Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teistä paras synonyymi sanalle masturboida?

Vierailija
04.07.2024 |

Hei, Otsikossa on jo kysymys mutta jos sinun pitää puhua masturboinnista niin onko joku sopivampi neutraali synonyymi sana asialle jos asiasta pitää puhua toisen henkilön kanssa koska tuo kuulostaa ainakin itsestäni aika kliiniseltä ja jotenkin koulun kirjoissa olevalta sanalta. Onko se itsetyydytys, runkkaus yms?

Kiitos kaikille asiallisista vastauksista jo etukäteen.

M 36

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputtaa

Vierailija
22/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä runkkaan, vaikka mitä muuta sanaa yrittäisin käyttää niin ei sovi suuhun, runkkaamista se on.

N44

Onko sinusta runkata kaunis sana, minusta se kuulostaa vähän rumalta. Itsensä tyydyttäminen on ihana asia, eikö sille pitäisi olla kaunis nimikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia paljon hyviä ja asiallisia vastauksia on tullut. Varmaan itsetyydytys on selkein sana käyttää kun olen lukenut vastauksia.

M 36

Vierailija
24/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meille uskovaisille se on ONANIA. Raamatullinen sana. Vaikka taitaa alunperin tarkoittaa reisille vetämistä. Ja siitä oli Raamatun mukaan seurauksena kuoliaaksi kivittäminen.

Vierailija
25/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meille uskovaisille se on ONANIA. Raamatullinen sana. Vaikka taitaa alunperin tarkoittaa reisille vetämistä. Ja siitä oli Raamatun mukaan seurauksena kuoliaaksi kivittäminen.

Onneksi on ajat muuttuneet raamatun ajoista.

Vierailija
26/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset masturboi, miehet runkkaa.

tuntus hölmöltä naisena pyytää miestä masturboimaan minua, 

pyydän runkkaamaan minua

Vierailija
27/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä runkkaan, vaikka mitä muuta sanaa yrittäisin käyttää niin ei sovi suuhun, runkkaamista se on.

N44

Onko sinusta runkata kaunis sana, minusta se kuulostaa vähän rumalta. Itsensä tyydyttäminen on ihana asia, eikö sille pitäisi olla kaunis nimikin.

Eihän se ole kaunis sana. Mutta se on tavallaan siksikin kiva, että on jollain tavalla vähän härski. Itsetyydytys kuulostaa minun korvaan kliinisemmältä kuin masturbointi. 

Vierailija
28/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset masturboi, miehet runkkaa.

tuntus hölmöltä naisena pyytää miestä masturboimaan minua, 

pyydän runkkaamaan minua

Niin tuntuukin, koska masturboiminen tarkoittaa itsetyydytystä. Mies voi sormillaan runkata pilluasi eli tässä tapauksessa runkkaus ei tarkoita itsetyydytystä, koska sinä et sitä itse tee

Vierailija
29/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selän raaputuskin syntiä, jos kutiaa?

Uskovainen joka itsetyydyttää hyvällä omatunnolla.

Vierailija
30/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonanin kuoliaaksi kivittäminen ei johtunut ennen aikaisesta siemensyöksystä vaan elatusvelvollisuuden pakoilemisesta. Oonanin synti oli se, että hän käytti edesmenneen veljensä leskeä seksuaalisesti hyväksi, mutta varoi raskautta, jottei olisi tarvinnut ottaa kontolleen veljensä orpolapsia. Aika paska siis se jätkä. 

Itsetyydytyksestä ei Raamatun maailmassa kivitetty, mutta määrättiin peseytymään sen jälkeen. 

Voisihan sitä Raamattua lukeakin, jos siihen vetoaa.

Vierailija
31/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonanin kuoliaaksi kivittäminen ei johtunut ennen aikaisesta siemensyöksystä vaan elatusvelvollisuuden pakoilemisesta. Oonanin synti oli se, että hän käytti edesmenneen veljensä leskeä seksuaalisesti hyväksi, mutta varoi raskautta, jottei olisi tarvinnut ottaa kontolleen veljensä orpolapsia. Aika paska siis se jätkä. 

Itsetyydytyksestä ei Raamatun maailmassa kivitetty, mutta määrättiin peseytymään sen jälkeen. 

Voisihan sitä Raamattua lukeakin, jos siihen vetoaa.

Asia on juuri noin. Tosin tuosta peseytymismääräyksestä en tiennyt, koskiko se juuri siis itsetyydytystä vai mitä sanaa siitä käytettiin

Vierailija
32/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsesaastutus

näin meillä uskovaisilla. kutsumme sitä myös yleisesti   

Ei yli sen mitä kirjoitettu on. Käsittääkseni sille ei ole raamatullista perustetta synniksi lukea,eikä myöskään miksikään itsensä saastuttamiseksi. 

Vierailija
33/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän käytän tästä termistä nimitystä oma kiva..;)

Vierailija
34/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsesaastutus

näin meillä uskovaisilla. kutsumme sitä myös yleisesti   

Ei yli sen mitä kirjoitettu on. Käsittääkseni sille ei ole raamatullista perustetta synniksi lukea,eikä myöskään miksikään itsensä saastuttamiseksi. 

Raamatullisuus olisi muutenkin näissä runkku-asioissa poikaa. Mooseksen kirjassa sanotaan ihan selvästi, että jos on ollut "vuoto" niin on saastainen ja pitää siirtyä pois esim. sotilasleiristä. Kuvitelkaa, viidentoista asteen pakkasessa: "Herra yliluutnatti, minulla oli viime yönä siemensyöksy. Joudun poistumaan leiristä ja teltasta."

Vierailija
35/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Eihän se ole kaunis sana. Mutta se on tavallaan siksikin kiva, että on jollain tavalla vähän härski. Itsetyydytys kuulostaa minun korvaan kliinisemmältä kuin masturbointi. 

Nainen harjoittaa itsetyydytystä kuulostaa kliiniseltä

Nainen tyydyttää itseään (hieromalla klitorista, sormillaan, työntämällä dildon sisäänsä) kuuolstaa paljon paremmalta.

Ymmärrän kyllä senkin, jos haluat ajatella sillai vähän härkisti eli runkkaan nyt niin rajusti, että minulta lähtee kohta taju

Mutta mistä kukin tykkää. Makuasioista ei voi kiistellä

Vierailija
36/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui yöllä...   Sitten pesulle.

Vierailija
37/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla jotain, että piti pestä joessa tms.  Kuitenkin ei varsinaisesti rangaistavaa mutta jotenkin likaiseksi koettua. Oli niin epämääräisesti esitetty, että saattoi olla kyse myös vuoteen kastelusta siis virtsasta tai ulosteesta. Sen ajan sotaleireissä oli psyykekin kovilla ja vatsatauditkin tuttuja. 

Vierailija
38/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Minustakin se on oikein sopiva sana, ei sen pidäkään olla kaunis. 

N42

Vierailija
39/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu näistä ikinä (ei oo paljoa puhuttavaakaan), mut runkata kuulostaa sopivan tuhmalta. Hyväillä on myös ihana sana :)

N

Vierailija
40/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä hienostunut ilmaisu on: Peniksen stimulointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän