Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouduin pomon puhutteluun, kun heittäydyin yhtä työpaikkani työntekijää kohtaan puhumattomaksi.

Vierailija
03.07.2024 |

Satuin kuulemaan, kun tämä työntekijä haukkui minua toiselle ja kertoi minusta perättömiä asioita. Hän kokee, että olen ahdistava ja vaikea ihminen. Mutta minua ei kiinnosta olla missään puheväleissä tuollaisten henkilöiden kanssa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta!

Vierailija
2/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän työasia hoitaa, vaikka olisi millaisia mulkkuja ympärillä tahansa. 

En minäkään mitään jutustelua harrasta sellaisten kanssa joita pidän epämiellyttävinä ihmisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla on pakko suostua puhumaan kaikille työhön liittyvistä asioista.

Vierailija
4/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasiat on puhuttava, ei muuta. Voi ottaa myös yhteyttä työsuojeluun jos näet asian vaativan.

Vierailija
5/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ pitää tehdä. Muuten ei tarvitse puhua.

Vierailija
6/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla on pakko suostua puhumaan kaikille työhön liittyvistä asioista.

Ok.

Ei Ok

näillä kahdella onnistuu keskustelu.

Vierailija
7/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työpaikoilla on tuommoisia juoruilijoita ja paskanjauhajia? Aikuisia ihmisiä!

Vierailija
8/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloit siis itsekin käyttäytyä lapsellisesti ja huonosti. 

Vierailija
9/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla oli yksi tyyppi joka saikutti jatkuvasti. Kun minä olin kerran flunssan ja kuumeen takia poissa töistä 3 päivää niin tämä työntekijä meni valittamaan siitä esimiehelle että nyt kaikki kaatuu hänen niskaansa. Kun sitten kohdattiin seuraavan kerran töissä ja olin saanut tietää asiasta sanoin hänelle olisin toivonut että et olisi tehnyt niin kuin olit mennyt tekemään. Sain huomautuksen esimieheltä.

Vierailija
10/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla oli yksi tyyppi joka saikutti jatkuvasti. Kun minä olin kerran flunssan ja kuumeen takia poissa töistä 3 päivää niin tämä työntekijä meni valittamaan siitä esimiehelle että nyt kaikki kaatuu hänen niskaansa. Kun sitten kohdattiin seuraavan kerran töissä ja olin saanut tietää asiasta sanoin hänelle olisin toivonut että et olisi tehnyt niin kuin olit mennyt tekemään. Sain huomautuksen esimieheltä.

Narsisti? Toimivatko he noin?

Vierailija
11/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti? Toimivatko he noin?

Riffraff.

Vierailija
12/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tuollaisesta saa lopputiliä. Siis ainakaan vielä.

Vierailija
13/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agnes, are you allright?

Vierailija
14/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savusta se ulos työpaikastasi!

Vierailija
15/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli = onneksi olkoon!

Vierailija
16/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän puhui itsestään ja samalla koko työpaikan puolesta. Ei kyse ole sun saikusta vaan siitä, että kun joku on pois niin työt kaatuu muiden niskaan. Ei ole sijaisia, tai heitä ei oteta. Työkaverisi jatkuvien saikkujen syy voi olla mikä vaan, mutta jos on vaikka ongelmia jaksamisessa niin tuo ei auta häntä yhtään ja hyvä, että uskaltaa sanoa siitä esihenkilölle. Raskaita ihmisiä kyllä te jotka otatte kaiken itseenne. Mikä ihmeen oikeus sulla mielestäsi on mennä sanomaan työkaverille mitä hän saa tai ei saa puhua?!

Vierailija
17/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviin tapoihin kuuluu myös tervehtiä työkavereita aamuisin. Älä ole lapsellinen. 

Vierailija
18/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani toinen henkilö  haukkui minut suoraan, kolmas kuuli sen. Kolmas oli kertonut esimiehelle, joka ei tehnyt asialle mitään. Haukkuja sanoi tehneensä minusta myös ilmoituksen työsuojeluun. Mitään sieltä ei kuulunut. Olin jäämässä eläkkeelle, tarkistin asia työsuojelusta, jonne ei ollut asiaa viety. Työsuojelu vaati tulla työpaikalle kokoukseen. Haukkujalta paloi käämit, poistui kesken neuvottelun ovet paukkuen. Katsoin oikeudekseni, kuten se olikin, viedä asian työsuojeluun. Hoitoalalta tämä keissi.

Vierailija
19/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on epäasiallista käyttäytymistä, ja se voidaan tulkita suoraan työpaikkakiusaamiseksi, joten työnantajasi on oikeassa. 

Vierailija
20/33 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin hyväksyntää hakevat esihenkilöiltä, kun toimivat noin. Heikko itsetunto.