Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkytyin junassa kun eskari-ikäinen lapsi kirkui äidilleen

Vierailija
04.07.2024 |

"Tissiä! Mä haluuuuun tissiääää!" Ja sitten äiti tosiaan avasi paitansa ja peitti lapsen takilla ja lapsi maiskutteli ja kikatteli siellä takin alla pari minuuttia. 

Onko tuollainen ihan normaalia? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa kasvatus - se ajettiin väkisin Suomeen

Vapaa kasvatus oli voimissaan 60- ja 70-luvuilla, eli sen hedelmät alkavat olla mummoikäisiä. 

Vierailija
22/27 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta, molempia imetetty noin 1,5v toinen lopetti itsekseen ja toista vähän "autettiin". En voisi kuvitellakaan, että neljävuotias lapseni, joka puhuu selkeästi, pyöräilee ilman apupyöriä jne tulisi johonkin tissiin roikkumaan 🤮🤮🤮

Kyllä näissä on kaikkea muuta kuin lapsen hyvinvointi mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä oikein kunnon kansalaisia kasva. Oma 11-vuotias, 4-vuotiaaksi asti imetetty on koulussa hyvä oppilas, enkku ja matikka kymppejä. Lähti tänä aamuna kahdeksalta isänsä kanssa polttopuuhommiin. Semmoinen tissiposki meillä. 

Sairasta. 4- vuotias ei tarvi tissiä mihinkään! Se maito on vauvoille. Sitten , kun siirrytään kiinteään ravintoon, niin sitä imettämistä vähennettään, kunnes se lopetetaan! Viimeistään vuoden ikään mennessä. Siitä ei SAAA MITÄÄN tarpeellista ravintoa enää ja olette vaan tuttitelineitä isoille lapsille! Hävetkää. Läheisyyttä voi antaa muullakin tavalla, kun tunkemalla tissin suuhn ISOLLE LAPSELLE!!

Uskon mieluummin asiantuntijoita ja kansainvälisiä imetyssuosituksia. Lue, ehkä opit jotakin. 

Vierailija
24/27 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut äidit selkeästi nauttivat imetyksestä ja/tai kokevat vaikeaksi lopettaa sitä. Kyllä itseäkin silti ihmetyttää, kun puhuvia taaperoikäisiä vielä imetetään. Itse ainakin huokaisin helpotuksesta, kun lopetin imetyksen hieman yli vuoden ikäisen lapseni kohdalla, vaikka tunnistankin tietyn haikeuden vauva-ajan loppumisesta. Oli uuvuttavaa olla lapsessa koko ajan niin kiinni, ja imetyksen loppumisen myötä myös lapsen isä pääsi olemaan joka suhteessa tasaveroinen vanhempi.

Vierailija
26/27 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa kassa jonossa kun pikku poika vaati että äiti ostaisi karkkia pojalle, äiti vastasi ettei ollut karkkipäivä. Poika hermostui ja sanoi  että äitillä oli ollut isän pippeli suussa eilen, karkit singahtivat liukuhihnalle nopeasti äidin toimesta.

Vierailija
27/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaupassa kassa jonossa kun pikku poika vaati että äiti ostaisi karkkia pojalle, äiti vastasi ettei ollut karkkipäivä. Poika hermostui ja sanoi  että äitillä oli ollut isän pippeli suussa eilen, karkit singahtivat liukuhihnalle nopeasti äidin toimesta.

Hyvä että sentään isän eikä naapurin Pekan.