Jos kaikki menis töihin ei tarvittais leikkauksia
Nyt vaan kaikki joukolla töihin. Vai mitä?
T. Mummi Kauniaisista
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
No missä vi tussa niitä töitä sit on?
Joka paikassa niitä on. Sen kun etsii ahkerasti.
ap
Jos kaikki MAKSAIS VEROJA, ei tarvittais leikkauksia.
Tyhmille tiedoksi, että viittaan rikkaisiin, jotka eivät suurista pääomatuloistaan maksa Suomessa juuri minkään vertaa veroja ja kiertävät niitä sen minkä ehtivät.
Jos täyspäivätöitä olisi tarjolla kaikille, jos tarjottu työ olisi mielekästä hyvillä työsuhde-eduilla ja siitä maksettaisiin kohtuullista palkkaa, työttömyyttä tuskin juuri olisikaan, pois lukien terveysongelmaiset.
Sairaat kun kustantaisivat itse hoitonsa, ei tarvittaisi muita leikkauksia.
No nythän se mummi kauniaisista on keksinyt jotain aivan uutta ja uraauurtavaa! Mutta nyt on mummin aika mennä nukkumaan niin voit taas aamulla kertoa jonkun neronleimauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onhan niitä mutta kun ei niihin pääse.
Itseltäsi voit leikata. Mutta muille se voi aiheuttaa kärsimystä.
mä en mene olen tottunut ottaa rennosti kotona.
Jos kaikki menisi töihin vaikka trollitehtaaseen? Siellä on ilmeisesti hyvät palkat. Puoluetuen avulla maksetuilla palkoilla on sitten hyvä ölistä muita töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onhan niitä mutta kun ei niihin pääse.
mäkään en ole päässy 20v enkä tuu pääsemään.kohta haen oluet kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin mainitsemassasi paikassa, mutta ehkö juuri tuossa paikkaoletuksessa on syy siihen, miksi porukka ei töihin edes halua.
Jos ette olisi äänestänyt vassareita niin kunniavieraita olisi nolla kpl. Tällöin rahat riittäisivät aivan hyvin työttömien korvauksiin.
Samat idi00tit jotka haluavat koko maailman tulevan kylään, itkevät nyt kun etuuksia leikataan. Idiootit!
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki MAKSAIS VEROJA, ei tarvittais leikkauksia.
Tyhmille tiedoksi, että viittaan rikkaisiin, jotka eivät suurista pääomatuloistaan maksa Suomessa juuri minkään vertaa veroja ja kiertävät niitä sen minkä ehtivät.
Miksi ihmeessä verottaja väittää, että suurituloisin 2% maksaa 20% kaikista välittömistä veroista ja että rikkaat maksavat pääomatuloista veroja 32%, köyhät 30%?
Meillä on melkoisesti esim. Afrikassa asuvaa väkeä, joka saa tuhansien eurojen etuudet täältä Suomesta, ihan verotta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette olisi äänestänyt vassareita niin kunniavieraita olisi nolla kpl. Tällöin rahat riittäisivät aivan hyvin työttömien korvauksiin.
Samat idi00tit jotka haluavat koko maailman tulevan kylään, itkevät nyt kun etuuksia leikataan. Idiootit!
Oikeisto, eli keskustan Sipilä niitä tänne kutsui 32 000 vuonna 2015, ja edelleen idarit väittää niitä vasemmistoksi.
Mun duuni on juoda kaljaa. Sossusta saan palkan.