Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä näköinen mies on miesten mielestä komea?

Vierailija
03.07.2024 |

Sama toisinpäin. Mitä on naisen mielestä kaunis nainen? 

Olen itse nainen ja minun omasn silmää miellyttää luonnollinen kauneus, hoikkuus, hymyilevä nainen. 

En itse tykkää tyrkyistä, mutta miehet ehkä tykkää. 

En ole lesbo, mutta osaan nähdä naisissa kauneutta. 

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edward Fox ja veljenpoikansa Lawrence Fox. Ville Valossakin on särmää, mutta toisaalta liikaa suttuisuutta. 

Googlasin nuo Foxit ja olet oikeassa. Tuo Edward on vielä ikämiehenäkin varsin viehättävän näköinen ja nuorena oikeinkin komea. Ja Edwardista tuli mieleen Edward Norton joka on myös melkoinen namupala.

Ville Valossa tai siis ylipäätään tuossa gootti-rokkari-narkki-tyylissä on jotain vastenmielistä ja luotaantyöntävää, mutta minä olen muutenkin melko konservatiivinen vaikken mikään karen olekaan.

Vierailija
42/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni mielelestä myös Clint Eastwood nuorena on komein tietämänsä mies. 

Olin tosi hämmästynyt, että  niin moni mies pitää Clinttiä komeena. 

Itse nsisena ihailen Halle Berryn kauneutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: n toteamukseen sanoisin, että luultavasti on aivan tavallista, että ei-lesbot naiset näkevät toisissa naisissa kauneutta - jopa joissain asioissa tarkemmin kuin miehet - mutta mihin nämä havainnot johtavat, on toinen juttu.

Vierailija
44/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua, en katsele miehiä. Sitä ihmettelen kun jotkut nuoret jonnet peilailevat itseään kuntosalin pukuhuoneessa kuin pikkutytöt.

Vierailija
45/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös rokkari-habituksella on puolensa - tai ehkä niistä pitää vain koska niistä lähtee hyvä ääni? Mutta sanon nyt kuitenkin että Taavi Povie. m57

Vierailija
46/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edward Fox ja veljenpoikansa Lawrence Fox. Ville Valossakin on särmää, mutta toisaalta liikaa suttuisuutta. 

Googlasin nuo Foxit ja olet oikeassa. Tuo Edward on vielä ikämiehenäkin varsin viehättävän näköinen ja nuorena oikeinkin komea. Ja Edwardista tuli mieleen Edward Norton joka on myös melkoinen namupala.

Ville Valossa tai siis ylipäätään tuossa gootti-rokkari-narkki-tyylissä on jotain vastenmielistä ja luotaantyöntävää, mutta minä olen muutenkin melko konservatiivinen vaikken mikään karen olekaan.

et kai miehenä voisikaan olla karen?

Vierailija
47/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edward Norton on sellainen persoonallisen näköinen mies, joka erottuu kyllä joukosta. Toiset tykkää toiset ei. Se on kiehtovaa. 

Vierailija
48/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat piilohomoudet kai eräillä kun pitää tulla erikseen vastaamaan että eivät pysty vastaamaan kun eivät ole homoja.

Vierailija
49/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson itseäni peilistä hyvä ettei rupea seisomaan, täyttä terästä koko mies.

Vierailija
50/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penelope cruz on kaunis. Rachel Weisz on upea ja söpökin.   Yleensäkin  määrittelen naisen kauneuden kasvojen mukaan enkä vartalon.

Vierailija
51/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sellanen bodattu salipullistelija, jolla todella isot lihakset. Tuollaisia miehiä näkyy deittiprofiilissa, miehet polleana esittelemässä lihaksiaan. Itse naisena sanon että hyi!

Vierailija
52/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arnold Schwarzenegger 80 luvulla.

Vierailija
53/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa Paradis ja Angelina Jolie olivat nuorina tosi kauniita. 

Miespuolinen ystäväni kehui aikoinaan silloista poikaystävääni hyvännäköiseksi, koska "sillä on pieni pää ja pitkä kaula"! 

Vierailija
54/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minusta kaunis nainen on esim. Amanda Pilke.

Vierailija
55/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville Valossa nyt ei todellakaan ole särmää, mun mielestäni. Ja sitä ei tule pelkästä silmämeikin käytöstä jos naama on ennemminkin naisen kuin miehen. Sori, olen nainen ja vastasin silti.

Vierailija
56/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni mielelestä myös Clint Eastwood nuorena on komein tietämänsä mies. 

Olin tosi hämmästynyt, että  niin moni mies pitää Clinttiä komeena. 

Itse nsisena ihailen Halle Berryn kauneutta.

Pitäähän moni nainenkin Itäpuuta komeana, joten mitä hämmästelet?

Vierailija
57/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessa Paradis ja Angelina Jolie olivat nuorina tosi kauniita. 

Miespuolinen ystäväni kehui aikoinaan silloista poikaystävääni hyvännäköiseksi, koska "sillä on pieni pää ja pitkä kaula"! 

Hyvännäköisillä onkin aina suht pienet kasvot ja pitkä kaula. 

Vierailija
58/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni välillä tulee vastaan miehiä jotka "hurmaavat" ja ne on pääsääntöisesti sellaisia "kauniita miehiä". Ei siis feminiinisiä tai mitenkään erityisen nuoren näköisiä, mutta joku sellainen poikamainen pilke niillä on olemuksessaan mikä hämmentää. 

Esimerkiksi se Dr. Mike, en oikeaa nimeä muista, youtubessa on omaan silmään sellainen hämmentävän, ehkä jopa laulun sanoin syntisen kaunis mies. 

Vierailija
59/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et kai miehenä voisikaan olla karen?

karen kai viittaa naispuoliseen - ja arvostelet miehiä, joten ap:n kyssärin käsittäneenä sinun siis täytyy olla mies. Joten mistä alapeukutus?

Vierailija
60/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni välillä tulee vastaan miehiä jotka "hurmaavat" ja ne on pääsääntöisesti sellaisia "kauniita miehiä". Ei siis feminiinisiä tai mitenkään erityisen nuoren näköisiä, mutta joku sellainen poikamainen pilke niillä on olemuksessaan mikä hämmentää. 

Esimerkiksi se Dr. Mike, en oikeaa nimeä muista, youtubessa on omaan silmään sellainen hämmentävän, ehkä jopa laulun sanoin syntisen kaunis mies. 

miehenä vastaat?