Mikä on teistä paras synonyymi sanalle masturboida?
Hei, Otsikossa on jo kysymys mutta jos sinun pitää puhua masturboinnista niin onko joku sopivampi neutraali synonyymi sana asialle jos asiasta pitää puhua toisen henkilön kanssa koska tuo kuulostaa ainakin itsestäni aika kliiniseltä ja jotenkin koulun kirjoissa olevalta sanalta. Onko se itsetyydytys, runkkaus yms?
Kiitos kaikille asiallisista vastauksista jo etukäteen.
M 36
Kommentit (73)
Runkkaamisesta minä puhun. Myös sooloseksi kiva. N36
Likoilta kuullu. Ne sanoo, että ne 'Läpyttää'..
Kundit heittää. Ne sanoo, että ne ' vetääKuivat'..
En muuta tiedä. (elämässä pitää olla runk.. lauöyssa lauletaan. iha ok kait..;)
runkata on ainoa oikea sana ,
masturboida tai tyydyttää itseään tuntuu jotenkin viralliselta tai teennäisltä,
OMAKIVA. Kertoo kaiken ja sopii molemmille sukupuolille.
Jos ei saa aitoa,niin sitten tyydytään yleensä johonkin epäaitoon. Tuosta kun johtaa jonkun panotermin, niin masturpoiti olis epäpanoa.
Taas, jos miettii sitä, kun suomessa ei saatu kahvia, niin keitettiin korviketta. Tulisko tuosta joku väännös , vaikka sexkorvata.
Vierailija kirjoitti:
runkata on ainoa oikea sana ,
masturboida tai tyydyttää itseään tuntuu jotenkin viralliselta tai teennäisltä,
Itse olen samaa mieltä. Ei runkkaus ole niin ruma sana ehkä vähän tuhma mutta molemmat sukupuolet voi tehdä sitä ja kertoo selkeästi eikä kierrellen.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ainakin käteenveto kuulostaa typerältä koska harvalla on sen kokoinen varustus että voi kädellä vetää.
Voi tehdä mielikuvaharjoituksia: Ottaa naisen lanteilta varovasti kiinni ja liuuttaa itseänsä lähemmäs.
Itse käytän terminä runkkaamista, vaikka se ei varsinaisesti kaunis olekaan. Joku itsetyydytys kuulostaa kliiniseltä. Toisaalta myös runkkaan välillä seksin yhteydessä miehen kanssa, miestäni kiihottaa katsella tätä, joten joku sooloseksi ym. yksinäistä puuhailua tarkoittavat termit eivät oikein toimi.
Itsesaastutus, itsesaastuttaa. Raamatullnen totuus on se.
Apinan piiskaus. Tämä oli jossakin elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Itsesaastutus
näin meillä uskovaisilla
Slaidaa händyyn ja hakata tattia.
Ha ha, kylläpä porukat on Ruotsalaismielisiä tämän asian suhteen.
Runkkaus tulee ruotsalaisesta sanasta runk.
Runka av = runkkaus
Att runka = runkata
Ainoa oikea vastaus on runkku, koska Juice on siitä siten lyyritellyt.
Tehdä käsitöitä.