Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DNA asiakaspalvelu?

Vierailija
04.07.2024 |

Soitin varmistaakseni liittymän suteen jotain. Miespuolinen asiakspalvelija suuttui ja katkaisi puhelun, kun näpäytin ylimiestä asennettaan kertomalla olleeni itse asiakaspalvelussa vuosia.

Nyt sain puhelimeeni viestin heiltä, että minä olin käyttäytynyt asiattomasti??

En huutanut, en kironnut, sanoin vain että ei olisi niin ylimielinen.

Voi tätä lumihiutaleitten aikaa!!!!

Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusta mukaan Dna on kaikista huonoin hinnoiltaan ja asiakaspalevlu on järkyttävän ala-arvoista. Jaksaa olla kohteliaita ensimmäiset 3 minuuttia kun koittaa myydä liittymää sen jälkeen jos alat kyselee suurin piirtein heittää ulos.

Vierailija
22/24 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asiakas ei ole koskaan oikeassa, jäänne 80-luvun synkästä jonotus / neukkula asenteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisihän sinun ap tietää asiakaspalvelussa vuosia olleena, että sitä aspaa ei muuten kiinnosta v*ttuakaan, onko asiakas ollut myös aspa joskus. 

Aspaan tulee päivittäin näitä "kyllä minä tiedän, minä olen asiakaspalvelija/pankinjohtaja/insinööri/kvanttifyysikko"-asiakkaita pätemään ja ovat lähes poikkeuksetta itse väärässä. 

Vierailija
24/24 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa asiakas ei ole koskaan oikeassa, jäänne 80-luvun synkästä jonotus / neukkula asenteesta.

Yritykset on alkaneet sanella asiakkaille miten asiat on ja siinä on pieni ihminen hukassa kun alkaa vaatimaan oikeuksiaan. Koko systeemi on kuluttajaa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä