Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on parasta ravintoa elokuvissa?

Vierailija
03.07.2024 |

Ihan tosissani kysyn. Jos ihmiset katsovat jotain elokuvaa, niin mikä on paras juttu jota he samaan aikaan kurkustaan saattavat alas tunkea?

Häh?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

beef jerky eli kuivaliha

Vierailija
2/5 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

beef jerky eli kuivaliha

No en kyllä ala nuolemaan mitään 60v mummoa elokuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona voi napostella jne. En ymmärrä tuota teatterissa, jossa on maksettu paljon paremmasta elämyksestä ilman häiriöitä. Mutta tämä oli kuulemma totta keskieuroopassa jo 60 luvulla osin. 

Pitää kai sitten ostaa kotiin premium min. 65"tv ja jotkut  premium kuulokkeet.

Vierailija
4/5 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuviin voi ostaa limsapullon, mutta syödessä kokemus menee pilalle. Kotona kyllä syön sohvalla, nytkin juon teetä.

Vierailija
5/5 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä AP tajuan että kirjoitin aloitukseni vähän epätäsmällisesti. Siis, aloituksessani tarkoitin sitä että jos ihminen katsoo elokuvaa niin mitä hän ihan itse mieluiten syö katsellessaan sitä elokuvaa. Ihan sama mikä se elokuva on, mutta mitä hän mieluiten syö sitä elokuvaa katsellessaan. Vai onko niin että hän mieluiten ei syö yhtikäs mitään silloin kun hän katsoo elokuvaa.

Aloitukseni saattoi ehkä kenties melkein käsittää myös ihan toisella lailla. Sillä lailla jota en todellakaan tarkoittanut! Siis sillä lailla että "jos jotain otusta syödään elokuvassa niin mitä otusta on paras syödä". Tähän kysymykseen olisi paras vastaus esim "ihminen" koska elokuvissa "tappajahai" sekä "jurassic park" sekä "independence day" ne otukset pyrkivät syömään erityisesti ihmisiä. Tuota en todellakaan aloituksessani tarkoittanut!

Minä en todellakaan viitannut aloitukseni kysymyksellä millään lailla ihmisiin jonkinlaisina saaliseläiminä. Minä vain tarkoitin että kun ihmiset katsovat ihan mitävain elokuvaa ihan missävain elokuvasalissa niin mitä ruokaa/naposteltavaa/välipalaa he mieluiten samaan aikaan pistävät poskeensa. Kukaan ei pistele poskeensa haita/dinosaurusta/avaruusoliota... mutta tosi moni pistelee poskeensa popcornia, karkkia, hampurilaista, voileipää, suklaata,.., mutta mikä on se paras?