Miksi vielä jotkut ottavat aurinkoa, vaikka ihosyövästä on varoiteltu uosikymmeniä?
Luulevatko he, ettei heille tule ihosyöpää? Eivätkö välitä siitä että aurinko vanhentaa ihoa?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoa ottaneet naiset näyttävät vanhemmalta kuin sisällä olevat naiset. M28
Mulla on hyvin sileä ja kaunis iho vaikka annan ihoni päivettyä. Myös decolte ja kaula sileät. Ikä on tuonut muutaman rypyn nyt 64v
No varmasti kostutat ihoasi aktiivisesti :) Mut hyvä.
Talvella marketin halpis kosteusvoidetta. Kuumassa ei tarvitse rasvaa kun ilmankosteus pitää ihon kosteana ja myös aamulla laitettu ohut kerros aurinkovoidetta
Vierailija kirjoitti:
Auringosta saa D-vitamiinia ja saan auringosta muutenkin energiaa. Mitään ihosyöpiä en pelkää. Nämä on näitä samanlaisia pelotteluja kuin että voita ei pidä syödä vaan margariinia, minä käytän aina voita. Tupakoin, en pelkää keuhkosyöpää, juon punaviiniä enkä pelkää maksakirroosia. Jumala on olemassa, hänellä on voima varjella omiansa. Pelko on saatanasta.
d vitamiinia auringosta riittää 15 min pari krt viikossa
Ajatella, että rikkaatkin ihmiset kuolevat kerran eivätkä mitään saa mukaansa, edes terveyttänsä rahoista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Auringosta saa D-vitamiinia ja saan auringosta muutenkin energiaa. Mitään ihosyöpiä en pelkää. Nämä on näitä samanlaisia pelotteluja kuin että voita ei pidä syödä vaan margariinia, minä käytän aina voita. Tupakoin, en pelkää keuhkosyöpää, juon punaviiniä enkä pelkää maksakirroosia. Jumala on olemassa, hänellä on voima varjella omiansa. Pelko on saatanasta.
Riittää kun liikkuu paikasta toiseen auringossa niin saa d-vitamiinia. Sen takia ei tarvitse maata auringossa.
Mieheni kehuu rusketusta kun sellaisen hankin, varsinkin sääriä :p Ehkä hän toivoo sitten, että kupsahdan syöpään niin pääsee minusta :D
Minä elän. En kyyhötä kotona pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalaiset kärsivät deen puutteesta koska 8kk vuodesta ei aurinkoa näy, ja vaikka syövät purkista vitamiinia, sitäkin yleensä ihan liian vähän, koska "asiantuntijat" pelottelee sillä että sitä voi saada liikaa, vaikka ei olla lähelläkään aurinkoisten maiden ihmisten arvoja jotka tulee luonnostaan auringosta kun sitä näkee suurimman osan vuotta.
Riittävän annoksen saamiseksi riittää 15 min aurinkoa vaikka käsivarsille.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kehuu rusketusta kun sellaisen hankin, varsinkin sääriä :p Ehkä hän toivoo sitten, että kupsahdan syöpään niin pääsee minusta :D
Mun mies sanoo että vaalea iho on kaunis. Makuja on monia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoa ottaneet naiset näyttävät vanhemmalta kuin sisällä olevat naiset. M28
Mulla on hyvin sileä ja kaunis iho vaikka annan ihoni päivettyä. Myös decolte ja kaula sileät. Ikä on tuonut muutaman rypyn nyt 64v
2
On se kumma että tosielämässä ei ole yhtään rypytöntä 64-vuotiasta, eikä varsinkaan aurinkoa palvovia sellaisia. AaVeellä heitä on kuitenkin joka ketjuun :D.
Hmm, tapasin eilen 74v brittirouvan jolla on ikäisekseen tosi sileä iho. Silmäkulmissa naururypyt. Toki ihon kimmoisuus on eri kuin vaikka 30v:llä mutta ryppyjä ei ollut. Mun mies on 59v ja kasvot ihan rypyttömät, sensijaan kainalon alla käsivarressa on ryppyjä. Outo paikka:)
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että rikkaatkin ihmiset kuolevat kerran eivätkä mitään saa mukaansa, edes terveyttänsä rahoista puhumattakaan.
Suomessa rikkaat elää 10-20 vuotta pitempään kuin köyhät.
Minkätakia joku polttaa, juo alkoa, käyttää huumeita?
miksi ihmiset syö lisäaineita, sokeria ja rasvaa? Miksi 70% ihmisistä on ylipainoisia, vaikka tietää että ylipaino aiheuttaa syöpiä?
miksi jotkut ajaa autolla, moottoripyörällä tai skuutilla vaikka tietää riskit, että voi joutua onnettomuuteen ja kuolla?
miksi jotkut hyppii laskuvarjolla tai harrastaa muita vaarallisia lajeja, kuten autourheilua tai vuorikiipeilyä?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Varmasti sanoo juuri niin, mitä sä haluat kuulla. Kalkkilaivan kapteeni-naiselle ei kannata sanoa että rusketus on kaunista :D
Vierailija kirjoitti:
Mutta ovat ennen kuolemaansa eläneet monta kymmentä vuotta hyvää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Varmasti sanoo juuri niin, mitä sä haluat kuulla. Kalkkilaivan kapteeni-naiselle ei kannata sanoa että rusketus on kaunista :D
Ei vaan hän on aina esim tykännyt gootti naisista. Ei sillä maulle voi mitään. Itse en ole gootti mutta ihoni on kalpea
Vierailija kirjoitti:
ihmettelen miksei oikeesti lämpimien maiden asukkailla ole enemmän ihosyöpää.
Koska ne on yleensä tummempia, joten parempi suoja ihosyöpää vastaan.
Itse en oikeasti tiennyt että rusketus tarkoittaa että iholla dna vaurio.