Koska olet viimeksi käynyt kahvilassa?
Kommentit (44)
Eilen. Kävin ystäväni kanssa kauppakeskuksessa kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Alkuvuodesta, kun olin vuosittaisella lomamatkallani Japanissa, Okinawassa. Suomalaiset ei osaa tehdä hyvää kahvia, sorry naiset. M28
Miksi rikkaat miehet ovat aina puhumassa matkustelustaan?
Käyn harva se päivä, viimeksi tänä aamuna.
Olen käynyt viimeksi oikeassa kahvilassa noin 1988. Siis sellaisessa ,jossa istutaan pöytään. Tarjoilija ottaa tilauksen. Tuo kupit, kakkupalat sokerin, kerman ja kahvin pannussa pöytään. Tuo lopuksi laskun ja rahastaa.
Vierailija kirjoitti:
Toukokuussa ulkomailla.
Ei yule yksin paljoa käytyä
Et osaa yksin juoda kahvia? Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuvuodesta, kun olin vuosittaisella lomamatkallani Japanissa, Okinawassa. Suomalaiset ei osaa tehdä hyvää kahvia, sorry naiset. M28
Koska on kiva katsoa miten köyhät paheksuvat kateellisena.
Tänään, käyn muutenkin lähes joka päivä juomassa kahvia ja tekemässä hetken aikaa etätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina? Vastasin vain AP:n kysymykseen. Josko, tuota noin, hankkisit normaalin itsetunnon? Tai hyväpalkkaisen työn. :DDD M28
En muista, koska tykkään mielummin juoda kahvini kotona. Ei se hinnasta ole kuitenkaan kiinni. Kahvia juon vain aamuisin kun olen herännyt.
2-3 kertaa kuukaudessa kesäisin. Muina vuodenaikoina en ollenkaan.
Viime viikolla. Tykkään käydä kahviloissa. Mukava istuskella ja katsella ikkunasta. Mieluummin siis kahvila eikä mikään ruokataukopaikka.
Vierailija kirjoitti:
1990. Esson baarissa.
Oliko itse Veijo Esso sinua palvelemassa tiskin takana?
Viime perjantaina. Yleensä syön jotain pientä suolaista kahvin kanssa.
Siitä on vuosia kun olen käynyt viimeksi kahviloissa tai kuppiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon työttömiä naisia, köyhiä yksinhuoltajia ja miesvihaajia, joten matkustelusta ei täällä miehet saa jutella. :DDD Mutta mistä saisi, kun miesten tekemät ketjut aina alapeukutetaan maahan ja lopulta poistetaan ilman mitään syytä paitsi miesvihasta. M28
Toukokuussa kävin sairaalan kanttiinissa kahvilla.
En edes muista.
Eikä siihen nykyään ole edes varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon työttömiä naisia, köyhiä yksinhuoltajia ja miesvihaajia, joten matkustelusta ei täällä miehet saa jutella. :DDD Mutta mistä saisi, kun miesten tekemät ketjut aina alapeukutetaan maahan ja lopulta poistetaan ilman mitään syytä paitsi miesvihasta. M28
Olet mies. Se riittää syyksi. Mies.. Toista sitä kunnes tajuat itsekin mikset saa kertoa mielipiteitäsi.
Kävin eilen teelalassa koska juon vain teetä.