Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen, oletko nuoremman, ikäisesi vai vanhemman näköinen?

Vierailija
04.07.2024 |

Minä olen reilu nelikymppinen ja näytän ehkä hiukan nuoremmalta kuin olen, vaikka 3 v nuoremmalta ehkä.

Kolmekymppisenä ihmiset pitivät paljonkin nuorempana.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yleensä luullaan nuoremmaksi kuin olen. En itse osaa arvioida, mutta ehkä siihen vaikuttaa hius- ja pukeutumistyyli.

Vierailija
2/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisen näköinen 45v. En silti näytä vanhan ajan tädiltä ihan tai mummalta. Kasvoissa pieni nuoruuden vivahde, jos lasit ottaa pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikypärätukka on hyvä tapa näyttää tantalta.

Vierailija
4/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 50v ja yleensä mua luullaan nuoremmaksi, miehenikin sanoi että ei uskoisi että täytän jo 50v, hän itse täytti 60v ja pitää itseään seitsemänkymppisen näköisenä, mutta ei mun mielestä, vaikka kyllä hän kieltämättä on vanhentunut tässä neljännesvuosisadan aikana mitä ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
5/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ikäiseni näköinen mutta en missään nimessä vanhemman näköinen. 

Vierailija
6/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa itse arvioida  mutta vanhan näköinen en ole.  On pidetty nuorempana kuin olen, ehkä siksi että minulla  on aina ollut hyvä iho ja olen erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa, ja olen aktiivinen ja osallistuva.

Liikun paljon ulkona ja syön hyvin. En ole polttanut nuoruuden kokeiluja lukuunottamatta enkä käytä alkoholia.

Vanheneminen on luonnollinen tapahtuma. Kenenkään kohdalla aika ei pysähdy eikä lähde takapakkia nuorenemaan päin.  Jos elää, se alkaa vääjäämättä näkyä eikä siinä ole mitään kummallista. 

Itse haluan olla mahdollisimman terve ja toimintakykyinen ja elää pitkään.  Pidän huolen omalta osaltani että se toteutuu,  sairauksille ei sitten mitään voi mutta itse en kroppaani ja elimistöäni kuormita turhilla myrkyillä joita voin välttää.

Vierailija
7/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v ja ehkä hieman nuoremman näköinen. Perityt geenit. Vanhempani ovat aina näyttäneet nuoremmilta kuin todellinen ikänsä. Näyttäisin ehkä itsekin vielä nuoremmalta, jos saisi pudotettua hieman painoa.

Vierailija
8/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän päälle 50 ja vähän sama kuin aloittajalla, että nuorempana pidettiin useammin nuorempana, nykyään harvemmin, mutta välillä kyllä. Itse näytän mielestäni aikalailla ikäiseltäni, mutta joka ikäryhmässä sitten onkin hyvin erinäköisiä ja -kuntoisia ihmisiä. Oletan, että ainakin osittain osa pitää nuorempana siksi, että olen fyysisesti ihan ok kunnossa ja osittain varmasti siksi, että taidan pukeutua vähän tyylittömämmin, kuin mitä ikäiseni keskiverrosti pukeutuvat (olen ikuinen farkut-t- paita- reppu- ihminen). 

Vierailija
9/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään paljonkin nuorempana kuin olen, mutta se johtuu enemmän esim. eleistä. Ihoni on vanhempi kuin ikäisilläni, tyyli varmaan ikäiseni suomalaisen (sellainen vähän jämähtänyt, harkitsematon, tylsäkin).

Yhteenvetona, olen ikäiseni tai vanhemman näköinen, mutta olemus, liikkeet ja elehdintä sellaista että saa nuoremman kuvan. Aika hirveä yhdistelmä oikeastaan kun aloin miettiä :D työmarkkinoilla varsinkin! Mutta minkäs teet. Uskottava en ole ikinä ollut muutenkaan.

Vierailija
10/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ikärobotin läpi suomijulkkiksia.

kaikki ikäänsä vanhempia. Naiset ilman meikkiä vielä 5-10 vuotta ikäänsä vanhempia.

Esim. Vappu pimiän instassa meikitön kuva. Tulos 60. Meikillä 51. (Oikea ikä 45)

Martina meikittä tai vähemmällä meikillä yli 50v meikillä yli 50 oikea ikä 41.

itselle se sanoo muuta, ilman meikkiä 35, meikillä 40 . Olen 47.

Vierailija
11/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40, ilman meikkiä ja värjäämättömillä hiuksilla näytän varmasti ikäistäni vanhemmalta. Hiukset sävytettynä ja meikattuna näytän ikäiseltäni.

Ei ole vielä ryppyjä mutta kasvot on alkaneet valua ja kaula paksuuntua.

Vierailija
12/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 ja näytän 15 vuotta nuoremmalta eikä tää ole mun oma arvio. En ole mitenkään kaunis silti, ainoastaan nuoren näköinen (ja oloinen).

Vierailija
13/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me ollaan ikäistämme nuoremman näköisiä. Jos kaikki palstan nelivitosena näyttävät nelimymppisiltä, niin silloinhan nelivitosena on sen näköinen ja se ulkonäkö on nelivitosen ja näyttää nelivitoselta.

Jotkut ovat sen näköisistä, ettei pysty arvaamaan edes kymmenen vuoden tarkkuudella. Riippuu myös seurasta, missä on.

Vierailija
14/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v ja viimeksi toukokuussa luultiin 35v ikäiseksi. Pärskähdin aikamoisen nauruun ja oli pakko kysyä, että mistä ja miksi moinen arvio, sain vastaukseksi "yleisolemuksen" ja koska "sulla on hyvä ja sileä iho".

Usein käynyt niin, että luullaan 10+v nuoremmaksi, mutta tuo oli kyllä paras🤣

Vierailija
15/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kuin otsikon. Pakko vastata, kun alkoi naurattaa koko otsikko. 

Vastaus: en ole asiaa edes miettinyt, koska se on minulle ihan sama.

Vierailija
16/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoni puolesta minua luullaan usein paljon nuoremmaksi. Omasta mielestä naama kyllä viimeistään paljastaa, että olen melkein 40. Iho ei ole vielä pahasti rypistynyt, mutta kasvot ovat muuttuneet parissa vuodessa huomattavasti teräväpiirteisimmiksi.

Vierailija
17/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman. Olin vielä 50 vuotiaana paljon nuoremman näköinen. 50 v kun tuli , siitä se lähti.

Vaikka kroppa on kunnossa, oon, omasta mielestäni ainakin ihan fiksu, pukeudun hyvin jne. Ollaan kesän aikana oltu paljon ulkona, vientiä tasan 0

Vierailija
18/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä on 45-65. Joidenkin mukaan alkaa vasta 53.

Vierailija
19/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut. Että 40-50-vuotiaat taikoo meikillä iästä hiukan pois.

taidan sitten olla nuoren näköinen oikeasti, kun ilman meikkiä kysytään papereita. Ryppyjä ei vielä ole. Ei kai kuulu tässä iässä ollakaan . Täytän 47.

Vierailija
20/52 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nuoremman näköinen (niin kuulen usein myös sanottavan) koska eläkkeelle jäädessäni hyvin moni ihmetteli, miksi pääsen niin nuorena eläkkeelle. Jäin eläkkeelle 65-vuotiaana, yli 40 vuotta töitä tehneenä. Osa ei uskonut kun tuon kerroin, ihan kuin minulla olisi ollut mahdollisuus KEVAa huijata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi