Isorintaiset suomalaiset kertovat, mistä ostavat rintaliivinsä
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Minä näytän 20 v vanhemmalta näiden 80 j tai k kuppien kanssa. Olen ylipainoinen niin en pääse pienennysleikkaukseen. On tämä perseestä että naisilla kilot kerääntyvät reisiin, takapuoleen ja rintoihin, miehillä mahaan. Voi ostaa vaikka kuinka isot housut jos jalat on hoikat ja käyttää vyötä. Tälle naisen mallin ylipainoiselle kropalle on haastavaa löytää vaatteita, ei riitä että tilaa on vain vyötäröllä. Rintojen takia ihan takin ostaminen on vaikeaa.
T: eläkenummo jo 40 v kun mikään kiva yläosa ei mahdu rinnoista
Vatsaan kertyvä rasva on epäterveellistä, joten kyllä naisilla rasva sijoittuu miehiä onnekkaammin. Tosin sinun ei täydy enää montaa vuotta odottaa, niin kehosi rasvakertymät alkavat siirtymään palloksi keskivatsaan, samalla rinnat kasvavat entisestään vaihdevuosien myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varsinaisesti iso mutta on yllättävää että jo koko 40 voi olla harvinainen tai loppuunmyyty. 90C bikineitä etsin tänä vuonna.
Luulisi että kaarituellisia ja topattuja olisi melkein aina esim. 36-42-koossa ainakin A-C-kupeilla mutta ei. Kokoina esim. 85B tai suuririntaisten 90D saattoivat olla lähimmät.
Harvat hyvältä kuvissa näyttävät mallit olikin sitten usein loppuunmyyty.
Miksi joku haluaisi toppaamattomat jos nännit voivat paistaa läpi? Entä miksi joku ei haluaisi esitellä C-koon rintoja tuettuina?
No minä en ikimaailmassa laittaisi topattuja liivejä päälleni.
Miksi et? Onko se jokin periaate? Minä käytin aina toppaamattomia ja mahdollisimman minimoivia liivejä (koko 70J-70K mallista riippuen), ja kerran kauhukseni huomasin että nännit törröttivät paidan
Tuntuvat inhottavilta, mua ei haittaa vaikka nänni nyt joskus sattuu vähän erottumaan paidan läpi. Ei ole mikään kauhun asia minusta.
Hankkija maatalousliivit...