Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isorintaiset suomalaiset kertovat, mistä ostavat rintaliivinsä

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varsinaisesti iso mutta on yllättävää että jo koko 40 voi olla harvinainen tai loppuunmyyty. 90C bikineitä etsin tänä vuonna.

Luulisi että kaarituellisia ja topattuja olisi melkein aina esim. 36-42-koossa ainakin A-C-kupeilla mutta ei. Kokoina esim. 85B tai suuririntaisten 90D saattoivat olla lähimmät.

Harvat hyvältä kuvissa näyttävät mallit olikin sitten usein loppuunmyyty.

Miksi joku haluaisi toppaamattomat jos nännit voivat paistaa läpi? Entä miksi joku ei haluaisi esitellä C-koon rintoja tuettuina?

No minä en ikimaailmassa laittaisi topattuja liivejä päälleni. 

Hah. Tuo nyt vielä jotenkin menee mut oon törmännyt  geelitytteisiinkin liiveihin... Siis liiviin ommeltu vähän niinkuin geelitäytteiseen pyö

Kyllä ne toimi tuossa tarkoituksessa. Olisin itsekin ikävä kyllä tarvinut täytettä. Muiden kanssa ei ole tullut sellaista tunnetta.

Vierailija
22/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kultamekko-Iida ostaa rintsikkansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kultamekko-Iida ostaa rintsikkansa

Vietkö temusta ostetun kameran sinne?

Vierailija
24/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on sentään hyvä puoli, että suloiset,kauniit, rakastettavan ihanat B/C rintaiset naiset löytävät itselleen kauniita rintaliivejä korostamaan kauneuttaan. Tämä tosin on vain tällaisen kauneutta arvostavan miehen mielipide joka on säkkirintaisten naisten mielestä luonnollisesti body shamausta. Kukaan ei rakasta todenpuhujaa.

Entä jos on D:t ja ei säkit. On kauniit, kiinteät, pystyt, pyöreät. 

Vierailija
25/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä muita kun urheiluliivejä enää. Harmi kun löysin ne niin myöhään elämässä. Kaikki muut liivit on vain epämukavat päällä.

Ei ne käy isorintaisille, ne vain litistää. 

Vierailija
26/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on pieni kuppi ja iso ympärys 😙

Vierailija
27/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on c/d-kupit ja pitää olla aina push up-liivit. En halua litistää rintojani pitkin rintakehää

Vierailija
28/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita vesileilejä noi liivit. En ymmärrä miksi joku haluaa jättirinnat vapaaehtoisesti.

Vierailija
29/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheita vesileilejä noi liivit. En ymmärrä miksi joku haluaa jättirinnat vapaaehtoisesti.

Minkä sitä geeneilleen voi? 

Vierailija
30/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsikö niitä jossain kohtaa valkkaamaankin? Meni kyllä ohi

Vierailija
31/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehonsa painolle ja koostumukselle voi paljonkin.

Vierailija
32/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut rinnat, myös silloin kun painoin 51kg, olen 170cm. Että ei niille aina vaan voi mitään

Vierailija
33/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä muita kun urheiluliivejä enää. Harmi kun löysin ne niin myöhään elämässä. Kaikki muut liivit on vain epämukavat päällä.

Ei ne käy isorintaisille, ne vain litistää. 

Olen todella isorintainen ja käytän vain urheiluliivejä. Olen kokeillut tavallisia rintsikoita ja niin epämukavat päällä. Urheiluliiveistäkin pitää ostaa sopivat. Ei mua haittaa vaikka hieman litistääkin, ne on päällä paljon mukavemmat kuin rintsikat.

Vierailija
34/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ilmeisesti joku kuopparinta, kun noin ottaa koville

Vierailija
35/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on sentään hyvä puoli, että suloiset,kauniit, rakastettavan ihanat B/C rintaiset naiset löytävät itselleen kauniita rintaliivejä korostamaan kauneuttaan. Tämä tosin on vain tällaisen kauneutta arvostavan miehen mielipide joka on säkkirintaisten naisten mielestä luonnollisesti body shamausta. Kukaan ei rakasta todenpuhujaa.

Täytyy tuottaa pettymys ei voisi vähempää kiinnostaa mitä sinä ajattelet minun rinnoistani tai rintaliiveistäni ostan liivit kyllä ihan vain itselleni, sellaiset, joissa on hyvä olla. Valitse sinäkin juuri sellaiset alusvaatteet, joissa sinun on hyvä olla ei kiinnosta minua. 

Vierailija
36/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut rinnat, myös silloin kun painoin 51kg, olen 170cm. Että ei niille aina vaan voi mitään

Kuppikoko g-> noissa mitoissa ja alhaisella rasvaprosentilla? Enpä usko.

Vierailija
37/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki,   muttaei mulle tulisi a, b tai c-kuppeja vaikka laihtiusin kuinka paljon. Meidän äidinpuoleisen suvun naieet ovat vain isorintaisia.

Vierailija
38/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki,   muttaei mulle tulisi a, b tai c-kuppeja vaikka laihtiusin kuinka paljon. Meidän äidinpuoleisen suvun naieet ovat vain isorintaisia.

Juujuu.

Vierailija
39/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60+ isorintainen ja riippikset enkä voi pitää mitään kiristäviä liivejä niin olen suosikkini löytänyt Celbesistä.

https://www.cellbes.fi/alusvaatteet/naiset/rintaliivit-1/kaarituettomat…

Liivien takaosa on sellainen ettei henkselit ala valumaan olkapäiltä pois kun aiemmin muiden liiviien ongelma olivat olkapäiltä valuvat ohuet henkselit.

Näitä voi pitää yölläkin eikä jätä mitään painaumia kehoon. Vaihdevuosien aikana jos tulee entisten menkkakierron jälkeisiä painon tunteita rintoihin niin liivejä voi pitää yölläkin. Entinen menkkakierto tuntuu elimistössä kuulemma lopunikää turvotuksena ja lievempinä oireina ja olen sen todennut.

Suosittelen näitä liivejä vaikkapa ihan kaikille.

Vierailija
40/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Harmittaa kieltämättä, että olen itse perinyt isorintaisen äidin geenit. Ulkonäölleen ei aina voi mitään. En siis ole ylipainoinen. 158/52.