Miksi pahoitatte mielenne jos parisuhteessa on tauko seksin suhteen?
Eli jos parisuhteessa ei ole seksiä kuukauteen (oli se syy nyt mikä tahansa) niin se on käytännössä joillekin syy erota tai käydä vieraissa, mutta sinkkuna yllättäen samakin ihminen kykenee olemaan vaikka vuoden oman käden varassa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Paavalilla ei nyt oikein mene putkeen. Kukaan ei ottaudu jankkaamaan, ja vaikka kyselynkin teki niin siihenkään ei oikein saa tulta alle. Koko päivän päivystänyt, mutta kun ei vaan pääse julistamaan vaimonsa mankelipillua, nuorena tehtyä lupausta, joka ilta käden laittoa pillun päälle, piilohomoja ja vässyköitä.
Paavali on seksipalstan oma Joe Biden.
Kun minua ilmeisesti tarkoitat, niin en ole vielä tähän päivään menessä halunnut ketään jankkaaman kirjoituksistani. Ne ovat tulleet ihan pyytämättä sotkemaan keskusteluita asiolla mitkä ei keskusteluihin mitenkään liity, kuten taas edellinen postauksesi. Osaan myös ärsyttää ja herättää närää ja kinaa jos haluaisin. Olen pyrkinyt pysymään asiassa tai siihen liittyvässä näkökannassa. Mutta kun on vain yksi vaimo ja parisuhde, niin siihen vetoaminen tai kertominen tuottaa toistoa. Mutta väitän, että meidän parisuhteessa on paljon sellaisia seikkoja mitä muilla ei ole tai eivät ole tulleet edes ajatelleeksi. Mutta sen noi jankkaajat ovat saaneet aikaiseksi että entistä useammin olen "saattanut" mainita kullini tai vaimon tiukan pillun jne..ihan kiusallakin.
Olen parisuhteessa, jossa on seksiä niin paljon kuin haluttaa. Jos tulisi joku tauko tähän päivittäin naimiseen, niin riippuu ihan syystä pahoittaisinko mieleni. Vieraissa en juoksisi, eron voisin ottaa jossain vaiheessa. Jos syy olisi joku sairaus, niin eihän sille voi mitään. Mutta jos vaan yhtäkkiä tulisin koko ajan torjutuksi ilman selitystä, niin kyllähän siinä mieli mustenisi, ja alkaisi päässä miettiä kaikenlaista. Kyllä se ero jossain vaiheessa tulisi, mutta en tiedä kuinka pian, kun ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavalilla ei nyt oikein mene putkeen. Kukaan ei ottaudu jankkaamaan, ja vaikka kyselynkin teki niin siihenkään ei oikein saa tulta alle. Koko päivän päivystänyt, mutta kun ei vaan pääse julistamaan vaimonsa mankelipillua, nuorena tehtyä lupausta, joka ilta käden laittoa pillun päälle, piilohomoja ja vässyköitä.
Kun minua ilmeisesti tarkoitat, niin en ole vielä tähän päivään menessä halunnut ketään jankkaaman kirjoituksistani. Ne ovat tulleet ihan pyytämättä sotkemaan keskusteluita asiolla mitkä ei keskusteluihin mitenkään liity, kuten taas edellinen postauksesi. Osaan myös ärsyttää ja herättää närää ja kinaa jos haluaisin. Olen pyrkinyt pysymään asiassa tai siihen liittyvässä näkökannassa. Mutta kun on vain yksi vaimo ja parisuhde, niin siihen vetoaminen tai kertominen tuottaa toistoa
Ihmeen usein sä kyllä veistelet jotain naisista. Vaikka kokemus niistä on kun jollain homolla, joka kerran erehty sänkyyn naisen kanssa.
Lisäksi minua hiukan häiritsee sun piilohomottelu muille miehille. Sinähän sitä dildoa olet kakkoseesi työnnellyt ja kumimunalta kuvitteellisesti suihin ottanut. Se jos mikä, on sitä piilohomoutta. Eikä sekään loppupeleissä olisi niin paha homma, mutta teet sitä salaa ja kaiken kukkuraksi vaimosi dildolla.
