Keski-ikäinen, oletko nuoremman, ikäisesi vai vanhemman näköinen?
Minä olen reilu nelikymppinen ja näytän ehkä hiukan nuoremmalta kuin olen, vaikka 3 v nuoremmalta ehkä.
Kolmekymppisenä ihmiset pitivät paljonkin nuorempana.
Kommentit (52)
Vanhenin ulkonäöllisesti ainakin 15 vuotta kun laihdutin 20 kiloa. Olin ennen vähintään ikäiseni ellen nuoremman näköinen, mutta painonpudotuksen jälkeen tupsahdin kasvoista todella paljon.
Mä olen ollut hoikka ja lapsenkasvoinen aina. Parikymppisenä luultiin 13-14 -vuotiaaksi ja kolmekymppiseksi asti sai aina näyttää paperit jos kaljan osti. Nyt 45v ja "Oothan sä jo kolmekymmentä?" -arvailut ovat tyypillisiä jos joku ikää veikkaa.
Ei tässä ole mitään kivaa. Nykyisin olen parisuhteessa, mutta sinkkuna omanikäisten naisten ensireaktio oli tyyliä "en mä kyllä noin nuoren kanssa" ennen kuin ikä tuli selville. Lisäksi muutamia kertoja joutunut sanomaan jollekin 25-vuotiaalle neitoselle heti kättelyssä (esim. jos ovat tulleet baarissa juttelemaan) ettei me taideta ihan samassa elämäntilanteessa välttämättä olla.
M45
Nykyään 60+ ikäiseni näköinen, ehkä hiukset auki ja meikattuna menen yhä nuoremmasta.
58v saakka näytin nuoremmalta, usein luultiin 40+ ikäiseksi
Mä oon 40+ ikäinen ja monesti luullaan 50+ ikäiseksi
Hys hys... ei saa sanoa sitä täällä. Siitä loukkaannutaan tai haukutaan.
Nuorena luultiin usein 10 vuotta vanhemmaksi, nelikymppisenä muutaman vuoden nuoremmaksi, nyt 55v alan näyttää ikäiseltäni.
Olen 40 ja näytän ikäiseltäni, koska tältä nelikymppinen näyttää. Eihän tää oo mikään mielipidekysymys vaan fakta, passista voi kattoa että minkä ikäseltä näytän.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ikäiseni näköinen mutta en missään nimessä vanhemman näköinen.
Varmaan mahtavaa, kun et voi olla edes yhtä vuotta itseäsi vanhemman näköinen. Osaat varmasti itsekin sanoa muista ihmisistä, että he ovat 52v. eikä esim. 53v.
Minulle juuri kommentoitiin että näytän 10 vuotta nuoremmalta. Eikä ollut mikään imarteleva mies tms. Mutta eihän sitä kukaan usko täällä.