Liian jyrkkä mäki pyöräilijöille.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c84f0544-289d-459e-b73f-1bfc108b687f
Tuo onkin tupakoitsijoille liian jyrkkä mäki. Olen pyöräillyt tuota mäkeä 1000 kertaa ylös, olen itse 48 v 90 kg mies. Helposti menee tuo mäki ylös hengästymättä. Minä kuljen kesät talvet fiillarilla viimeiset 30 vuotta.
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Korruptioepäily vihreiden toimista kaupunkisuunnittelun toimialalla ei ole uutta.
Viimeksi Meilahden alueella poliisi epäili Vihreiden poliitikkoa Helsingin apulaispormestaria Anni Sinnemäkeä virkarikoksesta ja korruptiosta rakennusluvan myöntämisestä ystävälleen.
Tapauksesta tekee erikoisen se että Sinnemäki pimitti rikostutkinnan ja osallistui samaan aikaan Helsingin pormestarin vaaliin vaikka rikoksen tutkinta ole kesken. Olisi siis voinut käydä niin, että pormestariksi valittu Sinnemäki olisi valintansa jälkeen saanut syytteen ja mahdollisesti tuomionkin virkarikoksesta edellisessä tehtävässään apulaispormestarina.
Tuo on kyllä yksi kummalisimmista caseista - toki tutkinnassa todettiin, että vaikka Sinnetännemäki oli jopa paikalla ainakin osassa kokouksista, jossa poikkeuksesta päätettiin, niin päätökset tapahtuivat ikään kuin normaalina alempien virkamiesten virkatyönä tekemistä päätöksistä.
Vielä kummempi tässä tapauksessa oli se, että päätös oli ilmeisesti ihan bueno - ikään kuin sattumalta valtaapitävän poliitikon tuttava saa suojellulle alueelle luvan aivan uuden suuren paritalon rakentamiseen - vaikka samaisella alueella on muilta evätty mm. pihasaunan tai kasvihuoneen rakentaminen aiempien lahonneiden / palaneiden tilalle.
Kansalaiselle tulee helposti mieleen, että toiset ovat tosiaankin tasa-arvoisempia kuin toiset.
Liian jyrkkä läskeille joten heille pitää rakentaa oma tie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheellinen ihminen haluaa että Helsingin kadut turvallistetaan jengirikollisuudelta, ryöstelyiltä, raiskauksilta, murhilta, huumeilta. Turvattomuuden takia hyvätuloisia perheitä virtaa Helsingistä pois. Kukaan ei halua asua apinoiden planeetalla vaikka pyörätiet olisi tasoitettu ja kullitettu. Rahat pitää laittaa sinne missä ne hyödyttävät kaikkia kaupunkilaisia. Ei vain spandex asuisia espoolaisia työnmatkapyöräilyn harrastajia.
Sellaista asiaa ei olekaan joka hyödyttäisi joka ikistä kaupunkilaista. Sen vuoksi tehdään monenlaisia erilaisia projekteja ja parannuksia. Tämä auttaa yhtä osaa kaupunkilaisista, joku toinen toista.
Turvallisuus hyödyttää kaikkia kaupunkilaisia. Sinuakin kun tulet Espoosta Helsinkiin ettei sinua ryöstetä ja pahoinpid
Helsingissä on paljon alueita joissa on ihan täysin turvallista. Steissilläkään en ole viime aikoina nähnyt oikeastaan mitään häiriötä vaikka siitä päivittäin kuljen.
Kuinkas monta kalliota on halkaistu autoilijoita varten?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas monta kalliota on halkaistu autoilijoita varten?
Näinpä juuri. Mieluummin kevyttä liikennettä varten kauniita reittejä kuin autoja varten... Mukava tuonne olisi mennä kävelylle...
Hengästyminen on normaalia ja sellainen liikunta hyväksi terveydelle
Jos saa sydärin mäessä,niin on ainakin sairaala ihan vieressä!
Miksi poljet kiertoreittiä,vai budjaatko lähellä.
Onko taluttamista ehdotettu? Itse joudun niin tekemään, jottei syke nouse yli 151 lyöntiä/sekunti.
Epoolaisilla on omat vaikeat turvallisuusongelmansa. Siellä esimerkiksi naisia tapetaan keskellä päivää ostoskeskuksissa. Ei ihme että he kokevat turvattomuutta julkisissa paikoissa ja haluavat mieluummin tulla asioimaan Helsinkiin.