Astu ulos kaapista ja ole rehellinen. Itsellesi ja vaimollesi. Valehtelu johtaa kadotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minua ilmeisesti tarkoitat, niin en ole vielä tähän päivään menessä halunnut ketään jankkaaman kirjoituksistani. Ne ovat tulleet ihan pyytämättä sotkemaan keskusteluita asiolla mitkä ei keskusteluihin mitenkään liity, kuten taas edellinen postauksesi. Osaan myös ärsyttää ja herättää närää ja kinaa jos haluaisin. Olen pyrkinyt pysymään asiassa tai siihen liittyvässä näkökannassa. Mutta kun on vain yksi vaimo ja parisuhde, niin siihen vetoaminen tai kertominen tuottaa toistoa
Luinko nyt oikein rivien välistä, että Paten kommentit liittyy aina keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minua ilmeisesti tarkoitat, niin en ole vielä tähän päivään menessä halunnut ketään jankkaaman kirjoituksistani. Ne ovat tulleet ihan pyytämättä sotkemaan keskusteluita asiolla mitkä ei keskusteluihin mitenkään liity, kuten taas edellinen postauksesi. Osaan myös ärsyttää ja herättää närää ja kinaa jos haluaisin. Olen pyrkinyt pysymään asiassa tai siihen liittyvässä näkökannassa. Mutta kun on vain yksi vaimo ja parisuhde, n
Astu ulos kaapista ja ole rehellinen. Itsellesi ja vaimollesi. Valehtelu johtaa kadotukseen.
Minusta ei saa homoa mitenkään. Kaksi alfaa tai kukkoa ei mahdu samaan karsinaan. Tulen väkivaltaiseksi, ennemmin nyrkistä kuin halaus.. Mun naiseen ei muut miehet koske tai ahdistele. En kaihda keinoja suojellakseni omaani. On se verran iso aura ympärilläni että tutut bi miehetkin ovat ymmärtäneet pysyä poissa iholta.
Ap virittää kyllä melkoista olkiukkoa aloituksessa, mutta vastataan nyt kuitenkin.
Jos on toimiva, molempia tyydyttävä seksielämä ja tähän tulee äkisti, selittämättä neljän viikon tauko ja sitten on kaikki taas niinkuin ennenkin. Tällainen tilanne ei johda yhdelläkään parilla eroon tai pettämiseen.
Eri asia on, jos tälläisia taukoja tulee vähän väliä tai tahti muuttuu ylipäätään kerran kuussa tai harvemmin, voidaan puhua ongelmasta.
Ja tiedän, seksi on paljon muutakin kuin yhdyntöjen frekvenssi ja taukojen merkitys riippuu ennen kaikkea niiden syistä, mutta näitä asioita ap ei maininnut. Halusi projisoida asian tuohon yhteen ulottuvuuteen.
Paavali, tule ulos kaapista! Se ei ole ollut rikos vuosikymmeniin, eikä muutenkaan paheksuttavaa. Me ymmärretään kyllä. Turhaan täällä umpiheteroa näyttelet ja uhoat. Ole vain rohkeasti oma itsesi. Pride- aikakin just oli....
Jos toisella on terveyteen liittyviä asioita meneillään tai vaikka ihan hiivatulehdus niin ei siitä saa miehen hernettä nenään vetää. Varsinkaan synnytyksen jälkeen ei saa miettiä, että kuinka nopeesti saa harrastaa seksiä vaan silloin pitää rauhassa parantua.
On sitte eri asia jos millekkään ei ole mitään selitystä. Miehenä voin sanoa, että ottaa todella kovaa itsetunnon päälle jos vaimolla ei ole mitään haluja minua kohtaa. Meillä oli tälläinen kausi ja ei siihen mitään syytä löytynyt vaikka kysyin, että onko vika minussa vai mitä, mutta ei siihen selkoa tullut. Tilannetta pahensi aika paljon kun vaimo sanoi ennen nukkumaanmenoa, että pitääkö sun saada niin tulee parempi mieli. Siitähä se mieli murtui kun vaimo halusi seksiä ihan vaan "velvollisuudentunnosta".
Moni parisuhde ja avioliitto päättyy harmillisesti näihin tunnelmiin ja usein sen takia, että kun toinen osapuoli ei tunne olevansa haluttu niin siinä on varmasti monella pieni kynnys mennä vieraisiin, varsinkin jos joku pubiruusu osoittaa haluja niin mikäs sen parempi itsetunnon kohottaja kun joku käy suhun kuumana.
Ihmiset jotka tahallansa pihtaavat, että saa toisesta paremman henkisen otteen, joutavat suoraan alimpaan helvettiin.
Miksi pahoitat mielesi jos toinen on kuukauden kuuntelematta lätinöitäsi? Sinkkunakin puhut jollekkin muulle kuitenkin.
Minä olen aina suhteen alussa ilmoittanut ettei kumpikaan osapuoli voi evätä toiselta seksin harrastamista. Jos seksiä on kotona tarjolla, silloin sitä harrastetaan siellä, mutta jos ei, niin sitten toisaalla. Seksi on minulle tärkeä asia ja jos minulle tärkeistä asioista ei välitetä, niin sitten teen tarvittavat johtopäätökset suhteen tulevaisuudesta.