutta ei ainuttakaan Suomessa.
Koko edellinen hallitus oli yhtä ja samaa vihervasemmistoa.
Vihreiltä ja Vasemmistoliitolta otettiin ne Suomen kannalta pahimmat teesit ja niitä noudatettiin.
Joten tästä syystä on ihan perusteltua kutsua SDP/Vih/Vas/RKP ja Keskustakin Saarikon johdolla lukeutui näihin.
Persuthan ite jauhaa tällä palstalla enimmäkseen.
Jos tehtäis haku, kumpaa termiä löytyy ketjuista enemmän: vihervassari vai persu, kyllä vihervassaria löytyisi huomattavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä politiikka on ollut likaista aina.
Ei ole ollut. Politiikassa oli ennen tietyt kohteliaisuussäännöt. Vastapuolen edustajia ei haukuttu silmittömästi, hallituskumppaneita ei kampitettu. Nykyään on Trumppilainen meininki, ei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tehtäis haku, kumpaa termiä löytyy ketjuista enemmän: vihervassari vai persu, kyllä vihervassaria löytyisi huomattavasti enemmän.
Joo, mutta se on ihan järkeen käypää.
Vihervassareista löytyy niiiiiiiin paljon moitittavaa, persuista vasemmisto joutuu keksimään kaikenlaista.
Persut länkyttää joka päivä täällä agendaansa ja lietsoo kahtiajakoa ja vihaa vähemmistöjä/vasemmistoa ja ennen kaikkea Marinia kohtaan (kun Venäjä ja Putler käskee) ja saa heti itkupotkuraivarit, jos joku kehtaa heitä arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Mennyt ihon alle kun persut on hallituksessa, ei siihen sen kummempaa syytä tarvita.
Jep, pettäneet äänestäjät siellä pahasti kokoomuksen puudeleina.
Täällä jauhetaan joko persuatai vihervasuria. Mitään muutahan ei enää ole olemassa, jokainen on jompikumpi näiden näistä jankuttajien mielestä. Maailmassa on vain kaksi väriä, musta ja valkoinen. Vasen ja oikea. Sinappia ja ketsuppia.
Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Samaten ärsyttää kun ei voi ilmaista mielipidettään ilman että heti leimataan jonkin tietyn puolueen kannattajaksi. Ihan kuin ei voisi olla ihan omia henkilökohtaisia mielipiteitä ilman minkäänlaista poliittista kantaa. Minä voin olla jossain asiassa yhden puolueen linjoilla ja toisessa asiassa toisen. Ajattelen itse, en noudata mitään tiettyä poliittista agendaa.
Tämän leimaamisen on kyllä persut aloittaneet. Jankkavat täällä wokettajavihervassareista päivästä toiseen ihan kuin oikeasti löytyisi tällainen joukkio, jotka ovat kaikista asioista samaa mieltä. Ei löydy.
Pakkomielelteeltä vaikuttaa tuollainen.