Minkä näköinen mies on miesten mielestä komea?
Sama toisinpäin. Mitä on naisen mielestä kaunis nainen?
Olen itse nainen ja minun omasn silmää miellyttää luonnollinen kauneus, hoikkuus, hymyilevä nainen.
En itse tykkää tyrkyistä, mutta miehet ehkä tykkää.
En ole lesbo, mutta osaan nähdä naisissa kauneutta.
Kommentit (78)
Laatikkoleukainen mies. Hieman hopeaa jo ohimoilla. Määrätietoinen katse.
Itse pidän enemmän söpöistä kuin perinteisesti komeina pidetyistä.
Siltsu oli komea ennen tätä huume/lapo-hässäkkää ja julmettua lihomista.
Esim. UFC -kamppailu-urheilija Don Frye nuorena. Miehekäs ja tappsjan katse jo pelkästään saa vastustajat veteläksi.
Kaunis nainen - normaalipainoinen, notkeasti liikkuva, itsensä kauniisti kantava, vain kevyesti meikattu, puolipitkät hiukset, hoidetut hampaat, kädet ja jalat, sopusuhtaiset kasvot, hymyilevä olemus, pilkettä silmäkulmissa ja ystävällinen olemus. Itse olen nainen.
Todennäköisesti ihan eri näkökulma kuin sillä vastakkaisella sukupuolella.
Itse naisena tykkään ulkonäöllisesti naisista mm:
-Scarlett Johansson
-Maya Rudolph
-Nicole Richie
Vierailija kirjoitti:
Tätäkö tarkoitat?
https://www.hollywoodreporter.com/movies/movie-news/deadpool-2-colossus…
Kaunis nainen:
Punaiset hiukset, pisamia, vihreät silmät, hoidetut hampaat, normaalipainoinen tai hieman pyöreähkö(ei kuitenkaan ylilihava).
Pään asento että mulkoilee vihaista teettävästi kulmiensa alta= osa ihmisen ulkonäköä?
Tai hymyily?
Vähän niinkuin bulli ja immu. Isot korvat ja sikaniska.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni mielestä Antonio Banderas on ilmeisesti komea kuin mikä, eikä hän voinut uskoa millään kun siskoni ja minä olimme sitä mieltä, että Banderas näyttää ihan paviaanilta.
Kauniita naisia löytyy esim. Ranskasta ja italiasta. Hoikat, ilmeikkäät ja kauniskasvoiset hippinaiset iskevät myös minuun. Ei muoville, lisäkkeille yms.
Antonio Banderas ei ole enää komea. Rupsahtanut, vanha ukkeli.
Minun käsitykseni miehenä miesten komeudesta perustuu siihen, minkä olen todennut toimivan useimpiin naisiin. Eli kymmeniä vuosia seuranneena ja aistineena tätä sukupuolten välistä vetovoimaa olen hyvinkin oppinut tunnistamaan miehet, jotka vetoavat naisiin. Enempää en ala avaamaan, kun näistä on jauhettu vuosikaudet. Ja aina löytyy joku joka pitää friikeistä tai kauneus/komeusihanteiden vastaisista, mutta pääsääntöisesti ihanteet ovat suurimmalle osalle voimassa.
Varmaan joku Clint Itäpuu nuorena semmoinen mies-komea
m57
Kylläkin moni palstanainenkin sanonut samaa.
Komeakasvoinen mies tuntuu komealta. Ymmärtävä, mukava, ei tuomitse erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se miesten miesihanne. Eikä pidä unohtaa täydellisiä hiusrajoja ja tappajan hampaita. (välillä tulee mieleen, että petoeläintäkö nämä miehet kuvittelee naisten hakevan)
Zeus Monaco- youtube billionaire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se miesten miesihanne. Eikä pidä unohtaa täydellisiä hiusrajoja ja tappajan hampaita. (välillä tulee mieleen, että petoeläintäkö nämä miehet kuvittelee naisten hakevan)
Aika usein naisten itsensä kertomana pitää olla se julmistelukatse.
tässä taas selvästi haetaan sitä, että kuinka tyhmä ja väärä on miesten ajattelu.
Minun mieheni mielestä Antonio Banderas on ilmeisesti komea kuin mikä, eikä hän voinut uskoa millään kun siskoni ja minä olimme sitä mieltä, että Banderas näyttää ihan paviaanilta.
Kauniita naisia löytyy esim. Ranskasta ja italiasta. Hoikat, ilmeikkäät ja kauniskasvoiset hippinaiset iskevät myös minuun. Ei muoville, lisäkkeille yms.