Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä näköinen mies on miesten mielestä komea?

Vierailija
03.07.2024 |

Sama toisinpäin. Mitä on naisen mielestä kaunis nainen? 

Olen itse nainen ja minun omasn silmää miellyttää luonnollinen kauneus, hoikkuus, hymyilevä nainen. 

En itse tykkää tyrkyistä, mutta miehet ehkä tykkää. 

En ole lesbo, mutta osaan nähdä naisissa kauneutta. 

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatikkoleukainen mies. Hieman hopeaa jo ohimoilla. Määrätietoinen katse. 

Tämä on se miesten miesihanne. Eikä pidä unohtaa täydellisiä hiusrajoja ja tappajan hampaita. (välillä tulee mieleen, että petoeläintäkö nämä miehet kuvittelee naisten hakevan)

Linnakundia?

Vierailija
22/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osaa sanoa, en katsele miehiä enkä etenkään sillä silmällä koska en ole mikään huppelispuppelishomppeli. M54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatikkoleukainen mies. Hieman hopeaa jo ohimoilla. Määrätietoinen katse. 

Tämä on se miesten miesihanne. Eikä pidä unohtaa täydellisiä hiusrajoja ja tappajan hampaita. (välillä tulee mieleen, että petoeläintäkö nämä miehet kuvittelee naisten hakevan)

ei se kysymys ollut että mitä miehet kuvittelevat naisten hakevan. sulla on väärä ketju menossa.

Vierailija
24/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä taas selvästi haetaan sitä, että kuinka tyhmä ja väärä on miesten ajattelu.

Kerrotaan, ettei miehet ymmärrä mitään. Aivan kuin miehet eivät toisena osapuolena olisi koko elämänsä olleet tekemisissä juuri tämän asian kanssa ja tietävät todellakin hyvin, mitä naiset hakee.

Vierailija
25/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edward Fox ja veljenpoikansa Lawrence Fox. Ville Valossakin on särmää, mutta toisaalta liikaa suttuisuutta. 

Vierailija
26/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea lantio ja siihen suhteessa leveät hartiat, voimakkaat käsivarret, reidet ja pohkeet sekä hyvät hampaat.

Vierailija
27/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkä asenne ja kulli.

Vierailija
28/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viehätyn solakan sopusuhtaisista miehistä ja etenkin punapigmentti on minusta vastustamaton, mutta sinällään joku hiusten/silmien väri on yhdentekevä. Lisäksi tykkään kun miehestä näkee ettei hänen elämäntapansa ole täydellisen prsiillään vaan olemus on tervehenkinen eli ei ole mitään röökin kellastamia sormia/kynsiä tai että se levittää ympärilleen sellaista röökin/alkoholin/energiajuoman aiheuttamaa epämiellyttävää ja hieman imelähköäkin katkua. Lisäksi tykkään että mies osaa kävellä ja liikkua ryhdikkäästi eikä harppolaahusta velttona vaikka ei tosiaan ole mikään tinasotilaskaan.

Vierailija
29/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan osaa sanoa, en katsele miehiä enkä etenkään sillä silmällä koska en ole mikään huppelispuppelishomppeli. M54

no mieti vaikka sen kautta että minkä näköinen haluaisit itse olla. silloin ei tarvi olla lastenkirjahomo (tuo huppelis jne kuulostaa lastenkirjan hahmolta)

Vierailija
30/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenu monen itsensä heteroksi määrittelevän miehen olevan valmiita antautumaan Henry Cavillille :D

Vierailija
31/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole niin pinnallinen nainen kuin ap, että hoikkuus olisi kriteerinä. Kaunein näkemäni nainen on ollut aika reilustikkin ylipainoinen, mutta kasvoiltaan niin kaunis, että tuijotin häntä suorastaan lumoutuneena. Hän selkeästi tiedosti olevansa kyllä kaunis, sillä kantoi kilonsa häpeilemättä. Muistutti kaunareiden Brookea todella paljon. 

Vierailija
32/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mieti vaikka sen kautta että minkä näköinen haluaisit itse olla. silloin ei tarvi olla lastenkirjahomo (tuo huppelis jne kuulostaa lastenkirjan hahmolta)

Ei auta. En keksi mitä pitäisi muuttaa vaikka todennäköisesti paljonkin naisten mielestä. Tai no yleisesti, naama voisi olla paremman näköinen mutta mitä se tarkoittaa käytännössä niin en tiedä. Kroppa minulla on kuin kreikkalaisella veistoksella joten siihen en koskisi yhtään vaikka joku muu olisi asiasta mitä mieltä tahansa. M54

Vierailija
33/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdestä luin, että Marjo Hintikan mies on tumma ja komea.

Vierailija
34/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mieheen ja naiseen toimii samat jutut aika hyvin: siniset/vihreät silmät, vaalea, luonnollinen, laiha, lihasta juuri sen verran että näyttää urheilulliselta, symmetriset kasvot, hyvä iho jne. Yksilö voi aivan hyvin näyttää hyvältä näiden ulkopuolellakin mutta jos ihanteista puhutaan...

Vierailija
35/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ainakaan ole mikään ongelma tunnistaa komeutta toisissa miehissä. Yleisesti ottaen sen tunnistaa jonkinlaisena kateutena... olisinpa minäkin.

Omaan silmääni komeita ovat esim Clint Eastwood, Dolph Lundgren ja Henry Cavill. ( nuorina versioina itsestään)

Eikä tämä ole mikään kuvitelma siitä mistä naiset mahdollisesti pitävät, vaan toteamus siitä mistä itse pidän 

Vierailija
36/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap:n kyssärit tosi helppoja tajuta- silti moni vastailee ihan muihin!

Vierailija
37/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno Turhapuro, upea uros.

m53

Vierailija
38/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin täydellisen yllättynyt siitä, että olen tällä hetkellä todella rakastunut mieheen, mikä ei vastaa millään tavalla sitä miesmakua minkä luulin minulla olevan. Eli paras, etten sano mitään. 

Vierailija
39/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä tuota muovista ja filtteröidyn ulkonäön ihannointia yhtään. Minusta sellaiset lisävarustellut naiset on jotenkin sottaisia ja muovisia kun on tekokynttä, tekoripseä ja lisäkarvaa pää täynnä. Samaten vierastan voimakkaasti värjättyjä hiuksia (siis muitakin kuin näitä pastelli- ja shokkivärisiä) koska ne on epäluonnollisen näköisiä eikä se kusenkeltainen vaalennus tai korpinmusta hiusväri mikään kaunistus ole. Ehken voisikin sanoa, että pidän luonnollisista naisista ja näistä löytyy paljon myös tosi kauniita vaikka olenkin ihan täysheteronainen. Yksi esimerkki voisi olla vaikka tämä aituri viivi lehikoinen vaikka ei tietenkään ammattiurheilijana tavisnainen olekaan. Hän kantaa itsensä todella kauniisti ja muutenkin olemus on sellainen freesi.

Vierailija
40/78 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdestä luin, että Marjo Hintikan mies on tumma ja komea.

Näin minäkin luin mutta en kyllä ymmärrä miksi. Ei tekisi liikunta ja salitreenit hänellekään pahaa. Melko pullamössön oloinen on ja hartiat saman levyiset kuin perse.