Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon satunnaisesti tapaillut miestä tinderistä

Vierailija
03.07.2024 |

Laitoin ma viestiä että sopiiko nähdä ke. Hänelle sopi. Olin matkalla eilen ja ei laittanut mitään viestiä koko päivänä. Nytkään ei ole kuulunut mitään. Annanko olla? 

Tää on monimutkaisempi tapaus. Tapailtiin alkuvuonna, ja vapun jälkeen ei kuulunut mitään enää. Sitten juhannuksena laittoi viestiä että haluaa uuden mahdollisuuden. Siis 2kk välissä. Suostuin ja ollaan siitä asti nähty nyt nähty. Jotenkin tuntuu että tää oli nyt tässä miehen puolelta. Vai laitanko minä viwstin että haluaako tänään nähdä? Miksei laittanut mitään koko eiliseen päivään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/25 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut mies ottaa kyllä yhteyttä.

Kyllä. Kerran tai pari. Ja kun vastausta ei kuulu, niin kiinnostus katoaa.

Vierailija
24/25 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin tällaista sarjadeittailijaa edelliskesänä. Hänellä oli ilmeisesti jokin seurustelun tapainen suhde yhden ministeriön naikkosen kanssa: teki ulkomaanmatkan, vietti aikaa naisen mökillä passattavana jne samanaikaisesti.. Tuosta en tietenkään tuolloin vielä tiennyt. Sitten myöhemmin syksyllä taas jokin toinen suhde, ilmeisesti oopperan tanssijan kanssa. Limittäin näiden suhteiden kanssa hän oli minun kanssani ja viestejä tuli yötä päivää. 

Ihan täysi reppana koko mies. Varhaisen kiintymyssuhteen traumaa, ei pysty parisuhteeseen, mutta saalistaa taukoamatta eri foorumeilla.

Siis tapailit häntä? Miksi et tapailisi jotain muuta jota kiinnostaa?

Vierailija
25/25 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin tällaista sarjadeittailijaa edelliskesänä. Hänellä oli ilmeisesti jokin seurustelun tapainen suhde yhden ministeriön naikkosen kanssa: teki ulkomaanmatkan, vietti aikaa naisen mökillä passattavana jne samanaikaisesti.. Tuosta en tietenkään tuolloin vielä tiennyt. Sitten myöhemmin syksyllä taas jokin toinen suhde, ilmeisesti oopperan tanssijan kanssa. Limittäin näiden suhteiden kanssa hän oli minun kanssani ja viestejä tuli yötä päivää. 

Ihan täysi reppana koko mies. Varhaisen kiintymyssuhteen traumaa, ei pysty parisuhteeseen, mutta saalistaa taukoamatta eri foorumeilla.

Siis tapailit häntä? Miksi et tapailisi jotain muuta jota kiinnostaa?

Jo vain. Tämä oli edelliskesänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi