Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isorintaiset suomalaiset kertovat, mistä ostavat rintaliivinsä

Kommentit (63)

41/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä muita kun urheiluliivejä enää. Harmi kun löysin ne niin myöhään elämässä. Kaikki muut liivit on vain epämukavat päällä.

Ei ne käy isorintaisille, ne vain litistää. 

Olen todella isorintainen ja käytän vain urheiluliivejä. Olen kokeillut tavallisia rintsikoita ja niin epämukavat päällä. Urheiluliiveistäkin pitää ostaa sopivat. Ei mua haittaa vaikka hieman litistääkin, ne on päällä paljon mukavemmat kuin rintsikat.

Wau, kuulostat tosi mukavalta tylleröiseltä ja kedon kauniilta kukkaselta myöskin!

Vierailija
42/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meen laskuvarjokauppaan voi tärpätä. Pitää myöhemmin katsoa artikkeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän lehmillekin utareliivit,miksei naisillekin.

Vierailija
44/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on sentään hyvä puoli, että suloiset,kauniit, rakastettavan ihanat B/C rintaiset naiset löytävät itselleen kauniita rintaliivejä korostamaan kauneuttaan. Tämä tosin on vain tällaisen kauneutta arvostavan miehen mielipide joka on säkkirintaisten naisten mielestä luonnollisesti body shamausta. Kukaan ei rakasta todenpuhujaa.

Ei varmaan pitäisi edes kommentoida koska (toivottavasti) olet trolli, mutta sanon nyt kuitenkin että aika rumasti sanottu. Luomuilleen ei kukaan mitään voi, geenilotossa tulee mitä tulee ja niillä mennään, sanoi nyt vaikkapa ymmärtämättömät ja tunteettomat juntit mitä tahansa. (Etköhän luomuja tarkoittanut, sanavalinnastasi päätellen.) Ehkä ymmärrät kuitenkin sen, että sinun tosi on vain sinun, ei kaikkien. Niitäkin löytyy, jotka tykkää esim 75G:stä. Ajatella!

Vierailija
45/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sykkii

Vierailija
46/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheita vesileilejä noi liivit. En ymmärrä miksi joku haluaa jättirinnat vapaaehtoisesti.

Minkä sitä geeneilleen voi? 

Kehonsa painolle ja koostumukselle voi paljonkin.

Toki,   muttaei mulle tulisi a, b tai c-kuppeja vaikka laihtiusin kuinka paljon. Meidän äidinpuoleisen suvun naieet ovat vain isorintaisia.

Juujuu.

Mistä sinä pikkupoju mitään tietäisit. Kaikkein vähiten naisista.

Vierailija
47/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki oli kaarituettuja. Mä en voi enkä saa kaarituellisia käyttää aiemman infarktin vuoksi, käytän sellaisia missä on sivuissa tuet, tai urheiluliivejä. Cellbesillä on hyvät monipuoliset koot. 

F90

48/63 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on sentään hyvä puoli, että suloiset,kauniit, rakastettavan ihanat B/C rintaiset naiset löytävät itselleen kauniita rintaliivejä korostamaan kauneuttaan. Tämä tosin on vain tällaisen kauneutta arvostavan miehen mielipide joka on säkkirintaisten naisten mielestä luonnollisesti body shamausta. Kukaan ei rakasta todenpuhujaa.

Ei varmaan pitäisi edes kommentoida koska (toivottavasti) olet trolli, mutta sanon nyt kuitenkin että aika rumasti sanottu. Luomuilleen ei kukaan mitään voi, geenilotossa tulee mitä tulee ja niillä mennään, sanoi nyt vaikkapa ymmärtämättömät ja tunteettomat juntit mitä tahansa. (Etköhän luomuja tarkoittanut, sanavalinnastasi päätellen.) Ehkä ymmärrät kuitenkin sen, että sinun tosi on vain sinun, ei kaikkien. Niitäkin löytyy, jotka tykkää esim 75G:stä. Ajatella!

Kiinnostaisi kyllä keski-ikäinen nainen, jolla olisi oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat! Mielelläni lähtisin sellaisen feminiinisen jumalattaren kanssa rintaliiviostoksille. Voisi olla vaikkapa k-kuppikokoinen kirjastonhoitajatar tai o-kupin opettajatar!

Vierailija
49/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan Belle-Lingerie nimisestä nettikaupasta usein. Todella edullisia merkkiliivejä Primadonna, Curvy Kate, Freya, Panache.. Paketti tulee nopeesti briteistä, eikä oo koskaan jäänyt tulliin.

Vierailija
50/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoja mainostetaan 60-120 ja kuppeja aa-n. Mutta yritäpä löytää 60d.

70H on myös vaikeaa löytää.

Vierailija
51/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big momma milkers

Vierailija
52/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on pieni kuppi ja iso ympärys 😙

Tai sitten ne ostaa väärää kokoa. Nimim. 75DD tai 70DDD

Vierailija
53/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varsinaisesti iso mutta on yllättävää että jo koko 40 voi olla harvinainen tai loppuunmyyty. 90C bikineitä etsin tänä vuonna.

Luulisi että kaarituellisia ja topattuja olisi melkein aina esim. 36-42-koossa ainakin A-C-kupeilla mutta ei. Kokoina esim. 85B tai suuririntaisten 90D saattoivat olla lähimmät.

Harvat hyvältä kuvissa näyttävät mallit olikin sitten usein loppuunmyyty.

Miksi joku haluaisi toppaamattomat jos nännit voivat paistaa läpi? Entä miksi joku ei haluaisi esitellä C-koon rintoja tuettuina?

No minä en ikimaailmassa laittaisi topattuja liivejä päälleni. 

Miksi et? Onko se jokin periaate? Minä käytin aina toppaamattomia ja mahdollisimman minimoivia liivejä (koko 70J-70K mallista riippuen), ja kerran kauhukseni huomasin että nännit törröttivät paidan läpi. Ei ollut edes mitkään ohuen ohuet pitsiliivit kyseessä, ja puserokin oli aika paksu collegepaita. Tämän jälkeen aloin huomata, miten helposti näkyy läpi ihan esim. urheilurintsikoidenkin kanssa (joita käytän usein).

Nykyään käytän vähänkin tyköistuvien yläosien kanssa aina topattuja liivejä. Ja "topatulla" en tietenkään tarkoita mitään push-uppeja joissa on "kananfileet" sisällä, ei sellaisia taideta edes myydä tässä kokoluokassa. Sitä toppausta on vain sen verran, ettei mitään tule läpi.

-eri

Vierailija
54/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla näihin liikkeisiin ilmaiseksi töihin.

Vierailija
55/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🖕

Vierailija
56/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa asiakkaista on eläkeikäisiä naisia. 

Vierailija
57/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina primadonnat ja yleensä olen hakenut ne Funkyladysta, ihan jonkun kerran muualta, mutta tykkään Funkyladyn myyjien tyylistä, eivät kauhistele yhtään valtavaa kokoani, eivätkä ala mittailemaan vaan jotenkin nopeasti katsomalla mulle tulee sopivat liivit sovitukseen.

Vierailija
58/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän 20 v vanhemmalta näiden 80  j tai k kuppien kanssa. Olen ylipainoinen niin en pääse pienennysleikkaukseen. On tämä perseestä että naisilla kilot kerääntyvät reisiin, takapuoleen ja rintoihin, miehillä mahaan. Voi ostaa vaikka kuinka isot housut jos jalat on hoikat ja käyttää vyötä. Tälle naisen mallin ylipainoiselle kropalle on haastavaa löytää vaatteita, ei riitä että tilaa on vain vyötäröllä. Rintojen takia ihan takin ostaminen on vaikeaa. 

T: eläkenummo jo 40 v kun mikään kiva yläosa ei mahdu rinnoista 

Vierailija
59/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän 20 v vanhemmalta näiden 80  j tai k kuppien kanssa. Olen ylipainoinen niin en pääse pienennysleikkaukseen. On tämä perseestä että naisilla kilot kerääntyvät reisiin, takapuoleen ja rintoihin, miehillä mahaan. Voi ostaa vaikka kuinka isot housut jos jalat on hoikat ja käyttää vyötä. Tälle naisen mallin ylipainoiselle kropalle on haastavaa löytää vaatteita, ei riitä että tilaa on vain vyötäröllä. Rintojen takia ihan takin ostaminen on vaikeaa. 

T: eläkenummo jo 40 v kun mikään kiva yläosa ei mahdu rinnoista 

Kuinka paljon pitäisi painoa pudottaa että pääset leikkaukseen?

Vierailija
60/63 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan Belle-Lingerie nimisestä nettikaupasta usein. Todella edullisia merkkiliivejä Primadonna, Curvy Kate, Freya, Panache.. Paketti tulee nopeesti briteistä, eikä oo koskaan jäänyt tulliin.

Belle-Lingerie on hyvä, samoin Brastop. Laatuliivejä kohtuuhintaan. Itse tykkään Fantasien sivutuillisista liiveistä.