Jouduin pomon puhutteluun, kun heittäydyin yhtä työpaikkani työntekijää kohtaan puhumattomaksi.
Satuin kuulemaan, kun tämä työntekijä haukkui minua toiselle ja kertoi minusta perättömiä asioita. Hän kokee, että olen ahdistava ja vaikea ihminen. Mutta minua ei kiinnosta olla missään puheväleissä tuollaisten henkilöiden kanssa.
Kommentit (33)
Pitäähän työasia hoitaa, vaikka olisi millaisia mulkkuja ympärillä tahansa.
En minäkään mitään jutustelua harrasta sellaisten kanssa joita pidän epämiellyttävinä ihmisinä.
Työpaikalla on pakko suostua puhumaan kaikille työhön liittyvistä asioista.
Työasiat on puhuttava, ei muuta. Voi ottaa myös yhteyttä työsuojeluun jos näet asian vaativan.
Työ pitää tehdä. Muuten ei tarvitse puhua.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla on pakko suostua puhumaan kaikille työhön liittyvistä asioista.
Ok.
Ei Ok
näillä kahdella onnistuu keskustelu.
Miksi työpaikoilla on tuommoisia juoruilijoita ja paskanjauhajia? Aikuisia ihmisiä!
Aloit siis itsekin käyttäytyä lapsellisesti ja huonosti.
Meidän työpaikalla oli yksi tyyppi joka saikutti jatkuvasti. Kun minä olin kerran flunssan ja kuumeen takia poissa töistä 3 päivää niin tämä työntekijä meni valittamaan siitä esimiehelle että nyt kaikki kaatuu hänen niskaansa. Kun sitten kohdattiin seuraavan kerran töissä ja olin saanut tietää asiasta sanoin hänelle olisin toivonut että et olisi tehnyt niin kuin olit mennyt tekemään. Sain huomautuksen esimieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla oli yksi tyyppi joka saikutti jatkuvasti. Kun minä olin kerran flunssan ja kuumeen takia poissa töistä 3 päivää niin tämä työntekijä meni valittamaan siitä esimiehelle että nyt kaikki kaatuu hänen niskaansa. Kun sitten kohdattiin seuraavan kerran töissä ja olin saanut tietää asiasta sanoin hänelle olisin toivonut että et olisi tehnyt niin kuin olit mennyt tekemään. Sain huomautuksen esimieheltä.
Narsisti? Toimivatko he noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti? Toimivatko he noin?
Riffraff.
Onneksi ei tuollaisesta saa lopputiliä. Siis ainakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Oli = onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Hän puhui itsestään ja samalla koko työpaikan puolesta. Ei kyse ole sun saikusta vaan siitä, että kun joku on pois niin työt kaatuu muiden niskaan. Ei ole sijaisia, tai heitä ei oteta. Työkaverisi jatkuvien saikkujen syy voi olla mikä vaan, mutta jos on vaikka ongelmia jaksamisessa niin tuo ei auta häntä yhtään ja hyvä, että uskaltaa sanoa siitä esihenkilölle. Raskaita ihmisiä kyllä te jotka otatte kaiken itseenne. Mikä ihmeen oikeus sulla mielestäsi on mennä sanomaan työkaverille mitä hän saa tai ei saa puhua?!
Hyviin tapoihin kuuluu myös tervehtiä työkavereita aamuisin. Älä ole lapsellinen.
Työpaikallani toinen henkilö haukkui minut suoraan, kolmas kuuli sen. Kolmas oli kertonut esimiehelle, joka ei tehnyt asialle mitään. Haukkuja sanoi tehneensä minusta myös ilmoituksen työsuojeluun. Mitään sieltä ei kuulunut. Olin jäämässä eläkkeelle, tarkistin asia työsuojelusta, jonne ei ollut asiaa viety. Työsuojelu vaati tulla työpaikalle kokoukseen. Haukkujalta paloi käämit, poistui kesken neuvottelun ovet paukkuen. Katsoin oikeudekseni, kuten se olikin, viedä asian työsuojeluun. Hoitoalalta tämä keissi.
Tuo on epäasiallista käyttäytymistä, ja se voidaan tulkita suoraan työpaikkakiusaamiseksi, joten työnantajasi on oikeassa.
Jotakin hyväksyntää hakevat esihenkilöiltä, kun toimivat noin. Heikko itsetunto.
Lopeta!