DNA asiakaspalvelu?
Soitin varmistaakseni liittymän suteen jotain. Miespuolinen asiakspalvelija suuttui ja katkaisi puhelun, kun näpäytin ylimiestä asennettaan kertomalla olleeni itse asiakaspalvelussa vuosia.
Nyt sain puhelimeeni viestin heiltä, että minä olin käyttäytynyt asiattomasti??
En huutanut, en kironnut, sanoin vain että ei olisi niin ylimielinen.
Voi tätä lumihiutaleitten aikaa!!!!
Muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (24)
Kyllä oon ihan huuli pyöreenä nyt, taidan kävellä tänään myymäläänsä, ja tehdä tästä valituksen, oli sen verran törkeä tapa toimia. JOs asiakaspalvessu ei kestä yhtään kommenttia joka menee ristiin omien mielipiteiden kanssa, pitäisi ehkä etsiä uusi työ.
Entä jos vaihdat Elisalle tai Telia. Toki niissäkin on nuoria töissä ja osa virnistelee, tai ei tiedä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä teit???? Tuskin ihan helposti noin tehdään asiakkaalle.
Sen kun tietäisi. Omasta mielestäni en mitään muuta kun kommentoin asennettaan, kertomalla ymmärtäväni jotain asiakaspalvulusta minäkin, oltuani yli 20v itse liikealalla.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vaihdat Elisalle tai Telia. Toki niissäkin on nuoria töissä ja osa virnistelee, tai ei tiedä kaikkea. Minulle ei ole mitään nuoria vastaan. Asiakaspalvelija palvelee, vaikkei joka kommentista aina pitäisikään. Toistan, en huutanut tai kiroillut tai toivotellut ketään mihinkään, siksihän tämä oli ja on ; MITÄ??
dna:n asiakaspalvelu on "omituisten otusten kerho". Heillähän on se mainoskin, jossa tuota slougania hoetaan kyllästymiseen asti.
Mitään ei ole "kiveen hakattu" mainos tulee mieleen:). Joo.
Olen pikkuhiljaa tajunnut, että hyödyn siitä että minulla on tyttömäinen ääni, koska saan aina todella hyvää asiakaspalvelua ja minulle ollaan ihan äärimmäisen kilttejä ja avuliaita.
Asiakkaasta tuli "asiaton", kun asiakaspalvelija niin tulkitsi. Käy jo Ismo Linkolan vitsistä.
Itse olen ollut kasvokkain asiakkaiden kanssa ja taikasana oli aina: asiakas on oikeassa, vaikka joskus et ajattelisikaan samoin. Potkut olisin saanut jos olisin asiakasta asiattomaksi alkanut nimitellä:).
Nosto. Lisää kommentteja aiheesta?
DNAn nopeus alittaa minimin, eivät suostu antamaan hyvitystä ja yhtä sekoilua koko touhu. Käskivät kääntyä kuluttajaviranomaisen puoleen. Aivan paskaa palvelua.
Takuulla ei tee mitään, akku alkoi pullistua niin ei ole kuulemma takuun alainen koska olen ollut netissä!!!
Varokaa tätä ongelmalafkaa ja vaihtakaa liittymää.
Täytyy nyt nostaa tätä, kun olen valitettavasti keskittänyt kaikki DNA:lle. Kokemus asiakaspalvelusta on se, että vastassa on pelkkä myyntimies. En asioi DNA:n kanssa kuin pakon edessä. Jos nimittäin on jokin asia, jossa tarvitsisi heidän apuaan nettiliittymän tai puhelinsopparin kanssa, he eivät auta vaan tykittävät myyntiä. "nyt pitää päivittää sitä ja tätä" ja ihme ongelmasi DNA liittymien kanssa pysyy edelleen samana, mutta olet vahingossa tullut taas ostaneeksi sieltä jotain tuiki tarpeetonta ohessa.
Jos sitten ostat jotain tulee heti : Kerro mielipiteesi palvelustamme, arvostamme asiakkuuttasi liiba-laaba. Mutta jos myyntiyritys ei onnistunut tai muuten vähemmän sulosointuista kanssakäymistä, niin mielipide ei enää kiinnostakaan.
Hyvin kuvaavaa on, että trustpilotissa DNA: n asiakaspalvelun arvio on keskimäärin yksi tähti.
DNA on paskin asiakaspalvelun suhteen koska ovat huijareita. Kiertäkää kaukaa. Muita paljon halvempia ja parempia on.
Typerä trolliketju, mutta kerron oman mielipiteeni vähän virkistämään tätä tympeää ketjua.
Olen usein miettinyt miten hyvä tunne aina DNA:n asiakaspalvelutilantilanteiden jälkeen minulla on ollut. Sain vähän aikaa sitten Elisalta nettiliittymätarjouksen, johon olisi ollut hyvä tarttua, mutta vain ja ainoastaan DNA:n ihmisten asiallisuuden ja asiakaslähtöisyyden takia en vaihtanut.
Järjettömän hyvää asiakaspalvelua. Kiitos DNA:n työntekijät.
Vierailija kirjoitti:
DNAn nopeus alittaa minimin, eivät suostu antamaan hyvitystä ja yhtä sekoilua koko touhu. Käskivät kääntyä kuluttajaviranomaisen puoleen. Aivan paskaa palvelua.
Takuulla ei tee mitään, akku alkoi pullistua niin ei ole kuulemma takuun alainen koska olen ollut netissä!!!
Varokaa tätä ongelmalafkaa ja vaihtakaa liittymää.
Ne käskee kääntymään kuluttajaviranomaisen puoleen koska tietää että viranomainen on niiden puolella joka asiassa. Ei ne muuten voisi dna:lla pelaa härskiä peliään.
Itse soitin sinne sattumoisin tällä viikolla teknisemmässä asiassa ja sain poikkeuksellisen hyvää ja paneutuvaa palvelua ja hyviä neuvoja tietoturvasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oon ihan huuli pyöreenä nyt, taidan kävellä tänään myymäläänsä, ja tehdä tästä valituksen, oli sen verran törkeä tapa toimia. JOs asiakaspalvessu ei kestä yhtään kommenttia joka menee ristiin omien mielipiteiden kanssa, pitäisi ehkä etsiä uusi työ.
Siellä myymälän pomo todennäköisesti mukana juonessa ja nauraa kahvitauolla kun kertoilee toisilleen miten pompotti asiakkaita.
Mitä ihmettä sä teit???? Tuskin ihan helposti noin tehdään asiakkaalle.