Biden: Kukaan ei työnnä minua ulos
Biden lähtee taisteluun niitä vastaan, jotka yrittävät estää hänen presidenttiehdokkuutensa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/52ea441f-718c-4c1b-a80b-d218b11f921a
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biden: olen ensimmäisenä mustana naisena varapresidentti 😂
Tälläisen henkilön pitäisi johtaa Usaa 4 v.
Jos Biden jatkaa, tiedossa on surkuhupaisia väittelytilaisuuksia Trumpin kanssa. Tuossa viimeisessäkin Trumpilla oli monenlaista ilmettä, mutta hillitsi kumman hyvin sanaisan arkkunsa.
Tänään yöllä Biden pitää puheen suorana minkä pitäisi kumota kaikki epäilyt. Aamuyöllä suomenaikaa herätyskello soimaan ja popparit esiin 🤗
Vierailija kirjoitti:
Minä en 81-vuotiaana haluaisi Yhdysvaltain presidentiksi, vaikka olisin henkisesti ja fyysisesti huippukunnossa.
Keksisin itselleni jotain paljon mukavampaa tekemistä.
Suomalaiset on kasvatettu niin että ei tavoitella liikoja.
Biden häviää vaalit. Mikä on tavallaan kyllä ihan oikein sekä hänelle itselleen että demokraateille. Vaikken tosiasnkaan ole sinänsä sen oranssin narsistin ja patologisen valehtelijan kannattaja myöskään.. Mutta ainakin Trumpin presidenttiys pakottaisi demokraatit laittamaan oman puolueensa kuntoon.
Ylekin kääntänyt kelkkansa 180astetta ihan parissa kuukaudesss. A-studiossa näytettiin Bidenin mokailukimara ja asiantuntijoiden annettiin moittia.
Parkinsonin tauti etenee vääjäämättä, vaikka kuinka haluaisi kiistää sen olemassaolon...